Nazdar BXmani a BX womanky
Potrebujem zistit ci pri vymene termospinaca na chladici na zopinanie ventilatora pri vytoceni mi vytecie chladiaca kvapalina alebo nie. Nemenil ste to niekto?
Nazdar BXmani a BX womanky
Potrebujem zistit ci pri vymene termospinaca na chladici na zopinanie ventilatora pri vytoceni mi vytecie chladiaca kvapalina alebo nie. Nemenil ste to niekto?:nevim
Pokud tam máš dostatek chladící kapaliny, čož určitě máš, tak ti z otvoru vyteče kapalina
Pokud tam máš dostatek chladící kapaliny, čož určitě máš, tak ti z otvoru vyteče kapalina
A urcite tam pasuje ten termospinac z Felicie? Pisal mi to Radar40 ze to tam mam hodit namiesto originalu akurat je iba dvojkontaktovy. Nie zeby som pochyboval len si chcem byt isty ked ho budem kupovat.
A urcite tam pasuje ten termospinac z Felicie? Pisal mi to Radar40 ze to tam mam hodit namiesto originalu akurat je iba dvojkontaktovy. Nie zeby som pochyboval len si chcem byt isty ked ho budem kupovat. :-))))
rozdiel v cene je dost velky. Ja som tam tak tiz dal zo skodovky.
To SERGIO: ako mas rieseny ventilator su tam dva, alebo jeden. podla toho musis pripojit vodice na termospinac. no a zasa som si neni isty ci dva ventilatory priamo napojene na jeden spinaci kontakt termocidla je dobra volba....
rozdiel v cene je dost velky. Ja som tam tak tiz dal zo skodovky.
To SERGIO: ako mas rieseny ventilator su tam dva, alebo jeden. podla toho musis pripojit vodice na termospinac. no a zasa som si neni isty ci dva ventilatory priamo napojene na jeden spinaci kontakt termocidla je dobra volba....
Mam tam jeden ventilator ale dvojrychlostny. Hodim tam asi to skodovacke cidlo a napojim to na ten druhy stupen rychlosti ventilatora a malo by to byt v pohode. Original cidlo nove do BX stoji 500-600 sk tak to kaslem taku p.... kupovat za take prachy.
Mam tam jeden ventilator ale dvojrychlostny. Hodim tam asi to skodovacke cidlo a napojim to na ten druhy stupen rychlosti ventilatora a malo by to byt v pohode. Original cidlo nove do BX stoji 500-600 sk tak to kaslem taku p.... kupovat za take prachy.:-d
Je jedno z akej felicie to bude? Myslim benzin alebo diesel pripadne obsah? Je to tam rovnake vsade?
Je jedno z akej felicie to bude? Myslim benzin alebo diesel pripadne obsah? Je to tam rovnake vsade?:nevim
no, rozhodne by si mal dodrzat spinaciu a rozopinaciu teplotu podla toho aka je predpisana pre tvoje auto ...
no, rozhodne by si mal dodrzat spinaciu a rozopinaciu teplotu podla toho aka je predpisana pre tvoje auto ...
To SERGIO: tak to je v poho Ja som mal tiez jeden ventilator, napoj vodic spinajuci vyssiu rychlost a co sa tyka teploty tak cidlo zo skodovky je nastavovane na 85 stupnov ako si pamatam a origos cidlo ma pre druhy stupen vacsiu teplotu ale to vobec nevadi v lete je to lepsie a v zime sa ti aj tak nezopne....
To SERGIO: tak to je v poho Ja som mal tiez jeden ventilator, napoj vodic spinajuci vyssiu rychlost a co sa tyka teploty tak cidlo zo skodovky je nastavovane na 85 stupnov ako si pamatam a origos cidlo ma pre druhy stupen vacsiu teplotu ale to vobec nevadi v lete je to lepsie a v zime sa ti aj tak nezopne....:-))))
Zatial dakujem zajtra to zacnem riesit. Inac dolievanie chladiacej kvapaliny je dost veda. Minule som dolieval ale samozrejme som to neodvzdusnil a tlacilo mi vodu von z chladica kontrolka mi svietila jak diva a sustavne mi tlakovalo chladic. Az kym som neodpustil tou malou plastovou srubkou na chladici a este jednou plastovou srubkou na vrchnej hadici zo systemu vzduch. Preco tam vlastne inzinieri z citroenu nedali niekam expanzku?
Zatial dakujem zajtra to zacnem riesit. Inac dolievanie chladiacej kvapaliny je dost veda. Minule som dolieval ale samozrejme som to neodvzdusnil a tlacilo mi vodu von z chladica kontrolka mi svietila jak diva a sustavne mi tlakovalo chladic. Az kym som neodpustil tou malou plastovou srubkou na chladici a este jednou plastovou srubkou na vrchnej hadici zo systemu vzduch. Preco tam vlastne inzinieri z citroenu nedali niekam expanzku?
