Ahoj chtěl bych se zeptat kestli se BX 16V hodi jako rodine a každodeni auto za necelý 3 roky si budu dělat řidičak a přemyšlim že bych si pořidil 16V nebo diesla.A druha otazka kolik má spotřebu 16V
Ahoj chtěl bych se zeptat kestli se BX 16V hodi jako rodine a každodeni auto za necelý 3 roky si budu dělat řidičak a přemyšlim že bych si pořidil 16V nebo diesla.A druha otazka kolik má spotřebu 16V
Jestli chceš 16v jako spotřební věc a ne auto na leštění a do garáže, nevidím důvod, proč by nemohla sloužit na každodenní jezdění. Spíš jde o to, jak se vypořádáš se spotřebou - pod 8 to moc nende, spíš je dobrý počítat s desítkou a ve městě a na krátkejch trasách klidně víc.
Jestli chceš 16v jako spotřební věc a ne auto na leštění a do garáže, nevidím důvod, proč by nemohla sloužit na každodenní jezdění. Spíš jde o to, jak se vypořádáš se spotřebou - pod 8 to moc nende, spíš je dobrý počítat s desítkou a ve městě a na krátkejch trasách klidně víc.
já bych šel radči do 16V,ať to jezdí třeba i za 12ale to nato musíš šlapat pekelně,ale máš výkon,když potřebuješ tak na to šlápneš a ujedeš i octáviím.Do BX diesela bych já nechodil,jsou na to docela drahé náhradní díly a cena palyva je vyrovnána,ikdyž to jezdí za 5-7litrů ale když se ti něco rozbyje tak to je dražší než celé auto GTI To je můj názor,já radči preferuji Benzína
já bych šel radči do 16V,ať to jezdí třeba i za 12ale to nato musíš šlapat pekelně,ale máš výkon,když potřebuješ tak na to šlápneš a ujedeš i octáviím.Do BX diesela bych já nechodil,jsou na to docela drahé náhradní díly a cena palyva je vyrovnána,ikdyž to jezdí za 5-7litrů ale když se ti něco rozbyje tak to je dražší než celé auto GTI To je můj názor,já radči preferuji Benzína
2 chvala:
Neviem ako si na to prišiel že ceny náhardných dielov na diesel sú drahšie ako na benzín, to je holý nezmysel, ceny sú skoro rovanké nakolko väščina dielov pasujue z diesla na benzín a opačne.
2 rambo :
mall som dva 16V a spotreba 10-12,
mal som aj diesle a spotreba do 6l.
2 chvala:
Neviem ako si na to prišiel že ceny náhardných dielov na diesel sú drahšie ako na benzín, to je holý nezmysel, ceny sú skoro rovanké nakolko väščina dielov pasujue z diesla na benzín a opačne.
2 rambo :
mall som dva 16V a spotreba 10-12,
mal som aj diesle a spotreba do 6l.
pajator: Myslím, že 16v není pro začínajícího řidiče nebezpečné auto. Výkon má možná vetší, než by pro nováčka za volantem bylo potřeba, ale nebezpečný je spíš záludný podvozek, a to BX určitě nemá.
rambo: Stejně bych řekl, že tři roky je dlouhá doba a ještě vymylíš 150 dalších návrhů na svoje první auto.
pajator: Myslím, že 16v není pro začínajícího řidiče nebezpečné auto. Výkon má možná vetší, než by pro nováčka za volantem bylo potřeba, ale nebezpečný je spíš záludný podvozek, a to BX určitě nemá.
rambo: Stejně bych řekl, že tři roky je dlouhá doba a ještě vymylíš 150 dalších návrhů na svoje první auto.
vjertel no pokud se za 3 roky vyplati mit BX na ježdeni tak du do něj na 100% ale nevim jestli diesel nebo GTi 16V vše zaleži na financich
vjertel no pokud se za 3 roky vyplati mit BX na ježdeni tak du do něj na 100% ale nevim jestli diesel nebo GTi 16V vše zaleži na financich :)
Vyplatí? BX? Jestli ti jde hlavně o peníze, no nevím, ale BX bych si rozmyslel. Udržet tu hranatou věc v kupě není žádná láce.
Kdybych měl na prvním místě peněženku, tak ten medvěd není tak úplně od věci (nebo co třeba starý volvo - zadohrab?)
Vyplatí? BX? Jestli ti jde hlavně o peníze, no nevím, ale BX bych si rozmyslel. Udržet tu hranatou věc v kupě není žádná láce.
Kdybych měl na prvním místě peněženku, tak ten medvěd není tak úplně od věci (nebo co třeba starý volvo - zadohrab?)
šepleta-jaký holí nesmisl-takže
na benzin máš 4x svíčka cca100kč 1kus = 400.- 4ks
pal.čerpadlo 500.-,zapalovací kabely 600.- dohromady výměna
1 za 4-5let co já dělám
na diesel žhavičky - 250kč kus = 1000.- 4kusy
palyvové čerpadlo od známého -2.000.-
vstřiky - BX 1ks 150.- 4x 600.-
automechanik který správně zapojí vstřiky - 1hod 500.-
BENZIN - CCA 1500-1600.-
NAFTA - CCA 3900-4000.-
diesel se vyplatí jen na cesty dlohé např Praha - Brno,Brno-Praha
každý den . To jo to provoz je levný málo žere,ale na normální cesty je lepší benzín.
