Na mém 1,9D je někde přicpaná cesta nafty z nádrže k čerpadlu. Naftový filtr je vyměněný a zůstává viset ruční čerpadlo, jak nedokáže vytáhnout z nádrže naftu, tak tam vznikne podtlak. Co tam je všechno v cestě od nádrže k filtru? Koukal jsem, že to jde přes něco na motoru(asi předehřev) Je k tomu někde schema či nějaké rady jak to vyčistit, popř. je tam ještě mimo trubek a hadic nějaké sítko, které by mohlo být přicpané? Dík za každou radu či zkušenost.
Na mém 1,9D je někde přicpaná cesta nafty z nádrže k čerpadlu. Naftový filtr je vyměněný a zůstává viset ruční čerpadlo, jak nedokáže vytáhnout z nádrže naftu, tak tam vznikne podtlak. Co tam je všechno v cestě od nádrže k filtru? Koukal jsem, že to jde přes něco na motoru(asi předehřev) Je k tomu někde schema či nějaké rady jak to vyčistit, popř. je tam ještě mimo trubek a hadic nějaké sítko, které by mohlo být přicpané? Dík za každou radu či zkušenost.
Odklop zadní sedák a pod ním blíže ke dveřím je pod plastovým víčkem zátka nádrže a sací koš, opatřený sítkem, až ho budeš tahat ven, dej si přes práh až k otvoru igelit aby jsi neměl interier od nafty. Většinou je na starých autech na sacím koši cop z vlákýnek a bůhví čeho, plný slizu z ropy, a ten to ucpává.Pro jistotu bych ještě pak profoukl vedení mezi palivovým filtrem a tím sacím košem stlačeným vzduchem.
Odklop zadní sedák a pod ním blíže ke dveřím je pod plastovým víčkem zátka nádrže a sací koš, opatřený sítkem, až ho budeš tahat ven, dej si přes práh až k otvoru igelit aby jsi neměl interier od nafty. Většinou je na starých autech na sacím koši cop z vlákýnek a bůhví čeho, plný slizu z ropy, a ten to ucpává.Pro jistotu bych ještě pak profoukl vedení mezi palivovým filtrem a tím sacím košem stlačeným vzduchem.:-d:-d
Může to dělat taky ucpané odvětrání nádrže, poznáš to tak že při otevření víčka to zasyčí - přisaje vzduch.
Může to dělat taky ucpané odvětrání nádrže, poznáš to tak že při otevření víčka to zasyčí - přisaje vzduch.
Skus odpojit obě hadice od nadrže a profouknout je , nebo vyšroubuj prutočny šroub na vstupu do filtru na tom šroubu muže bejt sitko tak ho vymontuj ven už ho tam nevracej profoukni cele potrubi az k nadrži a musi to jit..
Skus odpojit obě hadice od nadrže a profouknout je , nebo vyšroubuj prutočny šroub na vstupu do filtru na tom šroubu muže bejt sitko tak ho vymontuj ven už ho tam nevracej profoukni cele potrubi az k nadrži a musi to jit..
Dík za rady, odpoledne se do toho dám. Tak doufám, že to vyřeším.
Pak dám vědět co to bylo.
Dík za rady, odpoledne se do toho dám. Tak doufám, že to vyřeším.
Pak dám vědět co to bylo.
Tak z toho nejsem moc moudrý, myslel jsem že to bude ten sací koš co psal ČERT, ale ten byl čistý, odmontoval jsem hadice z předehřevu, a zkusil je profouknout, a docela to šlo, profouknout předehřev samostatně taky šlo, tak zatím jsem na nic nepřišel, tak ještě vyměnit čerpadlo, ale do toho se mi vůbec nechce.
Tak z toho nejsem moc moudrý, myslel jsem že to bude ten sací koš co psal ČERT, ale ten byl čistý, odmontoval jsem hadice z předehřevu, a zkusil je profouknout, a docela to šlo, profouknout předehřev samostatně taky šlo, tak zatím jsem na nic nepřišel, tak ještě vyměnit čerpadlo, ale do toho se mi vůbec nechce.
