Drazí,
dva dny jsem odhazoval sníh u chalupy v Dívčím Hradě, pak jsem nemohl roztočit motor, slabá baterka, to znám - dám jí do tepla a zkouším to znova, hurá už to chytlo, nechám to zahřát, zabalím věci, hodím to kufru a jedu domů do Ostravy. Ujedu 30 km a začne se to dusit - nevím jestli je to přesný výraz: šlapu na plyn a ono to nejede, motor brzdí, kašle, šlápnu na spojku a motor zhasne, zastavím, natočím ho znovu, motor chvíli kašle a pak jede na volnoběh bez problémů, krásný zvuk, pohoda. Jenže jak se rozjedu tak je to tu zpátky, nejde přidat, ujedu pár metrů a znova, ztrácí to výkona nejede, zase to chcípne. Jestli to není tím mrazem???
Určitě to dám do opravy, bo jsem velmi nezručný, ale co by to mohlo být? Na volnoběh pohoda a při jízdě hrůza, nevím jestli jsem to napsal do správné sekce, ale mě přijde že to dělá motor. Oleje by tam podle kontrolky mělo být dost, nic jinak nesvítí, hydraulika ok, chladič nejspíš taky, takže nevím. Někdo mi dnes říkal, že prý možná palivové čerpadlo??? Všem moc děkuji za rady a přibližné odhady cen. Díky, dík... je tu hrozná zima
Drazí,
dva dny jsem odhazoval sníh u chalupy v Dívčím Hradě, pak jsem nemohl roztočit motor, slabá baterka, to znám - dám jí do tepla a zkouším to znova, hurá už to chytlo, nechám to zahřát, zabalím věci, hodím to kufru a jedu domů do Ostravy. Ujedu 30 km a začne se to dusit - nevím jestli je to přesný výraz: šlapu na plyn a ono to nejede, motor brzdí, kašle, šlápnu na spojku a motor zhasne, zastavím, natočím ho znovu, motor chvíli kašle a pak jede na volnoběh bez problémů, krásný zvuk, pohoda. Jenže jak se rozjedu tak je to tu zpátky, nejde přidat, ujedu pár metrů a znova, ztrácí to výkona nejede, zase to chcípne. Jestli to není tím mrazem???
Určitě to dám do opravy, bo jsem velmi nezručný, ale co by to mohlo být? Na volnoběh pohoda a při jízdě hrůza, nevím jestli jsem to napsal do správné sekce, ale mě přijde že to dělá motor. Oleje by tam podle kontrolky mělo být dost, nic jinak nesvítí, hydraulika ok, chladič nejspíš taky, takže nevím. Někdo mi dnes říkal, že prý možná palivové čerpadlo??? Všem moc děkuji za rady a přibližné odhady cen. Díky, dík... je tu hrozná zima:)
Jednoduchý,zamrzlá nafta.Máš v nádrži nekvalitní naftu,a ta v těchhle mrazech buď parafínuje,a nebo jsou v ní jehličky vody,a ty ucpou palivový filtr,a ten při potřebě většího množství paliva víc nepropustí.Řešením je nechat to bublat na volnoběh třeba půl hoďky,aby se palivo v nádrži ohřálo vracečkou.
Jinak,vyjezdit nádrž,a při příštím tankování natankovat lepší naftu a přidat do nafty trochu benzínu,třeba 3 litry naturálu na plnou nádrž,rozpouští to parafín.
Pokud nemáš plnou,tak nalejt ten benzín cca 3 litry,a dorazit naftou třeba od OMV.
P.S:taky nezaškodí dopřát autu na zimu nový palivový filtr,ten je průchodnější,a nebude to tolik přimrzat.
Jednoduchý,zamrzlá nafta.Máš v nádrži nekvalitní naftu,a ta v těchhle mrazech buď parafínuje,a nebo jsou v ní jehličky vody,a ty ucpou palivový filtr,a ten při potřebě většího množství paliva víc nepropustí.Řešením je nechat to bublat na volnoběh třeba půl hoďky,aby se palivo v nádrži ohřálo vracečkou.
Jinak,vyjezdit nádrž,a při příštím tankování natankovat lepší naftu a přidat do nafty trochu benzínu,třeba 3 litry naturálu na plnou nádrž,rozpouští to parafín.
Pokud nemáš plnou,tak nalejt ten benzín cca 3 litry,a dorazit naftou třeba od OMV.
P.S:taky nezaškodí dopřát autu na zimu nový palivový filtr,ten je průchodnější,a nebude to tolik přimrzat.
