no tak tu mas tu fotku tych budikov zo zadu ja som si ten konektor pomylil a inak ako to tam ma byt zapojene ked sa nato pozeram tak ako to je cize z lava do prava? prve plus potom rozdeleny kabel na dva stredne impuls a krajny minus alebo ako to tam ma byt?
EDIT:// 19:26 uz som si to spetne precital a pochopil uz mi to facha... dakujem
no tak tu mas tu fotku tych budikov zo zadu ja som si ten konektor pomylil a inak ako to tam ma byt zapojene ked sa nato pozeram tak ako to je cize z lava do prava? prve plus potom rozdeleny kabel na dva stredne impuls a krajny minus alebo ako to tam ma byt?
http://img682.imageshack.us/img682/6875/obrzok195.jpg
EDIT:// 19:26 uz som si to spetne precital a pochopil uz mi to facha... dakujem
Přílohy: Obrázok 195.jpg ( 559832b ) -
no ty by si neveril ale aj ja a popri budikoch som urobil startovanie bez klucika a centralne na dialku takze som mal vcera pekny den
no ty by si neveril ale aj ja :-d a popri budikoch som urobil startovanie bez klucika a centralne na dialku takze som mal vcera pekny den :-d
nero udělej si výlet do prostějova
Prodam Peugeot 405 1.9 benzin 4x4,R.V-1990,Stk do 14.4.2010.Seda metaliza ,Stavitelny podvozek,kridlo,Stop svetlo,ladeny vyfuk,Drobne kosmeticke vady ,klouze spojka jinak auto je plne pojizdne
Cena 6 000Kc
Jméno:
Telefon:
Lokalita:
Cena: Michal
721937220
Prostějov
6 000 Kč
nero udělej si výlet do prostějova
Prodam Peugeot 405 1.9 benzin 4x4,R.V-1990,Stk do 14.4.2010.Seda metaliza ,Stavitelny podvozek,kridlo,Stop svetlo,ladeny vyfuk,Drobne kosmeticke vady ,klouze spojka jinak auto je plne pojizdne
Cena 6 000Kc
Jméno:
Telefon:
Lokalita:
Cena: Michal
721937220
Prostějov
6 000 Kč
nero a udělej to rychle , mě se další zadní diferák a kardan na moje WD tůůůůůůůůůůůůůze hodí ,náhradní už mám zamluvené.tak si pospěš, to se nebude opakovat.
nero a udělej to rychle , mě se další zadní diferák a kardan na moje WD tůůůůůůůůůůůůůze hodí ,náhradní už mám zamluvené.tak si pospěš, to se nebude opakovat.
to ti nemůžu sloužit i když to mám do prostějova jen 60 km , jedu do praglu na 2 týdny do rachoty .musíš borce uhánět sám.
to ti nemůžu sloužit i když to mám do prostějova jen 60 km , jedu do praglu na 2 týdny do rachoty .musíš borce uhánět sám.
U 4x4 bacha na samosvory a mezinapravovu uzavierku - vacsinou uz nefunguje. Jo a inak "klouze spojka"' znamena motor a prevodovka von Aspon u BXa. A u BX 4x4 je to lahuuuuuudka
U 4x4 bacha na samosvory a mezinapravovu uzavierku - vacsinou uz nefunguje. Jo a inak "klouze spojka"' znamena motor a prevodovka von :) Aspon u BXa. A u BX 4x4 je to lahuuuuuudka :)
presne ako pise tief auto kupim za 6000kc ale tie opravy plus do napisat na SK znacky to je len sodoma gomora len ma BX ma to stalo vyse 350 eur a ine auto ako BX nikdy nechcem
presne ako pise tief auto kupim za 6000kc ale tie opravy plus do napisat na SK znacky to je len sodoma gomora len ma BX ma to stalo vyse 350 eur a ine auto ako BX nikdy nechcem
Zdravím ve spolek. Tak jsem čirou náhodou po několika letech narazil na BX 4x4, což byl můj dávný sen. Je to sice break, ale co už. Je chudák v bídném stavu, protože stál nekolik let v koutě jednoho dvora, ale 4x4 funguje a to včetně el. uzávěrky...
Chtěl bych se spíš poptat, jestli tady někdo z kolegů nemá nějaké materiály ohledně tohoto vozidla. Každá informace drahá, je celkem problé něco dohledat
Zdravím ve spolek. Tak jsem čirou náhodou po několika letech narazil na BX 4x4, což byl můj dávný sen. Je to sice break, ale co už. Je chudák v bídném stavu, protože stál nekolik let v koutě jednoho dvora, ale 4x4 funguje a to včetně el. uzávěrky...
Chtěl bych se spíš poptat, jestli tady někdo z kolegů nemá nějaké materiály ohledně tohoto vozidla. Každá informace drahá, je celkem problé něco dohledat :)
konečně pořádnej link.
zaslal jsem link na citroen centrálu kvůli gumám ,mám v TP 165 70 14 ,a na tom se v zimě jezdit prostě nedá .Fungl Polaris 2 . Všichni blikaj troubí ,jak vidí auto bokem ,každej je přesvědčenej,že ho naberu a to mi jen jde zadek dopředu vpravo šejdrem při přidání plynu .