šepleta-jaký holí nesmisl-takže
na benzin máš 4x svíčka cca100kč 1kus = 400.- 4ks
pal.čerpadlo 500.-,zapalovací kabely 600.- dohromady výměna
1 za 4-5let co já dělám
na diesel žhavičky - 250kč kus = 1000.- 4kusy
palyvové čerpadlo od známého -2.000.-
vstřiky - BX 1ks 150.- 4x 600.-
automechanik který správně zapojí vstřiky - 1hod 500.-
BENZIN - CCA 1500-1600.-
NAFTA - CCA 3900-4000.-
diesel se vyplatí jen na cesty dlohé např Praha - Brno,Brno-Praha
každý den . To jo to provoz je levný málo žere,ale na normální cesty je lepší benzín.
Tak moment to ako že sa na diesli sa menia čerpadla, vstriky a žhaviče každý rok???? tieto súčiastky kludne vydržia 300tisic km bez zásahu(mimo žhavičov)...
Zabudol si dodať palec+víčko rozdelovača, váhu vzduchu, x čidiel, škrtiacu klapku, potenciometer škrtiacej klapky.... atď
Tak moment to ako že sa na diesli sa menia čerpadla, vstriky a žhaviče každý rok???? tieto súčiastky kludne vydržia 300tisic km bez zásahu(mimo žhavičov)...
Zabudol si dodať palec+víčko rozdelovača, váhu vzduchu, x čidiel, škrtiacu klapku, potenciometer škrtiacej klapky.... atď
šepleta-máš to tam jasně napsaný 1x za 5let
rambo - a proč zrovna 16V , proč ne třeba 19 Tri to je taky výborné a nebo 16 TZI/TGI(to ještě nemám)
No ono je to stejný stejně když koupíš BX tak musíš otevnít peněženku aby si natom třetinu dílů vyměnil,protože někteří se zbavují BX před rozpadem na N.D.
šepleta-máš to tam jasně napsaný 1x za 5let
rambo - a proč zrovna 16V , proč ne třeba 19 Tri to je taky výborné a nebo 16 TZI/TGI(to ještě nemám)
No ono je to stejný stejně když koupíš BX tak musíš otevnít peněženku aby si natom třetinu dílů vyměnil,protože někteří se zbavují BX před rozpadem na N.D.
ano, bx je pohodlne auto a velmi prijemne sa na nom jazdi, tak v tom pripade volim diesla tim odpada ta elektrina ale stale zostava dost prace na hydraulike..
ano, bx je pohodlne auto a velmi prijemne sa na nom jazdi, tak v tom pripade volim diesla tim odpada ta elektrina ale stale zostava dost prace na hydraulike..
Všude se tvrdí,zejména v motoristických časopisech,že provoz ropáku je dražší než benzínu.Osobně jsem měl ibizu v ropě,nyní pežota v naftě, stále mi připadá,že ropáci jsou levnější. Plus citroenů je že nekorodují tak jako fáva nebo feldy,ale i toleda,ibizy které jsou mladší.další klad i zápor je hydro-po koupi citrona jsem vyměnil všechny trubky(za cca3000kč),jedno těsnění na kostce a oba přepady na předku (od pístnice) a jinak jezdil bez problémů s hydrem.Když jsem kupoval pežota,nebyl k mání citron-ropák,takto zvítězila nejdostupnější 405break v naftě.Na BéXo nedám dopustit a až doslouží pažout,chtěl bych Xantii,zase v ropě.tolik můj názor
Všude se tvrdí,zejména v motoristických časopisech,že provoz ropáku je dražší než benzínu.Osobně jsem měl ibizu v ropě,nyní pežota v naftě, stále mi připadá,že ropáci jsou levnější. Plus citroenů je že nekorodují tak jako fáva nebo feldy,ale i toleda,ibizy které jsou mladší.další klad i zápor je hydro-po koupi citrona jsem vyměnil všechny trubky(za cca3000kč),jedno těsnění na kostce a oba přepady na předku (od pístnice) a jinak jezdil bez problémů s hydrem.Když jsem kupoval pežota,nebyl k mání citron-ropák,takto zvítězila nejdostupnější 405break v naftě.Na BéXo nedám dopustit a až doslouží pažout,chtěl bych Xantii,zase v ropě.tolik můj názor
Chlape ja som kupil pred mesiacom diesel 1.9 a samozrejme kukol som trocha do penazenky (vymena hlavnej gule, olej este ma caka vymena loziska na ramene) ale som spokojny nad mieru. Vsetko slape ako ma, motor ma najazdenych sice dost t.j 290tis km ale pradie ako macicka. Bal som sa BXa ale zacinam byt cim dalej tym spokojnejsi. Auto mi zerie okolo 5.5 litra nafty a tu si viem stale zohnat aj lacnejsie. Diesel som nikdy nemal iba benzinak ale je to rozdiel. Je to sice lenivejsie ale pohoda. Podla mna chod do DIESELa.
Chlape ja som kupil pred mesiacom diesel 1.9 a samozrejme kukol som trocha do penazenky (vymena hlavnej gule, olej este ma caka vymena loziska na ramene) ale som spokojny nad mieru. Vsetko slape ako ma, motor ma najazdenych sice dost t.j 290tis km ale pradie ako macicka. Bal som sa BXa ale zacinam byt cim dalej tym spokojnejsi. Auto mi zerie okolo 5.5 litra nafty a tu si viem stale zohnat aj lacnejsie. Diesel som nikdy nemal iba benzinak ale je to rozdiel. Je to sice lenivejsie ale pohoda. Podla mna chod do DIESELa.