S tím benzínem se to hezky poslouchá já bych zass podotkl že ten benzín odmaštuje lehce naftu a čerpadlo jde mírně nasucho Takže nalej tam aditiva nebo STP čističe nádrže , trysek atd... Tohle mě dělalo na ZX a už jsem se toho zbavil Filtr jsem vyměnil ale chtělo to ještě tyhle chemie a pak to bylo OK
S tím benzínem se to hezky poslouchá já bych zass podotkl že ten benzín odmaštuje lehce naftu a čerpadlo jde mírně nasucho Takže nalej tam aditiva nebo STP čističe nádrže , trysek atd... Tohle mě dělalo na ZX a už jsem se toho zbavil Filtr jsem vyměnil ale chtělo to ještě tyhle chemie a pak to bylo OK
no zaleží taky kde tankuješ ja neměnil na mem trd nic a jezdím jedna radost taky
no zaleží taky kde tankuješ :) ja neměnil na mem trd nic a jezdím jedna radost taky :)
Pánové díky moc, nechám vyměnit palivový filtr, nacpu tam ty aditiva a snad zase pojedu. Ještě jednou díky za pomoc
Pánové díky moc, nechám vyměnit palivový filtr, nacpu tam ty aditiva a snad zase pojedu. Ještě jednou díky za pomoc
Tak jsem tu ještě jednou. Mám to opravené - palivový filtr byl úplně zmrzlý a vzduchový filtr byl plný oleje?? Tak mi to vyměnili a stálo mě to 3300, asi je to normální, co myslíte??? Díky za odpovědi.
Tak jsem tu ještě jednou. Mám to opravené - palivový filtr byl úplně zmrzlý a vzduchový filtr byl plný oleje?? Tak mi to vyměnili a stálo mě to 3300, asi je to normální, co myslíte??? Díky za odpovědi.
To kdybych věděl? Je to i s odtahem - museli si to převézt z parkoviště do servisu (tak kilometr), práce, 2 filtry, já se tomu moc nedivím, když sám neumím, co mi zbývá
To kdybych věděl? Je to i s odtahem - museli si to převézt z parkoviště do servisu (tak kilometr), práce, 2 filtry, já se tomu moc nedivím, když sám neumím, co mi zbývá:):-(:nevim
Mno,tak palivový filtr dejme tomu 500,vzducháč 350,nějaká práce,ať přemejšlím,jak přemejšlím,tak tě nehorázně oškubali.Kdyby si řekli 2000,tak neřeknu,ale takhle,to je síla.
Jinak,vzduchový byl plný oleje,protože už nemáš motor v nejlepší kondici,a "dejchá" ti odspoda,a olej se sbírá ve vzduchovém filtru.Zatím neřeš,a jen měň častěji vzducháč,popřípadě se to dá vyřešit nádobkou,do které by se ten přebytečný olej sbíral.
P.S: víš,že tvoje BX byla původně benzínová 1,6i,a +-rok 91?
Mno,tak palivový filtr dejme tomu 500,vzducháč 350,nějaká práce,ať přemejšlím,jak přemejšlím,tak tě nehorázně oškubali.Kdyby si řekli 2000,tak neřeknu,ale takhle,to je síla.
Jinak,vzduchový byl plný oleje,protože už nemáš motor v nejlepší kondici,a "dejchá" ti odspoda,a olej se sbírá ve vzduchovém filtru.Zatím neřeš,a jen měň častěji vzducháč,popřípadě se to dá vyřešit nádobkou,do které by se ten přebytečný olej sbíral.
P.S: víš,že tvoje BX byla původně benzínová 1,6i,a +-rok 91? :-)
Uvidím v pátek, to tam jedu zaplatit, možná mi řeknou i nějakou další opravu? Díky za vaše odpovědi, asi jim řeknu, že sou trochu dražší než sem čekal. Jinak jak můžeš znát historii mého BX - pravda jsem už asi 8 majitel a přede mnou to měli snad jen ženské a ty že by si vyměnili celý motor. Kam ten svět spěje??? A já ani to kolo nevyměním.