A zkoušel jsi to profouknout celý?? Od filtru až do nádrže, tak že z tankovacího hrdla je slyšet zabublání v nádrži??
a navic, teď když nad tím přemýšlim,píšeš, že nejde pumpovat ruční pumpou, to nejde ani když povolíš průchodkový šroub na čerpadle?? Mohlo se ti taky stát, že jsi vytvořil přetlak mezi půmpou a čerpadlem, to vypadá podobně jako přicpané sací vedení, ale narozdíl od něj je to velice v pořádku, a tem přetlak by měl pomalinku mizet jak necháš chvíli zapnuté zapalování. Pokud nezmizne, vyšrouboval bych z čepadla elektroventil a kouknul bych zda pod ním není šmuc.
A zkoušel jsi to profouknout celý?? Od filtru až do nádrže, tak že z tankovacího hrdla je slyšet zabublání v nádrži??
a navic, teď když nad tím přemýšlim,píšeš, že nejde pumpovat ruční pumpou, to nejde ani když povolíš průchodkový šroub na čerpadle?? Mohlo se ti taky stát, že jsi vytvořil přetlak mezi půmpou a čerpadlem, to vypadá podobně jako přicpané sací vedení, ale narozdíl od něj je to velice v pořádku, a tem přetlak by měl pomalinku mizet jak necháš chvíli zapnuté zapalování. Pokud nezmizne, vyšrouboval bych z čepadla elektroventil a kouknul bych zda pod ním není šmuc.
Tak jsem asi přišel proč to zlobí, ve vstřikovacím čerpadle BOSCH je na vstupu od filtru, šroub a v něm sítko, a v tom šroubu je jenom dirka asi tak pruměru jako špendlík, kterou to nasává naftu pro celé čerpadlo. Ta byla samozřejmě maličko přicpaná a do čerpadla skoro nic nešlo, ale chci se zeptat jestli je ten šroub normální, protože třeba na vstřik. čerpadle ROTO-Disel, je šroub s dírou asi tak 5 mm a takové šrouby jsou i na filtru. Ptám se protože to auto nechtělo jet víc jak 100 km/h, což by mohla dělat ta malá dírka na vstupu(se domnívám. A nevíte někdo kde by se dal tenhle šroub sehnat, popř. nějaké jeho katalogové číslo. dík.
Tak jsem asi přišel proč to zlobí, ve vstřikovacím čerpadle BOSCH je na vstupu od filtru, šroub a v něm sítko, a v tom šroubu je jenom dirka asi tak pruměru jako špendlík, kterou to nasává naftu pro celé čerpadlo. Ta byla samozřejmě maličko přicpaná a do čerpadla skoro nic nešlo, ale chci se zeptat jestli je ten šroub normální, protože třeba na vstřik. čerpadle ROTO-Disel, je šroub s dírou asi tak 5 mm a takové šrouby jsou i na filtru. Ptám se protože to auto nechtělo jet víc jak 100 km/h, což by mohla dělat ta malá dírka na vstupu(se domnívám. A nevíte někdo kde by se dal tenhle šroub sehnat, popř. nějaké jeho katalogové číslo. dík.
A nemáš náhodou zaměněný ten šroub se šroubem z přepadu? Tam je s malou dírkou, jinak jsou na pohled stejné.
A nemáš náhodou zaměněný ten šroub se šroubem z přepadu? Tam je s malou dírkou, jinak jsou na pohled stejné.
já zase mněl vyháknuty potrubí z držáku pod autem u motoru a jak jsem dal rejd tak jsem si skřípnul přívod a byl jsem na tom jako ty
já zase mněl vyháknuty potrubí z držáku pod autem u motoru a jak jsem dal rejd tak jsem si skřípnul přívod a byl jsem na tom jako ty:palec