ZDRAVIM VAS
prosim vas je to taka otazka mozno pomimo ale mam BX 19D 51kw motor. Ak mam zaradeny 5 rychlostny stupen tak mi auto pri 3000 otackach ide 90km/h. Nieje to nejako malo na tych 3000 otacok? Ma to napadlo ked som si nedavno sadol do felicie 1.9d a ta tu 90ku mala cca 2200otackach. Je to prevodmy alebo je moj BXak uz nejako vytahany-utahany?
ZDRAVIM VAS
prosim vas je to taka otazka mozno pomimo ale mam BX 19D 51kw motor. Ak mam zaradeny 5 rychlostny stupen tak mi auto pri 3000 otackach ide 90km/h. Nieje to nejako malo na tych 3000 otacok? Ma to napadlo ked som si nedavno sadol do felicie 1.9d a ta tu 90ku mala cca 2200otackach. Je to prevodmy alebo je moj BXak uz nejako vytahany-utahany?
Diesel nemam ale ked ak toto nie je spravne tak to je rozhodne prevodovkou, utahany motor nezmeni prevody
Diesel nemam ale ked ak toto nie je spravne tak to je rozhodne prevodovkou, utahany motor nezmeni prevody :-)
P405.break mi při cca 2000otáčkách jel kolem 90km/hod.Typ motoru nevím,bo pap.je to td,a navíc tam mám udajně přev. z turba(měla by se lišit od trojky výš)
P405.break mi při cca 2000otáčkách jel kolem 90km/hod.Typ motoru nevím,bo pap.je to td,a navíc tam mám udajně přev. z turba(měla by se lišit od trojky výš)
Praveze ja neviem ci to je spravne alebo nie predsa len je to 51kw motor a to az tak vela nieje a turbo tam nemam. Len mi to prislo trocha divne ked som si sadol do tej feldy. Prevodovka sa mi zda tiez v poridku.
Praveze ja neviem ci to je spravne alebo nie predsa len je to 51kw motor a to az tak vela nieje a turbo tam nemam. Len mi to prislo trocha divne ked som si sadol do tej feldy. Prevodovka sa mi zda tiez v poridku.
Je mozne ze tam mas neoriginalnu prevodovku ... stava sa. Na druhej strane to zase budes mat zivsie ...
Je mozne ze tam mas neoriginalnu prevodovku ... stava sa. Na druhej strane to zase budes mat zivsie ...
spravne. ta prevodovka muze byt z benzina. zjisti si typ ze stitku a uvidis
spravne. ta prevodovka muze byt z benzina. zjisti si typ ze stitku a uvidis
možno ti zle ukazuje otáčkomer... nie každý dizel to má a možno je tam len nejako podivne prilepený...
možno ti zle ukazuje otáčkomer... nie každý dizel to má a možno je tam len nejako podivne prilepený...
Za normálního stavu bys měl mít 3000 při cca 120 km/h.... je opravdu možné, že tam máš skříň z benzinu.... je tam rozdíl ve stálem převodu. Na čtyřkolce breaku mám také převod víc do pomala, než běžná BX, neudělá víc, jak 160, ale zase má sílu jak byk.... i když 30 km je při stejných otáčkách už hodně velký rozdíl a musí to být znát i na spotřebě.
Za normálního stavu bys měl mít 3000 při cca 120 km/h.... je opravdu možné, že tam máš skříň z benzinu.... je tam rozdíl ve stálem převodu. Na čtyřkolce breaku mám také převod víc do pomala, než běžná BX, neudělá víc, jak 160, ale zase má sílu jak byk.... i když 30 km je při stejných otáčkách už hodně velký rozdíl a musí to být znát i na spotřebě.
PS: to jsem bral hodnoty z většiny benzínů, ten diesel by na těch 120 km/h měl mít teoreticky asi těch otáček ještě míň...
PS: to jsem bral hodnoty z většiny benzínů, ten diesel by na těch 120 km/h měl mít teoreticky asi těch otáček ještě míň...
Spotreba je podla mna uzasna. Auto je zive oproti PEUGEOTU ktory som teraz skusal a mal identicky motor s mojim BX.Ten bol zasa lenivy a tazkopadny. Akurat ze ten moj bx nerozkotulam viac ako na 120km/h respektive sa bojim, lebo uz to lezie na otackomere do cerveneho a nechcem ho pretocit. KANYZA, podla teba by to malo zrat viac? V pohode sa na dlhe trate zmestim do 5.5litra mozno aj menej
Spotreba je podla mna uzasna. Auto je zive oproti PEUGEOTU ktory som teraz skusal a mal identicky motor s mojim BX.Ten bol zasa lenivy a tazkopadny. Akurat ze ten moj bx nerozkotulam viac ako na 120km/h respektive sa bojim, lebo uz to lezie na otackomere do cerveneho a nechcem ho pretocit. KANYZA, podla teba by to malo zrat viac? V pohode sa na dlhe trate zmestim do 5.5litra mozno aj menej
je to uplne v poriadku, mam to iste auto. 90-tka je nieco pred 3000 otacok,130 nieco pred 4000 a 150 si uz v cervenom,je to proste tank
je to uplne v poriadku, mam to iste auto. 90-tka je nieco pred 3000 otacok,130 nieco pred 4000 a 150 si uz v cervenom,je to proste tank
mel jsem hatchbacka 17TD, kterej na 5ku pri 2000ot mel 100 a ted mam stejny bx ktery na 2000 dela 85,jde o gumy a taky podle GPS premeruje,ale 90 na 3000 mi u atmosferickyhodiesela prijde azmoc...
