zdravím všechny vespolek,tak jsem se stal majitelem tohoto vozu BX 19 D,už jsem to tu prohledal,ale nic nepomohlo tak měl bych pár dotazů,1 nefunguje otáčkoměr,v motorovém prostoru jsem našel nezapojený konektor,který není kam pichnout,jestli to může souviset,2 našel jsem svazek kabelů s konektory,které nejsou zapojené u zásobníku LHM,zítra nafotím. Tot pro začátek asi vše-budu rád za každou radu
zdravím všechny vespolek,tak jsem se stal majitelem tohoto vozu BX 19 D,už jsem to tu prohledal,ale nic nepomohlo tak měl bych pár dotazů,1 nefunguje otáčkoměr,v motorovém prostoru jsem našel nezapojený konektor,který není kam pichnout,jestli to může souviset,2 našel jsem svazek kabelů s konektory,které nejsou zapojené u zásobníku LHM,zítra nafotím. Tot pro začátek asi vše-budu rád za každou radu
jj foto určitě pomůže. jinak u tý nádržky to bude asi konektor na vyblikání chybových kódů. já mám v motoru taky jeden kabel nezapojenej, ale je odjakživa co vím . jinak mně otáčkoměr taky nefungoval. nebo spíš takhle kdysi tátovi před lety přestal z ničeho nic fungovat, technik mu řekl že by potřeboval vyměnit, tak se na to vykašlal. já sem pak jednou až seem to auto přebral po tátovi čistil kontakty v autě a pod baterkou je svazek kabelů a jeden tam byl přerušenej, tak sem to opravil a sedl si do auta, že otestuju jestli vše funguje tak jak má a zůstal sem zkoprnělej, protože otáčkoměr z ničeho nic začal fungovat a byl sem happy, funguje doteď a jsou to tak 3roky. jinak ty kabely tam bývají kolikrát už v docela špatným stavu tak by se mohlo stát, že jsou trošku nahnilý a zaoxidovaný a mohl by ti nějakej zůstat v ruce. snad ti to pomůže. jinak sem s fotkama
jj foto určitě pomůže. jinak u tý nádržky to bude asi konektor na vyblikání chybových kódů. já mám v motoru taky jeden kabel nezapojenej, ale je odjakživa co vím :). jinak mně otáčkoměr taky nefungoval. nebo spíš takhle kdysi tátovi před lety přestal z ničeho nic fungovat, technik mu řekl že by potřeboval vyměnit, tak se na to vykašlal. já sem pak jednou až seem to auto přebral po tátovi čistil kontakty v autě a pod baterkou je svazek kabelů a jeden tam byl přerušenej, tak sem to opravil a sedl si do auta, že otestuju jestli vše funguje tak jak má a zůstal sem zkoprnělej, protože otáčkoměr z ničeho nic začal fungovat a byl sem happy, funguje doteď a jsou to tak 3roky. jinak ty kabely tam bývají kolikrát už v docela špatným stavu tak by se mohlo stát, že jsou trošku nahnilý a zaoxidovaný a mohl by ti nějakej zůstat v ruce. snad ti to pomůže. jinak sem s fotkama :-p
U 1.9D konektor na chybove kody nebude, pri nadobke na LHM byvaju dva faston konektory ktore sa zapajaju priamo do nadobky - je to na hlasenie nizkeho stavu LHM. Inak v BXe standardne byvaju nezapojene konektory, ta kabelaz je hodne univerzalna. Na Bx 16v som nasiel 3 nezapojene konektory
U 1.9D konektor na chybove kody nebude, pri nadobke na LHM byvaju dva faston konektory ktore sa zapajaju priamo do nadobky - je to na hlasenie nizkeho stavu LHM. Inak v BXe standardne byvaju nezapojene konektory, ta kabelaz je hodne univerzalna. Na Bx 16v som nasiel 3 nezapojene konektory :)
Tak tady jsou ty fotky: ta kabeláž-konektor pod baterkou a ještě pod tou kabeláží odpojený nějaký bazmek
Tak tady jsou ty fotky: ta kabeláž-konektor pod baterkou a ještě pod tou kabeláží odpojený nějaký bazmek
Přílohy: 22102009497.jpg ( 788306b ) - kabeláž 22102009496.jpg ( 795435b ) - pod baterkou 22102009495.jpg ( 598347b ) - pod baterkou detail 22102009499.jpg ( 632009b ) - bazmek
Nemáš náhodou nainštalovaný naftový motor v "benzínovej" karosérii? Nezapojené konektory v motorovom priestore nie sú u BX nič nezvyčajné, ale v tvojom prípade je ich tam nejak moc.
Podivné je aj to, že tadiaľ, kde máš ten "zväzok" voľných konektorov by žiadna kabeláž (okrem signalizácie opotrebenia bŕzd a snímača otáčania kolesa - ABS (koaxiál)) nemala viesť.
Ten žltý konektor pod baterkou je na 99% k indikátoru opotrebenia brzdových doštičiek.
Nemáš náhodou nainštalovaný naftový motor v "benzínovej" karosérii? Nezapojené konektory v motorovom priestore nie sú u BX nič nezvyčajné, ale v tvojom prípade je ich tam nejak moc:-).
Podivné je aj to, že tadiaľ, kde máš ten "zväzok" voľných konektorov by žiadna kabeláž (okrem signalizácie opotrebenia bŕzd a snímača otáčania kolesa - ABS (koaxiál)) nemala viesť.
Ten žltý konektor pod baterkou je na 99% k indikátoru opotrebenia brzdových doštičiek.
Přílohy: 16v%20wiring-1.jpg ( 90863b ) -
fakto toho tam máš nějak moc... no tak ten žlutej pod baterkou si taky myslím že to je k destičkám, já to stejnak nemám zapojený . ten volnej konektor u baterky nevím k čemu je, já tam mám taky jeden volnej, ale jde mi do něj jen jeden drát... jinak u tý nádržky jak máš ten svazek si myslím že ty dva konektory jak jsou po jednom ten hnědej a bílej konektor (hnědej a zelenej drát) jsou podle mně k signalizaci málo dydraulické kapaliny k nádržce na lhm. pokud je tam nemáš, tak myslím že to sou tydle
fakto toho tam máš nějak moc... no tak ten žlutej pod baterkou si taky myslím že to je k destičkám, já to stejnak nemám zapojený :D. ten volnej konektor u baterky nevím k čemu je, já tam mám taky jeden volnej, ale jde mi do něj jen jeden drát... jinak u tý nádržky jak máš ten svazek si myslím že ty dva konektory jak jsou po jednom ten hnědej a bílej konektor (hnědej a zelenej drát) jsou podle mně k signalizaci málo dydraulické kapaliny k nádržce na lhm. pokud je tam nemáš, tak myslím že to sou tydle :)