Zdarec chlapy,motor my jede na tři válce,vyměnil sem svíšky a je to to samé.Už my říkaly že to muže být špatný tlak ve válci,tudíž špatné pístní kroužky ale to by zase svíčka byla od oleje a byla celá zamarasená,je jen mokrá od benzínu.Kde tedy mám hledat případně kde v autě se ta dotyčná součástka nacházi????Dííky mooooc
Zdarec chlapy,motor my jede na tři válce,vyměnil sem svíšky a je to to samé.Už my říkaly že to muže být špatný tlak ve válci,tudíž špatné pístní kroužky ale to by zase svíčka byla od oleje a byla celá zamarasená,je jen mokrá od benzínu.Kde tedy mám hledat případně kde v autě se ta dotyčná součástka nacházi????Dííky mooooc:nevim
jo pro upřesněné,motor byl před rokem na výměně rozvodů,byla zabroušená hlava a potkaly se ventyly tak se měnily taky.Motor je o.k.Tak že to musí bít v elektrice.Díky za vaše rady a pomoc jinak je to bomba auto
jo pro upřesněné,motor byl před rokem na výměně rozvodů,byla zabroušená hlava a potkaly se ventyly tak se měnily taky.Motor je o.k.Tak že to musí bít v elektrice.Díky za vaše rady a pomoc jinak je to bomba auto:palec
Nuz skus skontrolovat kabel k danemu valcu a mozno uhliky a kontakty v rozdelovaci.
Nuz skus skontrolovat kabel k danemu valcu a mozno uhliky a kontakty v rozdelovaci.
Kdyby ste měl někdo víčko rozdělovače nebo podobné díly dejte vědět.Budu moc rád když to auto sprovozním nechci ho dávat do šrotu.
Kdyby ste měl někdo víčko rozdělovače nebo podobné díly dejte vědět.Budu moc rád když to auto sprovozním nechci ho dávat do šrotu.
Nechcem vraviet ze som ti to vravel ale ja som ti to vravel. Vymen svieckove kable a vicko a palec rozdelovaca - vymen to za nove diely, nie je to moc drahe a usetris si do buducna starosti.
Nechcem vraviet ze som ti to vravel ale ja som ti to vravel. Vymen svieckove kable a vicko a palec rozdelovaca - vymen to za nove diely, nie je to moc drahe a usetris si do buducna starosti.
presne tak chyba mvoze byt kdesi v privode elektriky do sviecky co overis tak ,ze kabel so sviecky prilozis asi 2 mm od kostri napr. vodivej casti motora a uvidis ci iskri a podobne sa to da ak nan pripojis aj staru sviecku a to sviecku pripojis ku kostre a medzi jej elektrodami by mala skakat iskra - saamozrejme ,ze musis tocit motorom - kludne nastartuj - aale pozor - nechyt sa miesta pre iskru - hnuuuuuusne to kope. ak tam iskra bude , - je automaticky a iste problem v privode paliva do daneho valca co uz zalezi od tipu motora - teeda palivovej sustavy. p.s.neviem ,ktory je to valec ,ale este sa to da vylucit aj taak ze z valca ktory nieje v tej dobe v cinnosti /pracovnom cikle nasadis kabel na sviecku toho valca problemoveho a pocuvas rozdiel - auto saamozrejme bude trhat ,ale cinnost daneho valca co aj spatne nacasovanu pocut musis
presne tak chyba mvoze byt kdesi v privode elektriky do sviecky co overis tak ,ze kabel so sviecky prilozis asi 2 mm od kostri napr. vodivej casti motora a uvidis ci iskri a podobne sa to da ak nan pripojis aj staru sviecku a to sviecku pripojis ku kostre a medzi jej elektrodami by mala skakat iskra - saamozrejme ,ze musis tocit motorom - kludne nastartuj - aale pozor - nechyt sa miesta pre iskru - hnuuuuuusne to kope. ak tam iskra bude , - je automaticky a iste problem v privode paliva do daneho valca co uz zalezi od tipu motora - teeda palivovej sustavy. p.s.neviem ,ktory je to valec ,ale este sa to da vylucit aj taak ze z valca ktory nieje v tej dobe v cinnosti /pracovnom cikle nasadis kabel na sviecku toho valca problemoveho a pocuvas rozdiel - auto saamozrejme bude trhat ,ale cinnost daneho valca co aj spatne nacasovanu pocut musis
No nemyslím si že to bude palivem,je to jednobodový vstřik,tam by chyba být neměla.Muže to dělat ale třeba špatná kostra?