mel jsem hatchbacka 17TD, kterej na 5ku pri 2000ot mel 100 a ted mam stejny bx ktery na 2000 dela 85,jde o gumy a taky podle GPS premeruje,ale 90 na 3000 mi u atmosferickyhodiesela prijde azmoc...
Ta spotřeba je super, je to zpřevodované na sílu a nemusí se skoro řadit. Jak píše jajko, asi to tak má být... a rozdíl proti tomu pažoutu je asi opravdu jen v jiném stálem převodu, pokud je ten motor v pořádku.
Ta spotřeba je super, je to zpřevodované na sílu a nemusí se skoro řadit. Jak píše jajko, asi to tak má být... a rozdíl proti tomu pažoutu je asi opravdu jen v jiném stálem převodu, pokud je ten motor v pořádku.
TD má jako jediný BX naprosto jiné zpřevodování a to podstatně delší... zbytek BX se liší jen málo, ať už benzín nebo hladký diesel, rozdíl tam je, ale ne tak velký... hladký diesel prostě není dělaný na dálniční závody, je to pracant a tahoun, který musí jezdit za každých podmínek. A z jeho přetočení na dálnici bych se až tak nebál pokud jsou rozvody v pořádku, tak snese hodně...
TD má jako jediný BX naprosto jiné zpřevodování a to podstatně delší... zbytek BX se liší jen málo, ať už benzín nebo hladký diesel, rozdíl tam je, ale ne tak velký... hladký diesel prostě není dělaný na dálniční závody, je to pracant a tahoun, který musí jezdit za každých podmínek. A z jeho přetočení na dálnici bych se až tak nebál pokud jsou rozvody v pořádku, tak snese hodně... ;)
skoda na diesli sme nemali otackomer ale po 120 nebol problem..potom trochu klepala palubna doska asi po 125 a zase isiel normalne az po 150
skoda na diesli sme nemali otackomer :D ale po 120 nebol problem..potom trochu klepala palubna doska asi po 125 a zase isiel normalne az po 150
včera se si to tu četl tak sem dneska trošku koukal když sem jel. mám 1.9 TZI a při 3000 mám 100km, a při 3500 120km. dál sem nějak moc nekoukal ale třeba vím že na 3ku vytáhnu 110km a na 4ku asi 140km
včera se si to tu četl tak sem dneska trošku koukal když sem jel. mám 1.9 TZI a při 3000 mám 100km, a při 3500 120km. dál sem nějak moc nekoukal ale třeba vím že na 3ku vytáhnu 110km a na 4ku asi 140km :D
Já mám origo Bx 1,7 TZD Turbo Break a skoušel sem dnes,kolik to dá,když ho na 5-tku vytočím na 3000otáček..Tak sem jel 140Km/h
Já mám origo Bx 1,7 TZD Turbo Break a skoušel sem dnes,kolik to dá,když ho na 5-tku vytočím na 3000otáček..Tak sem jel 140Km/h
Tak mi to nedalo a zkusil jsem včerä béixo a aby Ti to nebylo líto, jsem na tom úplně stejně... Je to BX 1.9 benzín jednobod kombi 4x4 a při 3000 ot/min. mám rovných 90 km/h. Na sierrách a ostatních autech to bylo při stejných otáčkách kolem 120 km/h.
Tak mi to nedalo a zkusil jsem včerä béixo a aby Ti to nebylo líto, jsem na tom úplně stejně... Je to BX 1.9 benzín jednobod kombi 4x4 a při 3000 ot/min. mám rovných 90 km/h. Na sierrách a ostatních autech to bylo při stejných otáčkách kolem 120 km/h.
Nejsnáze se otáčkoměr zkontroluje při měření emisí porovnáníms měřícím zařízením. Technici mi to vždy umožnili.
Nejsnáze se otáčkoměr zkontroluje při měření emisí porovnáníms měřícím zařízením. Technici mi to vždy umožnili.
No pri tom rychlom radeni si niesom celkom isty. Ja musim radit celkom svizne hlavne teraz ked som vymenil aj motorovy olej auto ide ako sibnute. Inac na volnobeh mi auto toci otacky trosicku nad 1000ot/min vam to toci ako?
No pri tom rychlom radeni si niesom celkom isty. Ja musim radit celkom svizne hlavne teraz ked som vymenil aj motorovy olej auto ide ako sibnute. Inac na volnobeh mi auto toci otacky trosicku nad 1000ot/min vam to toci ako?