U mého BX 14 se poslední dobou stává, že po ujetí cca 8 - 16 km najednou vysadí motor a rozsvítí se všechny kontrolky jako při zapnutí klíčku před startem a motor i přes zařazenou rychlost již nenanskočí. Po zastavení stačí počkat 2 - 3 minuty a znovu normálně nastartovat a jede se dál, tedy opět zpravidla těch 8 - 16 km. Zkoušel jsem vyměnit cívku, ale ta to nedělá, vyměnil jsem i takovou tu kostku na rozdělovač a přešel a vyčistl všechny zásuvky, ale závada přetrvává. Dovede někdo poradit ? Domnívám se, že závada je někde v elektrice. Děkuji Gusta.
U mého BX 14 se poslední dobou stává, že po ujetí cca 8 - 16 km najednou vysadí motor a rozsvítí se všechny kontrolky jako při zapnutí klíčku před startem a motor i přes zařazenou rychlost již nenanskočí. Po zastavení stačí počkat 2 - 3 minuty a znovu normálně nastartovat a jede se dál, tedy opět zpravidla těch 8 - 16 km. Zkoušel jsem vyměnit cívku, ale ta to nedělá, vyměnil jsem i takovou tu kostku na rozdělovač a přešel a vyčistl všechny zásuvky, ale závada přetrvává. Dovede někdo poradit ? Domnívám se, že závada je někde v elektrice. Děkuji Gusta.
Hádal bych ucpaný katalizátor neprůchodný palivový filtr čerpadlo je unavéný lambsa sonda nebo benzínové hadice sou ko ještě řídíci jednotka nebo škrtíci klapka nejlepši by bylo pro tebe asi výměna filtru taky relátka by to mohli dělat já už vic nevim podívám se do knížky ok
Hádal bych ucpaný katalizátor neprůchodný palivový filtr čerpadlo je unavéný lambsa sonda nebo benzínové hadice sou ko ještě řídíci jednotka nebo škrtíci klapka nejlepši by bylo pro tebe asi výměna filtru taky relátka by to mohli dělat já už vic nevim podívám se do knížky ok
Ahoj, zkus halův snímač.. vem si něco studenýho a hned po chcípnutí ho zkus schladit... dál by to mohlo dělat relátko a nebo indukčka, ale to jsi řikal, že si jí měnil.
Ahoj, zkus halův snímač.. vem si něco studenýho a hned po chcípnutí ho zkus schladit... dál by to mohlo dělat relátko a nebo indukčka, ale to jsi řikal, že si jí měnil.
Ještě mě napadlo, ale nevím jak to máš udělaný že by mohl zlobit modul .. ten zkus taky schladit
Ještě mě napadlo, ale nevím jak to máš udělaný že by mohl zlobit modul .. ten zkus taky schladit
ja by som povedal skrat teplotnej elektronike prekontroluj kable okolo chladica a ventiatoru a ozaj pozri aj cidlo pod rozdelovacom ak mas injektor
ja by som povedal skrat teplotnej elektronike prekontroluj kable okolo chladica a ventiatoru a ozaj pozri aj cidlo pod rozdelovacom ak mas injektor
skrat teplotnej elektronike? to som fakt nepočul. nebodaj je to bojler a keď sa prehreje tak sa odstaví?
ako píše Ziky, výfuková sústava, palivová sústava no a napadlo ma odvetranie nádrže......keď je upchaté vzniká podtlak a......to by sedelo na tie kilometre.....skús otvoriť víčko nádrže hneď ako ti to zhasne poprípade ho otvor a vyskúšaj jazdiť.
skrat teplotnej elektronike? to som fakt nepočul. nebodaj je to bojler a keď sa prehreje tak sa odstaví?:-d
ako píše Ziky, výfuková sústava, palivová sústava no a napadlo ma odvetranie nádrže......keď je upchaté vzniká podtlak a......to by sedelo na tie kilometre.....skús otvoriť víčko nádrže hneď ako ti to zhasne poprípade ho otvor a vyskúšaj jazdiť.:-))))
No, ked sa ti to sekne tak odpoj svieckovy kabel a pozri sa ci to pri startovani hadze iskru. Druhy krok pozri sa ci ti to tlaci palivo. A potom sa uvidi
No, ked sa ti to sekne tak odpoj svieckovy kabel a pozri sa ci to pri startovani hadze iskru. Druhy krok pozri sa ci ti to tlaci palivo. A potom sa uvidi
nie hiero nieje to bojler ale mozno mu to nafigu chladi a ked sa chce zapnut ventilator takto skratuje
nie hiero nieje to bojler ale mozno mu to nafigu chladi a ked sa chce zapnut ventilator takto skratuje :-o
Já mám za to,že jde o to,proč to chcíplo..To Tief má pravdu..jak to chcípne ,zatočit startérem,zda auto háže jiskru a odpojit přepad zda při startu z jednobodu jde benzin...A pak pokračovat dál...Takhle jsem se trápil s Tipem a nakonec jsem zjistil,že vada se určila dobře/vadný snímač hú/..ale koupený nový je z vadné série,kterou nějaký chytrák koupil se slevou a dal to do prodeje..Takže origo z vraku to vyřešil....