No nemyslím si že to bude palivem,je to jednobodový vstřik,tam by chyba být neměla.Muže to dělat ale třeba špatná kostra?
já bych začal řešením jak tady říkali, koupil bych novej rozdělovač, palec a kabely a pak uvidíš co a jak dál. s tím vstřikem máš pravdu, je docela nepravděpodobný, že by jsi měl ucpané sání do toho jednoho válce.
já bych začal řešením jak tady říkali, koupil bych novej rozdělovač, palec a kabely a pak uvidíš co a jak dál. s tím vstřikem máš pravdu, je docela nepravděpodobný, že by jsi měl ucpané sání do toho jednoho válce. :-d
Ja by som ani hádam nezačal nákupom, ale dôkladnou kontrolou súčasných dielov, ako sme si o tom písali v piatok na chate (t.j. viečko, palec, VN káble). Ušetríš zbytočne vyhodené peniaze.
Išiel by som na to takto: dal by som si na ruku koženú rukavicu, naštartoval motor a postupne odpájal od sviečok VN káble. Pokiaľ vytiahneš napr. VN kabel od druhej sviečky a chod motoru sa nezmení, tak je chyba vo VN kábli 2. valca, alebo viečku, alebo palci. Po tomto zistení by som pokusne navzájom vymenil káble trebárs 2. a 3. valca. Ak by potom nepálil 3. valec, tak je chyba v kábli, pokiaľ opäť druhý, tak je chyba vo viečku.
Vychádzam z toho, že sviečky sú nové a správne!!!
Ja by som ani hádam nezačal nákupom, ale dôkladnou kontrolou súčasných dielov, ako sme si o tom písali v piatok na chate (t.j. viečko, palec, VN káble). Ušetríš zbytočne vyhodené peniaze.
Išiel by som na to takto: dal by som si na ruku koženú rukavicu, naštartoval motor a postupne odpájal od sviečok VN káble. Pokiaľ vytiahneš napr. VN kabel od druhej sviečky a chod motoru sa nezmení, tak je chyba vo VN kábli 2. valca, alebo viečku, alebo palci. Po tomto zistení by som pokusne navzájom vymenil káble trebárs 2. a 3. valca. Ak by potom nepálil 3. valec, tak je chyba v kábli, pokiaľ opäť druhý, tak je chyba vo viečku.
Vychádzam z toho, že sviečky sú nové a správne!!!
Svíčky jsou koupené přímo na to auto.No první musím rozchodít ten starter.Ale je tady problém,kdyz ho zapnu mimo auta na baterku tak jede,namontuju do auta připojím k baterce a odpojím ten tenký spínací drát.Vezmu jiný a když to skusím na prudko aby se otočil tak to jen prská ale ani neťukne,asi to vypadá na kostru ne??
Svíčky jsou koupené přímo na to auto.No první musím rozchodít ten starter.Ale je tady problém,kdyz ho zapnu mimo auta na baterku tak jede,namontuju do auta připojím k baterce a odpojím ten tenký spínací drát.Vezmu jiný a když to skusím na prudko aby se otočil tak to jen prská ale ani neťukne,asi to vypadá na kostru ne??
kontakty na aku jsou dobré ale na motoru a kastly jsou nějaké zasraté,porezle atd...
kontakty na aku jsou dobré ale na motoru a kastly jsou nějaké zasraté,porezle atd...
