Chlapci čistil ste už niekto zanesený výmenník /rozumej radiátor/ kúrenia? Zdá sa, že auto slabšie kúri. Chladiva je dosť, odvzdušnené mám, termostat je OK.
Samozrejme uprednostňujem variant bez jeho demontáže
Chlapci čistil ste už niekto zanesený výmenník /rozumej radiátor/ kúrenia? Zdá sa, že auto slabšie kúri. Chladiva je dosť, odvzdušnené mám, termostat je OK.
Samozrejme uprednostňujem variant bez jeho demontáže:-))))
To Yarik-tohle to mne bude čekat na jaře,před cca týdnem po výměně kapaliny začal téci,ale vzhledem k počasí jsem nalil jen utěsnovač chladiče.Problém nwn jak BéXo,ale u X1 je to rozborka celé palubky v servise nezn.cca 6500kč+ cca1000kč za radiátor.Na Seatu Ibiza jsem čistil nejprve jen chladič (ucpal se a vařil jsem,prasklá hlava,olej šel do vody)-vymontil a nejprve nekolikrát nafta,tech.benzín ,a ředidlo makonec jen ještě 3X jarová voda.Po výměně hlavy jsem čistil celou soustavu-asi 3x náplň soustavy (velmi silný roztok sody-zahřát na prov.tepl. a vypustit) a až šel ven jen čistej roztok sody,tak jen voda a pak teprve nemrzka.
To Yarik-tohle to mne bude čekat na jaře,před cca týdnem po výměně kapaliny začal téci,ale vzhledem k počasí jsem nalil jen utěsnovač chladiče.Problém nwn jak BéXo,ale u X1 je to rozborka celé palubky v servise nezn.cca 6500kč+ cca1000kč za radiátor.Na Seatu Ibiza jsem čistil nejprve jen chladič (ucpal se a vařil jsem,prasklá hlava,olej šel do vody)-vymontil a nejprve nekolikrát nafta,tech.benzín ,a ředidlo makonec jen ještě 3X jarová voda.Po výměně hlavy jsem čistil celou soustavu-asi 3x náplň soustavy (velmi silný roztok sody-zahřát na prov.tepl. a vypustit) a až šel ven jen čistej roztok sody,tak jen voda a pak teprve nemrzka.
Mě to začalo míň topit, když jsem vyměnil ventil topení, protože jsem při montáži nepřesně nastavil lanko ovládání.
Jinak demontáže jsem se bál, ale musel jsem k ní přistoupit, protože mi tekla příruba ventilu, a je to úplně jednoduchý. Stačí vyndat oba přední kastlíky před spolujezdcem a je to úplně přehledný. Radiátor máš venku za 5 minut, jsou tam čtyři šrouby v přírubě a jeden vrut do plastu, můžeš ho zkouknout jestli nejsou lamely zanesený zvenčí listím a jiným bordelem.
Mě to začalo míň topit, když jsem vyměnil ventil topení, protože jsem při montáži nepřesně nastavil lanko ovládání.
Jinak demontáže jsem se bál, ale musel jsem k ní přistoupit, protože mi tekla příruba ventilu, a je to úplně jednoduchý. Stačí vyndat oba přední kastlíky před spolujezdcem a je to úplně přehledný. Radiátor máš venku za 5 minut, jsou tam čtyři šrouby v přírubě a jeden vrut do plastu, můžeš ho zkouknout jestli nejsou lamely zanesený zvenčí listím a jiným bordelem.