Uvidím v pátek, to tam jedu zaplatit, možná mi řeknou i nějakou další opravu? Díky za vaše odpovědi, asi jim řeknu, že sou trochu dražší než sem čekal. Jinak jak můžeš znát historii mého BX - pravda jsem už asi 8 majitel a přede mnou to měli snad jen ženské a ty že by si vyměnili celý motor. Kam ten svět spěje???:) A já ani to kolo nevyměním. :-((((
Jednoduše,protože podle barvy,výbavy,a označení Milessime soudím,že je to +- rok 91-92,kdy se vyráběly,dále se v téhle kastli objevovaly snad jen benzínové motory 1,6i,což mi potvrdil i otáčkoměr s rozsahem do 8000ot/min,což žádný benzín netočí,takže to byla původně mladší benzínová kastle,do které putoval dieselový motor s odpovídajícími papíry,které jsou na mnohem starší model,86,to by měl být ještě bX 1.serie s malými blinkry.
Jinak,kontrolní otázka,funguje ti otáčkoměr?Pokud ne,tak mám pravdu.
Jednoduše,protože podle barvy,výbavy,a označení Milessime soudím,že je to +- rok 91-92,kdy se vyráběly,dále se v téhle kastli objevovaly snad jen benzínové motory 1,6i,což mi potvrdil i otáčkoměr s rozsahem do 8000ot/min,což žádný benzín netočí,takže to byla původně mladší benzínová kastle,do které putoval dieselový motor s odpovídajícími papíry,které jsou na mnohem starší model,86,to by měl být ještě bX 1.serie s malými blinkry.
Jinak,kontrolní otázka,funguje ti otáčkoměr?Pokud ne,tak mám pravdu.:-d:-p
Toho benzínu se neboj,je to doporučení firmy BOSCH a odpovídá to tak 3litrům na plnou nádrž...A tyhle čerpadla jen tak něco nerozhází...jediné co je rozhází je voda....
Toho benzínu se neboj,je to doporučení firmy BOSCH a odpovídá to tak 3litrům na plnou nádrž...A tyhle čerpadla jen tak něco nerozhází...jediné co je rozhází je voda....
3300-to je dost..vzduch filtr plný oleje je běžná věc...Asi mají v servisu drahé teplo..
3300-to je dost..vzduch filtr plný oleje je běžná věc...Asi mají v servisu drahé teplo..:-d
Co popise Nitram, tak se mi právě stalo s mým BX 1,4 benzínem. V pátek jsem ujel tak cca 200 km úplně v pohodě. Večer jsem dal auto do garáže, přes sobotu tam stálo a v neděli ráno jsem chtěl zase vyjet. Normálně jsem nastartoval vyjel z garáže ujel cca 1 km a auto začlo nějak škytat a začlo se to dusit úplně stejně jak popise nitram. Vždycky mi naskočí, ale jakmile jede na volnoběh, tak chcípne.Vůbec nevím co s tím. A z výfuku mi jde hroznej kouř. Jinak je měněnej celej vsřik od boshe, svíčky jsou nový, palivový filtr, vzduchový filtr, olejovej filtr. Všechno komplet vyměněný a vůbec si nevým rady Máte někdo nápad?
Co popise Nitram, tak se mi právě stalo s mým BX 1,4 benzínem. V pátek jsem ujel tak cca 200 km úplně v pohodě. Večer jsem dal auto do garáže, přes sobotu tam stálo a v neděli ráno jsem chtěl zase vyjet. Normálně jsem nastartoval vyjel z garáže ujel cca 1 km a auto začlo nějak škytat a začlo se to dusit úplně stejně jak popise nitram. Vždycky mi naskočí, ale jakmile jede na volnoběh, tak chcípne.Vůbec nevím co s tím. A z výfuku mi jde hroznej kouř. Jinak je měněnej celej vsřik od boshe, svíčky jsou nový, palivový filtr, vzduchový filtr, olejovej filtr. Všechno komplet vyměněný a vůbec si nevým rady :( Máte někdo nápad?:nevim
Mrkni sa ci ti netece vstrekovac resp. ci sa to nevali tesnenim okolo vstrekovaca.
Mrkni sa ci ti netece vstrekovac resp. ci sa to nevali tesnenim okolo vstrekovaca.
To už je měněný to těsnění, když jsem měnil ten vstřik. Přemýšlím, jestli by to nemohlo bejt těsnění pod hlavou nebo palec na rozdělovači.
To už je měněný to těsnění, když jsem měnil ten vstřik. Přemýšlím, jestli by to nemohlo bejt těsnění pod hlavou nebo palec na rozdělovači.
Otvor vicko na expance ( na chladici ) a nastartuj, co to bude delat. Ale myslim ze ano ...
Otvor vicko na expance ( na chladici ) a nastartuj, co to bude delat. Ale myslim ze ano ...