Rozhodne vyčisti a dobre podoťahuj všetky ukostrenia v motorovom priestore na kasni aj na motori, ale aj na ľavom stĺpiku pri poistkovej skrini pod šoférovými nohami. Na ľavej vnútornej stene stĺpika pod koncom koberca by mali byť uchytené kostry od poistkovej skrine. Keďže na štartéry je káblik zo spínačky cez tuším 30tku poistku, mže tam byť problém (predpokladám, že poistky si kontroloval).
Ďalej je ale otázne, ako máš nastavené ventily?
Teoreticky, ak by niektorý válec nemal vôle na ventiloch, mohol by neísť a teda motor by išiel na 3 válce.
Rozhodne vyčisti a dobre podoťahuj všetky ukostrenia v motorovom priestore na kasni aj na motori, ale aj na ľavom stĺpiku pri poistkovej skrini pod šoférovými nohami. Na ľavej vnútornej stene stĺpika pod koncom koberca by mali byť uchytené kostry od poistkovej skrine. Keďže na štartéry je káblik zo spínačky cez tuším 30tku poistku, mže tam byť problém (predpokladám, že poistky si kontroloval).
Ďalej je ale otázne, ako máš nastavené ventily?
Teoreticky, ak by niektorý válec nemal vôle na ventiloch, mohol by neísť a teda motor by išiel na 3 válce.
Tá diagnóza s ventilmi je dosť pravdepodobná vzhľadom na to, že si ich mal menené. Mohli po čase sadnúť a zaklepať sa a tým pádom tolerancia pôvodne nastavená už je netolerantná voči návrhom vačky.
Ešte k tomu štartéru - možno máš v háji cievku - keď je pred odchodom na večnosť, často robí to, že raz ide a raz nie a blbne pastorok a tak to nezopne. V kritických situáciách pomôže klepnúť po štartéri, ale neodporúčam. Tiež možno aj uhlíky, alebo vypálená kotva - može to ostať v tej polohe, kde nie je prechod a tak nejde. Pritom, keby si ho potočil manuálne, začne ísť.
Tá diagnóza s ventilmi je dosť pravdepodobná vzhľadom na to, že si ich mal menené. Mohli po čase sadnúť a zaklepať sa a tým pádom tolerancia pôvodne nastavená už je netolerantná voči návrhom vačky.
Ešte k tomu štartéru - možno máš v háji cievku - keď je pred odchodom na večnosť, často robí to, že raz ide a raz nie a blbne pastorok a tak to nezopne. V kritických situáciách pomôže klepnúť po štartéri, ale neodporúčam. Tiež možno aj uhlíky, alebo vypálená kotva - može to ostať v tej polohe, kde nie je prechod a tak nejde. Pritom, keby si ho potočil manuálne, začne ísť.
oki super díky moc.Víte někdo jakou má mít hodnotu sací a výfukový ventil?(vůli) díky
oki super díky moc.Víte někdo jakou má mít hodnotu sací a výfukový ventil?(vůli) díky
No protože teť před svátkama nejsou peníze na zbyt a já potřebuju jezdit a sám to neopravím tak je BXo na prodej.cena 4000,- Bohužel
No protože teť před svátkama nejsou peníze na zbyt a já potřebuju jezdit a sám to neopravím tak je BXo na prodej.cena 4000,- Bohužel
Nejak skoro hádžeš flintu do žita. Veď si to len koncom minulého týždňa kúpil.
:-o
Nejak skoro hádžeš flintu do žita. Veď si to len koncom minulého týždňa kúpil.
no nedá se nic dělat,já se v tom moc nevyznám a není kdo by my s tím pomohl.Všichni bydlí daleko
no nedá se nic dělat,já se v tom moc nevyznám a není kdo by my s tím pomohl.Všichni bydlí daleko
ake ventily? pise ze na sviecke je benzin, tzn nehadze iskru , ked tri valce maju iskru a stvrty nema tak je to cisty kabel/rozdelovac.. starter si po namontovani skusal na priamo?
ake ventily? pise ze na sviecke je benzin, tzn nehadze iskru , ked tri valce maju iskru a stvrty nema tak je to cisty kabel/rozdelovac.. starter si po namontovani skusal na priamo?