zdravim majitelé citroenů. Můj miláček je marod. Když přidávám plyn, aby šel motor do tahu, tak do 3.000 otáček cuká, pak jde plynule ale nad 3.500 otáček jde z výfuku šedý dým, je to benzinový motor. Celkem stoupla i spotřeba, svíčky tam jsou nové. Neměl by někdo radu co by to mohlo dělat. Je to jednobodové přímé vstřikování. díky.....
zdravim majitelé citroenů. Můj miláček je marod. Když přidávám plyn, aby šel motor do tahu, tak do 3.000 otáček cuká, pak jde plynule ale nad 3.500 otáček jde z výfuku šedý dým, je to benzinový motor. Celkem stoupla i spotřeba, svíčky tam jsou nové. Neměl by někdo radu co by to mohlo dělat. Je to jednobodové přímé vstřikování. díky.....
1,4ku som nikdy nemal, ale čo takto snímač teploty (obohacovanie zmesi) alebo snímač polohy škrtiacej klapky???
1,4ku som nikdy nemal, ale čo takto snímač teploty (obohacovanie zmesi) alebo snímač polohy škrtiacej klapky???
naše 1,4TGE občas škube,ale to bych přikládal potenciometru škrtící klapky(klasická bolest 1,4) a někdy hulí bíle či šedě jako šílená a někdy vůbec.Absolutně se tim nevzrušuju.
Motor je suchej,nikde nic nekape.Žere 2dcl oleje na 4500km.Benzínu papá 6l/7,5l/8,5l=mimo město/kombinovaná/město,ale platí to pouze když jsou ve voze max.2 osoby.
V létě jsem cestoval a při třech osobách v autě a lehké bagáži si to vzalo na 1400km "pouhých" 90l naturalu 95,ale je pravda,že jsem motor nešetřil......ale i tak je to extrémní spotřeba
naše 1,4TGE občas škube,ale to bych přikládal potenciometru škrtící klapky(klasická bolest 1,4) a někdy hulí bíle či šedě jako šílená a někdy vůbec.Absolutně se tim nevzrušuju.
Motor je suchej,nikde nic nekape.Žere 2dcl oleje na 4500km.Benzínu papá 6l/7,5l/8,5l=mimo město/kombinovaná/město,ale platí to pouze když jsou ve voze max.2 osoby.
V létě jsem cestoval a při třech osobách v autě a lehké bagáži si to vzalo na 1400km "pouhých" 90l naturalu 95,ale je pravda,že jsem motor nešetřil......ale i tak je to extrémní spotřeba
Stando, přemluv nějakýho myslivce, aby ti tvůj vůz někde za stodolou brokovnicí dorazil, hihi...
Stando, přemluv nějakýho myslivce, aby ti tvůj vůz někde za stodolou brokovnicí dorazil, hihi...
Po vyloučení čidla teploty motoru, potenciometru a banálních závad - filtr, špatné kontakty atp., bych to TIPOval () na krokový motorek stavění škrticí klapky.
V 1,4 je vstřikování Bosch Mono Jetronic, ne?
http://fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=18
Po vyloučení čidla teploty motoru, potenciometru a banálních závad - filtr, špatné kontakty atp., bych to TIPOval (:-p) na krokový motorek stavění škrticí klapky.