Zdar měnil jsem žárovičky a když jsem to složil zpátky tak mi nešel tachec,náhon od kol se točí problém je v té druhé půlce..nevíte někdo kde koupit novej náhon??
Zdar měnil jsem žárovičky a když jsem to složil zpátky tak mi nešel tachec,náhon od kol se točí problém je v té druhé půlce..nevíte někdo kde koupit novej náhon??
Ahoj..Tak jak se ti to mohlo povýst..Tam je tak max 40 cm. náhon..Měl sem ho vytáhlý..Já dělal taky žárovičky,ale po zkompletování mě šlo vše..Nejhorší bylo tam ten náhon spátky nacvaknout..)
Ahoj..Tak jak se ti to mohlo povýst..;)Tam je tak max 40 cm. náhon..Měl sem ho vytáhlý..Já dělal taky žárovičky,ale po zkompletování mě šlo vše..Nejhorší bylo tam ten náhon spátky nacvaknout..;))
prostě nevím ale nevím kde sehnat ten náhon...normálně jsem to složil pak kousek popojel a cuklo to na dvacitku a od te doby se to netoci....tachec funguje pac kdyz jsem tam pak strcil sroubovak tak se tocil....nevím čím by to jinak mohlo být..
prostě nevím ale nevím kde sehnat ten náhon...normálně jsem to složil pak kousek popojel a cuklo to na dvacitku a od te doby se to netoci....tachec funguje pac kdyz jsem tam pak strcil sroubovak tak se tocil....nevím čím by to jinak mohlo být..
Náhon seženeš v každých autodílech... Asi si ti někde vytáhl nebo ukroutil... Kup oba kusy nové a máš klid...
Náhon seženeš v každých autodílech... Asi si ti někde vytáhl nebo ukroutil... Kup oba kusy nové a máš klid...
Neviem ale skus sa pozriet na vrakaci po hornom dieli. Mne sa stalo to iste a dal som z vrakaca, auto malo nabehane dobre cez 300 000, bolo to 14 TGIcko. Nalial som do bowdenu trochu oleja a funguje dobre, ani sa necuka. Za nove chcel Citroen 35€, a to som nebol ochotny akceptovat )
Neviem ale skus sa pozriet na vrakaci po hornom dieli. Mne sa stalo to iste a dal som z vrakaca, auto malo nabehane dobre cez 300 000, bolo to 14 TGIcko. Nalial som do bowdenu trochu oleja a funguje dobre, ani sa necuka. Za nove chcel Citroen 35€, a to som nebol ochotny akceptovat :-)))
jeden dotaz ještě sem,jedna z věcí buď vnitřek rychloměru,nebo bovden je po smrti,prostě neukazuje ani rychlost,ani kilometry,co je pravděpodobnější,abych věděl na co se připravit,jo jinak ozývá se z toho takové cvakaní odvislé na rychlosti jízdy díky za rady
jeden dotaz ještě sem,jedna z věcí buď vnitřek rychloměru,nebo bovden je po smrti,prostě neukazuje ani rychlost,ani kilometry,co je pravděpodobnější,abych věděl na co se připravit,jo jinak ozývá se z toho takové cvakaní odvislé na rychlosti jízdy díky za rady
Nejspíš náhon tachometru, většinou odchází ten vrchní díl, ale vyplatí se koupit oba...
Nejspíš náhon tachometru, většinou odchází ten vrchní díl, ale vyplatí se koupit oba... ;)
Řešil jsem nedávno ten samej problém,bartali mi vyměnil náhon,po čase se vrátilo cvkání,jak popisuješ,rafička se do 80km/h třepe jak herák s absťákem,takže už nezbývá nic jinýho,než že je to budíkem..náhon,nebo budík v řiti,vyzkoušej a uvidíš,no.
Řešil jsem nedávno ten samej problém,bartali mi vyměnil náhon,po čase se vrátilo cvkání,jak popisuješ,rafička se do 80km/h třepe jak herák s absťákem,takže už nezbývá nic jinýho,než že je to budíkem..náhon,nebo budík v řiti,vyzkoušej a uvidíš,no.
díky jak budu mít chvilku tak to rozdělám,snad to bude vidět,jak to je zničený na který straně
díky jak budu mít chvilku tak to rozdělám,snad to bude vidět,jak to je zničený na který straně
k tomuto tematu, odhodlal jsem se vymenito oba dily nahonu, ale spodni dil, co je zastrcenej v diferaku, nebo co to je, ze tam zalomil a ten ulomek nejde vytahnout, zatim sem to zalil olejem a zadelal ustrihnutym koncem stareho bovdenu..... nemate nekdo zkusenosti co s tim?
k tomuto tematu, odhodlal jsem se vymenito oba dily nahonu, ale spodni dil, co je zastrcenej v diferaku, nebo co to je, ze tam zalomil a ten ulomek nejde vytahnout, zatim sem to zalil olejem a zadelal ustrihnutym koncem stareho bovdenu..... nemate nekdo zkusenosti co s tim?