Ak mas nalievaci otvor na chladici tak expanzka je sucastou chladica.... pri vypusteni a opetovnom napusteni treba povolit ovzdusnovaky na telese termostatu, dalej skrutka na vrchu chladica a plus ak mas nejake na hadiciach. pocas dolievania postupne uzatvarat pokia znich nezacne vytekat chladiaca zmes. dalej netraba zabudnut otvorit kurenie. po doliati a zatvoreni ovzdusnovakov nezatvarat chladic, ale nastartovat a nechat bezat motor pri zvysenych otackach az pokial nezopne ventilator, popri tom kontrolovat ci su vsetky hadice zohriate a sledovat mnozstvo vody v chladici. po zapnuti ventilatoru pockat az kym nevypne potom mozes zstavit motor doliat chladic na ful a uzatvorit ho! Eto vsjo..... To iste plati aj pre system kde je expanzka mimo chladica..... Ak sa mylim tak ma opravte.
Ak mas nalievaci otvor na chladici tak expanzka je sucastou chladica....:-d pri vypusteni a opetovnom napusteni treba povolit ovzdusnovaky na telese termostatu, dalej skrutka na vrchu chladica a plus ak mas nejake na hadiciach. pocas dolievania postupne uzatvarat pokia znich nezacne vytekat chladiaca zmes. dalej netraba zabudnut otvorit kurenie. po doliati a zatvoreni ovzdusnovakov nezatvarat chladic, ale nastartovat a nechat bezat motor pri zvysenych otackach az pokial nezopne ventilator, popri tom kontrolovat ci su vsetky hadice zohriate a sledovat mnozstvo vody v chladici. po zapnuti ventilatoru pockat az kym nevypne potom mozes zstavit motor doliat chladic na ful a uzatvorit ho! Eto vsjo.....:-)))) To iste plati aj pre system kde je expanzka mimo chladica..... Ak sa mylim tak ma opravte.
Tak som to vymenil ale o funkcnosti som sa neprsvedcil lebo nie a nie zopnut. Je tam cidlo nastavene na 88/83 dufam ze to bude ok. Ale mam asi dalsi problem. Stale a to v poslednej dobe dost casto mi svieti stopka spolu z kontrolkou vody. Ked otvorim veko chladica tak je tam tlak. Bojim sa ze mi odislo tesnenie pod hlavou. Neviete cim to moze byt? Chladic sa mi hreje od spodu predpokladam ze sa ma od vrchu. voda mi nikde neunika a stale mi to po urcitom case zasvieti. Je to len nedostatocne odvzdusnene alebo mi slo do muky tesnenie? Prehriat sa mi ho este nepodarilo to by som asi na kontrolkach videl. Tie na teplotu vody som este svietit nevidel.
Tak som to vymenil ale o funkcnosti som sa neprsvedcil lebo nie a nie zopnut. Je tam cidlo nastavene na 88/83 dufam ze to bude ok. Ale mam asi dalsi problem. Stale a to v poslednej dobe dost casto mi svieti stopka spolu z kontrolkou vody. Ked otvorim veko chladica tak je tam tlak. Bojim sa ze mi odislo tesnenie pod hlavou. Neviete cim to moze byt? Chladic sa mi hreje od spodu predpokladam ze sa ma od vrchu. voda mi nikde neunika a stale mi to po urcitom case zasvieti. Je to len nedostatocne odvzdusnene alebo mi slo do muky tesnenie?:nevim:-( Prehriat sa mi ho este nepodarilo to by som asi na kontrolkach videl. Tie na teplotu vody som este svietit nevidel.
No chlapy kde najdem nieco na telese termostatu na mojom 1.9D aby som to skusil odvzdusnit. Nie zeby som bol uplne duty ale asi som a radsej sa opytam
Kukal som tu po starych vlaknach a uz to tu bolo preberane.
No chlapy kde najdem nieco na telese termostatu na mojom 1.9D aby som to skusil odvzdusnit. Nie zeby som bol uplne duty ale asi som a radsej sa opytam :-))))
Kukal som tu po starych vlaknach a uz to tu bolo preberane.
teleso termostatu sa nachadza na konci tej hrubej hadice co ide z hornej casti chladica smerom ku hlave a na samotnom telese su v kolmej osi umiestnene dve mosadzne skrutky na imbus. tie treba povolovat az pokial na ich bokoch neuvids otvor, netreba ich vyskrutkovat uplne. ako si pamatam tak jedna je hned nad tou hrubou hadicou a druha nad tou tenkou co vstupuje vo vrchnej casti do telesa termostatu.
Najprv skus odvzdusnit a ked bude tlakovat aj dalej tak Ti podfuklo tesnenie pod hlavou alebo praskla hlava
teleso termostatu sa nachadza na konci tej hrubej hadice co ide z hornej casti chladica smerom ku hlave a na samotnom telese su v kolmej osi umiestnene dve mosadzne skrutky na imbus. tie treba povolovat az pokial na ich bokoch neuvids otvor, netreba ich vyskrutkovat uplne. ako si pamatam tak jedna je hned nad tou hrubou hadicou a druha nad tou tenkou co vstupuje vo vrchnej casti do telesa termostatu.
Najprv skus odvzdusnit a ked bude tlakovat aj dalej tak Ti podfuklo tesnenie pod hlavou alebo praskla hlava