Já mám za to,že jde o to,proč to chcíplo..To Tief má pravdu..jak to chcípne ,zatočit startérem,zda auto háže jiskru a odpojit přepad zda při startu z jednobodu jde benzin...A pak pokračovat dál...Takhle jsem se trápil s Tipem a nakonec jsem zjistil,že vada se určila dobře/vadný snímač hú/..ale koupený nový je z vadné série,kterou nějaký chytrák koupil se slevou a dal to do prodeje..Takže origo z vraku to vyřešil....:-((((
ten snímač to nevím mě auto absolutně nechytalo vůbec a pak or. z C 15 a jezdím furt
ten snímač to nevím mě auto absolutně nechytalo vůbec a pak or. z C 15 a jezdím furt
nie hiero nieje to bojler ale mozno mu to nafigu chladi a ked sa chce zapnut ventilator takto skratuje
Skratovany ventilator by si vsimol, ono to docela smrdi - vlastna skusenost ((
Skratovany ventilator by si vsimol, ono to docela smrdi :) - vlastna skusenost :-(((
kluci díky za rady, ale pokud se týká toho ventilátoru, tak tam to asi nebude, protože mám udělaný spínač, jímž jde zapnout natrvalo a tak jsem zkusil jezdit i tak a to jsem ujel dokonce přes 30 kilometrů. Jenže následující den jsem již ujel jen 6 a pak zase víc, prostě je to nevypočitatelné. Super je, když mi chcípnul na začatku a hned následně i na konci kruhového objezdu ( samozřejmě jako naschvál ucpaného), všichni se mi snažili pomoci, ale bohužel jen tím , že mně vytrubili. No ale nutno uznat, že citrouš se docela dobře tlačí. Díky za nápady. Gusta.
kluci díky za rady, ale pokud se týká toho ventilátoru, tak tam to asi nebude, protože mám udělaný spínač, jímž jde zapnout natrvalo a tak jsem zkusil jezdit i tak a to jsem ujel dokonce přes 30 kilometrů. Jenže následující den jsem již ujel jen 6 a pak zase víc, prostě je to nevypočitatelné. Super je, když mi chcípnul na začatku a hned následně i na konci kruhového objezdu ( samozřejmě jako naschvál ucpaného), všichni se mi snažili pomoci, ale bohužel jen tím , že mně vytrubili. No ale nutno uznat, že citrouš se docela dobře tlačí. Díky za nápady. Gusta.
to Gusta:Zdravim te,popis mi presne Typ.tveho motoru,druh vstrikovani,nebo karburator?atd...
klidne napis na moji postu.Ja sam si myslim ze do fora byse mely psat podlozene rady. Ja ti chci dobre poradit.
Musim o tvem aute neco vedet.
Seyk.
PS:me BX bylo nemocny,pripravuji definici vyreseneho problemu.Fakt lahutka.A nasel jsem to sam!!
to Gusta:Zdravim te,popis mi presne Typ.tveho motoru,druh vstrikovani,nebo karburator?atd...
klidne napis na moji postu.Ja sam si myslim ze do fora byse mely psat podlozene rady. Ja ti chci dobre poradit.
Musim o tvem aute neco vedet.
Seyk.
PS:me BX bylo nemocny,pripravuji definici vyreseneho problemu.Fakt lahutka.A nasel jsem to sam!!:-))
Mě BX 14 RE jednobod 1989 zase nejezdí když je pod minus 5 stupňů, je to někde v elektrice, francouzský vodiče jsou už asi za hranicí životnosti...
Mě BX 14 RE jednobod 1989 zase nejezdí když je pod minus 5 stupňů, je to někde v elektrice, francouzský vodiče jsou už asi za hranicí životnosti...
Nejedi kdyz je pod 5 stupnu???
Toje malo musiši popsat vse co se deje od nastartovaní motoru,nebo vubec nenaskoci???
Vazeni pratele Ja chapu ze nejsou vsichni technicky nadani, vse sami resit,ale pokud toto forum ma nekomu pomoct,tak se musi posat vse od A...Z jinak je tezke radit.
př.co predchazelo poruse,to je klicem.
Nejedi kdyz je pod 5 stupnu???
Toje malo musiši popsat vse co se deje od nastartovaní motoru,nebo vubec nenaskoci???
Vazeni pratele Ja chapu ze nejsou vsichni technicky nadani, vse sami resit,ale pokud toto forum ma nekomu pomoct,tak se musi posat vse od A...Z jinak je tezke radit.
př.co predchazelo poruse,to je klicem.