zdarec kúpil som ZX 2.0 16V 3 dver. motor po GO 20tis (výbrus kluky,bloku,
nové pisty, krúžky....)
mám doma aj BX 16V a predpokladal som že to ZX nakolko je ešte ľahšie pojde
lepšie ale na BX sa veru nechytá.To ZX od 6 tis otáčok ako keby prestalo ťahať, BX
ťahá plynule do 7300ot.obe autá majú vybraté tlmiče výfuku a je tam kvázi
športový výfuk na oboch.
Dá sa to nejako vyladiť?
zdarec kúpil som ZX 2.0 16V 3 dver. motor po GO 20tis (výbrus kluky,bloku,
nové pisty, krúžky....)
mám doma aj BX 16V a predpokladal som že to ZX nakolko je ešte ľahšie pojde
lepšie ale na BX sa veru nechytá.To ZX od 6 tis otáčok ako keby prestalo ťahať, BX
ťahá plynule do 7300ot.obe autá majú vybraté tlmiče výfuku a je tam kvázi
športový výfuk na oboch.
Dá sa to nejako vyladiť? :nevim
Přílohy: 26022010127.jpg ( 243614b ) - 26022010128.jpg ( 263766b ) -
No, to ZX vyzera ze je po tunerovi, takze motor KO ? Inak kolko vazi to ZXo ? Uz len blok motora je u 2.0 o dost tazsi ako u 1.9.
"Sportovy vyfuk" tiez moze hodne dusit motor.
No, to ZX vyzera ze je po tunerovi, takze motor KO ? Inak kolko vazi to ZXo ? Uz len blok motora je u 2.0 o dost tazsi ako u 1.9.
"Sportovy vyfuk" tiez moze hodne dusit motor.
vecsi motor nemusi znamenat rychlejsie auto ale hlavne nezabudni na dalsie faktory (prevodovka, napravi,brzdy a t.d.)
vecsi motor nemusi znamenat rychlejsie auto ale hlavne nezabudni na dalsie faktory (prevodovka, napravi,brzdy a t.d.)
jak říka tief ten výfuk to muže dusit. ale taky motor muže být KO podle vzhledu auta to honily na sprintech
jak říka tief ten výfuk to muže dusit. ale taky motor muže být KO podle vzhledu auta to honily na sprintech :)
motor ma pekný kultivovaný chod, a aj dobrý počiatočný ťah....chlap hovoril že s tým bol pár razy na šprintoch to je fakt.
výfuk je obdobný jak mam na BX a BXko sa nedusí....
otázka opäť znie - dá sa to nejak vyladiť?
neviem kolko váži ale určite menej jak BX veď je predsa menšie.....
djairo čo ma výkon spoločného s brzdami a nápravmi???
motor ma pekný kultivovaný chod, a aj dobrý počiatočný ťah....chlap hovoril že s tým bol pár razy na šprintoch to je fakt.
výfuk je obdobný jak mam na BX a BXko sa nedusí....
otázka opäť znie - dá sa to nejak vyladiť?
neviem kolko váži ale určite menej jak BX veď je predsa menšie.....
djairo čo ma výkon spoločného s brzdami a nápravmi???
Na váhu koukni do techničáku, ale podle mě nebude o tolik lehčí jak BX, je sice menší, ale zase BX má kapotu a 5té dveře plastové a to na autě udělá hodně. BX má okolo 900 tuším ne?
Na váhu koukni do techničáku, ale podle mě nebude o tolik lehčí jak BX, je sice menší, ale zase BX má kapotu a 5té dveře plastové a to na autě udělá hodně. BX má okolo 900 tuším ne?
Sepleta: no predtym nez do toho zacne sypat peniaze zmeraj kompresie. Inak v akych cenovych relaciach sa pohybujeme ? Aky mas financny strop ?
Sepleta: no predtym nez do toho zacne sypat peniaze zmeraj kompresie. Inak v akych cenovych relaciach sa pohybujeme ? Aky mas financny strop ?
nechcem sa hadat to bola len dobre mienena rada by si sa cudoval ake schvalnosti dokazu robit bzdy a napravi pri urcitych rychlostiach uz som mal stym problemy a sam som sa cudoval
ale co ma vaha auta s tym ze do 6tis. ot. taha apotom je co tazsie?
nechcem sa hadat to bola len dobre mienena rada by si sa cudoval ake schvalnosti dokazu robit bzdy a napravi pri urcitych rychlostiach uz som mal stym problemy a sam som sa cudoval
ale co ma vaha auta s tym ze do 6tis. ot. taha apotom je co tazsie?
Tief vieš aký je strop? taký že to idem predať a serem naň
djairo porovnával som BX a ZX a myslel som že ZX je lahšie tak by logicky malo ísť lepšie a svižnejšie....
ale stále teda nechápem čo majú brzdy a nápravy so zrýchlením....
a hmmm
Tief vieš aký je strop? taký že to idem predať a serem naň :-))))
djairo porovnával som BX a ZX a myslel som že ZX je lahšie tak by logicky malo ísť lepšie a svižnejšie....
ale stále teda nechápem čo majú brzdy a nápravy so zrýchlením....:nevim
a hmmm
Jestli je to 2.0 s variabilní délkou sacího potrubí, mohl by být problém tam. Krátké a dlouhé sání se přepíná při 1800 a 5800?ot/min.
Jestli je to 2.0 s variabilní délkou sacího potrubí, mohl by být problém tam. Krátké a dlouhé sání se přepíná při 1800 a 5800?ot/min.
Šep no logicky ked stojis na brzde tak to nema taky tah ako BXo..skusal si ten pedal napravo?
a 16V mas bez katu? slape ok ? lebo akurat idem supnut vyfuk zvaracovi nech to vyhodi het
Šep no logicky ked stojis na brzde tak to nema taky tah ako BXo..skusal si ten pedal napravo? :-))))
a 16V mas bez katu? slape ok ? lebo akurat idem supnut vyfuk zvaracovi nech to vyhodi het
ono som sa divil že to nemá váhu vzduchu ak som teda dobre kukal....
tycoon 16V je s lambdou a katom....
dnes som sa šalel no to ide ako prasa, ZX sa nechytá ani zdaleka...
ono som sa divil že to nemá váhu vzduchu ak som teda dobre kukal....
tycoon 16V je s lambdou a katom....
dnes som sa šalel no to ide ako prasa, ZX sa nechytá ani zdaleka...