Ahoj mám takoví problém. Naše BX má posilovač řizení ale de točit těžko(ztuha) nevite čím to je ? dik
Ahoj mám takoví problém. Naše BX má posilovač řizení ale de točit těžko(ztuha) nevite čím to je ? dik
To může být víc věcí. Od nevhodné šířky kol, až po zavzdušnění, stará LHM, nebo je tam místo LHM něco jiného.
To může být víc věcí. Od nevhodné šířky kol, až po zavzdušnění, stará LHM, nebo je tam místo LHM něco jiného.
no je to možne ale když jsem měly na voze letni pneu bylo vše o.K a od te doby co jsme daly zimní tak to de ztuha to bude asi tim pneu mame vzorek jak traktor
no je to možne ale když jsem měly na voze letni pneu bylo vše o.K a od te doby co jsme daly zimní tak to de ztuha to bude asi tim pneu mame vzorek jak traktor :)
Vpředu na kostce je šroub , kterým se reguluje a rozděluje tlak pro posilovač a ostatní hydraulický systém, zkus s ním malinko pootočit a znovu vyzkoušej řízení. Možná by chtěla kostka vyčistit, může být někde přicpaná, ale nejdřív si zkus zvýšit tlak na posilovač tím šroubem. Kostka je tu popsaná několikrát, mrkni do sekce "hydraulika". Koule s tím nemají nic společného. Když je to správně seřízené, není rozdíl mezi letními a zimními gumami.
Vpředu na kostce je šroub , kterým se reguluje a rozděluje tlak pro posilovač a ostatní hydraulický systém, zkus s ním malinko pootočit a znovu vyzkoušej řízení. Možná by chtěla kostka vyčistit, může být někde přicpaná, ale nejdřív si zkus zvýšit tlak na posilovač tím šroubem. Kostka je tu popsaná několikrát, mrkni do sekce "hydraulika". Koule s tím nemají nic společného. Když je to správně seřízené, není rozdíl mezi letními a zimními gumami.
koule maji s tim hodne spolecneho hlavne ta centralni ktera upravuje tlak!!! samozrejme ze to taky muze byt zavzdusnene a ta kostka je taky mozna ten problem
koule maji s tim hodne spolecneho hlavne ta centralni ktera upravuje tlak!!! samozrejme ze to taky muze byt zavzdusnene a ta kostka je taky mozna ten problem
V prvom rade by som vyčistil sitká v nádržke LHM.
V druhom rade skúsil došponovať remeň pohonu hydročerpadla.
V treťom rade, keď predchádzajúce veci nepomôžu by som vyčistil kocku.
Vo štvrtom rade, ak predchádzajúce veci nepomôžu by som skúsil na kocke trochu zvýšiť tlak do serva, čo sa docieli pritiahnutím spomínanej bočnej skrutky. Nie však viac, ako o 1/3 otáčky.
4. Ak nepomôže nič z predchádzajúcich opatrení, vymenil by som hydročerpadlo.
PS: A čo čapy na prednej náprave?
V prvom rade by som vyčistil sitká v nádržke LHM.
V druhom rade skúsil došponovať remeň pohonu hydročerpadla.
V treťom rade, keď predchádzajúce veci nepomôžu by som vyčistil kocku.
Vo štvrtom rade, ak predchádzajúce veci nepomôžu by som skúsil na kocke trochu zvýšiť tlak do serva, čo sa docieli pritiahnutím spomínanej bočnej skrutky. Nie však viac, ako o 1/3 otáčky.
4. Ak nepomôže nič z predchádzajúcich opatrení, vymenil by som hydročerpadlo.
PS: A čo čapy na prednej náprave?
No Sitka jsme vičistily cca před pul rokem řemen je taky dotahnut ja bych to viděl na to čerpadlo protože při nastartovani sem tam divně skřipe
No Sitka jsme vičistily cca před pul rokem řemen je taky dotahnut ja bych to viděl na to čerpadlo protože při nastartovani sem tam divně skřipe
Potom by som rovno pristúpil k tretiemu kroku. Môžu byť zanesené sitká v kocke, alebo môžu byť už poškodené a do kocky sa dostaly nečistoty. treba ju vyčistiť a sitká - ke´d sú poškodené,vymeniť za nové.
PS: predpokladám že LHM je dosť.
Potom by som rovno pristúpil k tretiemu kroku. Môžu byť zanesené sitká v kocke, alebo môžu byť už poškodené a do kocky sa dostaly nečistoty. treba ju vyčistiť a sitká - ke´d sú poškodené,vymeniť za nové.
PS: predpokladám že LHM je dosť.
so zimnými gumamy to mož byť len zhoda-náhod, podme od najjednoduchších vecí z vlastných skuseností:
spravny tlak v pneumatikach, dosť to spravi
trochu menej LHMky už možeš pocítiť na volante, toľko odomňa
so zimnými gumamy to mož byť len zhoda-náhod, podme od najjednoduchších vecí z vlastných skuseností:
spravny tlak v pneumatikach, dosť to spravi
trochu menej LHMky už možeš pocítiť na volante, toľko odomňa
Ja som mal podobný problém,vyskúšal som všetky možnosti a na koniec som musel meniť čerpadlo a všetko bolo zase OK.
Ja som mal podobný problém,vyskúšal som všetky možnosti a na koniec som musel meniť čerpadlo a všetko bolo zase OK.