Tolstoj no jo, pak že hrubá síla zvítězila... Jinak je tam tuším matka č.10, kterou povolíš a vyndáš celý ten bílý plast, do kterého vstupuje náhon a pod ním to plastové kolečko. Matka je jakoby zehora...
Tolstoj no jo, pak že hrubá síla zvítězila... :-D Jinak je tam tuším matka č.10, kterou povolíš a vyndáš celý ten bílý plast, do kterého vstupuje náhon a pod ním to plastové kolečko. Matka je jakoby zehora... ;)
Jo tak já to mám také ,ale náhony jsou v poho hoří mi všechny na budíku protože je nějakej tuhej sem ho měl venku a sotva se točí. Sem ho trochu máznul a vydrželo to jen chvíli nevím čím to je. Mechanická závada tam není viditelná.
Jo tak já to mám také ,ale náhony jsou v poho hoří mi všechny na budíku protože je nějakej tuhej sem ho měl venku a sotva se točí. Sem ho trochu máznul a vydrželo to jen chvíli nevím čím to je. Mechanická závada tam není viditelná.
to tomlenin: jestli chces, tak mam jeden benzinovej doma v zaloze.....
to pajator: diiik, to sem presne potreboval
to tomlenin: jestli chces, tak mam jeden benzinovej doma v zaloze.....
to pajator: diiik, to sem presne potreboval :-D
Zdravim, prekroutila se mi horni cast tachometru u BX 14GTE, tak jsem koupil horni cast a vymenil ji. Jenze tachometr neukazuje dal. Tak jsem koupil spodni dil a vymenil. Vse je zapojeno, JENZE ... tachometr neukazuje dal. Co muze byt jeste spatne?
TAchometr prestal ukazovat kdyz sem jel asi 70, zacalo v nem rachtat a raficka se zacala nejdriv klepat a pak litala od 0 do 230 a pak zustala na nule.
Diky za tipy
Zdravim, prekroutila se mi horni cast tachometru u BX 14GTE, tak jsem koupil horni cast a vymenil ji. Jenze tachometr neukazuje dal. Tak jsem koupil spodni dil a vymenil. Vse je zapojeno, JENZE ... tachometr neukazuje dal. Co muze byt jeste spatne?
TAchometr prestal ukazovat kdyz sem jel asi 70, zacalo v nem rachtat a raficka se zacala nejdriv klepat a pak litala od 0 do 230 a pak zustala na nule.
Diky za tipy
1, ak sú diely náhonu od rôznych výrobcov, tak horná a spodná časť nemusia do seba zapadnúť. ten hranolček nezapadne do horného dielu, takže to nemá "kontakt".
2, ďalšia možnosť je - keď píšeš že si menil aj spodný diel - že ti spodný diel správne nezapadol do náhonu v prevodovke (diferenciále), t.j. sa ti posunul smerom dovnútra. K tomu je potrebné vybrať celú zostavu von (drží na jednom šroube), zmontovať ju zo spodným dielom a tak ju nasadiť do prevodovky.
1, ak sú diely náhonu od rôznych výrobcov, tak horná a spodná časť nemusia do seba zapadnúť. ten hranolček nezapadne do horného dielu, takže to nemá "kontakt".
2, ďalšia možnosť je - keď píšeš že si menil aj spodný diel - že ti spodný diel správne nezapadol do náhonu v prevodovke (diferenciále), t.j. sa ti posunul smerom dovnútra. K tomu je potrebné vybrať celú zostavu von (drží na jednom šroube), zmontovať ju zo spodným dielom a tak ju nasadiť do prevodovky.
Pokud OPRAVDU vše sedí tak jak má, tzn. ty konce jsou opravdu dobře zasazené v sobě, tak může být ukroucený samotný tachometr... Další možnost je takové plastové ozubené kolečko dole v převodovce, ale podle toho rachtání bych to viděl na tachometr...
Pokud OPRAVDU vše sedí tak jak má, tzn. ty konce jsou opravdu dobře zasazené v sobě, tak může být ukroucený samotný tachometr... Další možnost je takové plastové ozubené kolečko dole v převodovce, ale podle toho rachtání bych to viděl na tachometr... ;)
Ja jsem vzal oba dily z jine BX, ktera byla sice nepojizdna ale nahon ji fungoval, a typuji ze to budou originaly. POkud by se potvrdila moznost ze mi odesel samotny tachometr, tak musim vymenit asi celou desku, nebo se nejakym zpusobem da vymenit jen budik?
Ja jsem vzal oba dily z jine BX, ktera byla sice nepojizdna ale nahon ji fungoval, a typuji ze to budou originaly. POkud by se potvrdila moznost ze mi odesel samotny tachometr, tak musim vymenit asi celou desku, nebo se nejakym zpusobem da vymenit jen budik?