Tam to na centrále nepochopili ,že verze inject - má i 185 60 14 , takže budu muset absolvovat úmorný kolečko a autem do citroenu pobočky ,s TP , na Vinko štítky a žádost na širší gumy .... přitom ve Vin jsou i písmena , to databáze neznají...na auto budou koukat jak sůva z nudlí....v pobočkách to ani neviděli v životě na vlastní oči .....chjooo
konečně pořádnej link.:palec:palec:palec:palec
zaslal jsem link na citroen centrálu kvůli gumám ,mám v TP 165 70 14 ,a na tom se v zimě jezdit prostě nedá .Fungl Polaris 2 . Všichni blikaj troubí ,jak vidí auto bokem ,každej je přesvědčenej,že ho naberu a to mi jen jde zadek dopředu vpravo šejdrem při přidání plynu .
Tam to na centrále nepochopili ,že verze inject - má i 185 60 14 , takže budu muset absolvovat úmorný kolečko a autem do citroenu pobočky ,s TP , na Vinko štítky a žádost na širší gumy .... přitom ve Vin jsou i písmena , to databáze neznají...na auto budou koukat jak sůva z nudlí....v pobočkách to ani neviděli v životě na vlastní oči .....chjooo
Děkuji moc za odkaz. Abych to to uvedl na pravou míru: BX 4WD, jehož nabytí jsem zde zmínil skoro před rokem - Kastle byla v tak strašném stavu, že proběhla likvidace. Před vánoci se mi podařilo sehnat taktéž celkem zanedbaného krasavce 1.9GTI v modré metalíze, šíbrem, atd..., který měl sice pár bolístek, jako prorezlý kufr a podobně, ale jinak byl OK - hydraulika šlapala, motor se jevil, že ze 120 koní jich ještě dost žije , takže započla přestavba na 4WD. Po cca mesíci práce je vše hotové, auto jede, chová se korektně. Pár úprav na autě samozřejmě muselo proběhnout! Tunel zůstal původní, s tím že se musel vynechat katalyzátor, který by se tam společně s kardanem nevešel, výměna nádrže, vyříznutí otvoru pro přístup k plováku v nádrží (jiné umístění), přivaření držáku kardanu ve středu auta, kompletní rozborka předku a interiéru, kvůli natažení kabeláže od 4WD, nemluvě o výfukovém potrubí, které by pravděpodobně šlo sehnat, ale já ho vyráběl sám, a tak to zabralo celý den. Shrnul bych to asi tak : Bez dlouholetých zkušeností s modelem BX a spoustou náhradních dílů z rozebraných aut bych se do přestavby rozhodně nepouštěl. Výsledek stojí opravdu za to, zatím jsem měl možnost vyzkoušet auto pouze na sněhu, na kterém je skutečně ve svém živlu. Pokud bude všechno fungovat jak má dlouhodobě, na jaře plánuji lehčí oživení vzhledu - vzhledem k zašlému laku, zřejmě půjde auto na celolak stejné barvy.
Děkuji moc za odkaz. Abych to to uvedl na pravou míru: BX 4WD, jehož nabytí jsem zde zmínil skoro před rokem - Kastle byla v tak strašném stavu, že proběhla likvidace. Před vánoci se mi podařilo sehnat taktéž celkem zanedbaného krasavce 1.9GTI v modré metalíze, šíbrem, atd..., který měl sice pár bolístek, jako prorezlý kufr a podobně, ale jinak byl OK - hydraulika šlapala, motor se jevil, že ze 120 koní jich ještě dost žije :) , takže započla přestavba na 4WD. Po cca mesíci práce je vše hotové, auto jede, chová se korektně. Pár úprav na autě samozřejmě muselo proběhnout! Tunel zůstal původní, s tím že se musel vynechat katalyzátor, který by se tam společně s kardanem nevešel, výměna nádrže, vyříznutí otvoru pro přístup k plováku v nádrží (jiné umístění), přivaření držáku kardanu ve středu auta, kompletní rozborka předku a interiéru, kvůli natažení kabeláže od 4WD, nemluvě o výfukovém potrubí, které by pravděpodobně šlo sehnat, ale já ho vyráběl sám, a tak to zabralo celý den. Shrnul bych to asi tak : Bez dlouholetých zkušeností s modelem BX a spoustou náhradních dílů z rozebraných aut bych se do přestavby rozhodně nepouštěl. Výsledek stojí opravdu za to, zatím jsem měl možnost vyzkoušet auto pouze na sněhu, na kterém je skutečně ve svém živlu. Pokud bude všechno fungovat jak má dlouhodobě, na jaře plánuji lehčí oživení vzhledu - vzhledem k zašlému laku, zřejmě půjde auto na celolak stejné barvy.
Přílohy: 161220121416.jpg ( 1778255b ) - 08012013002.jpg ( 1948746b ) - 08012013006.jpg ( 1799322b ) - BX zad napr repas.jpg ( 860403b ) - 19012013087.jpg ( 1028050b ) -
Zároveň bych se páni kolegové rád zeptal, jestli někdo nemá navíc 16V verzi GTI motoru ?
Zároveň bych se páni kolegové rád zeptal, jestli někdo nemá navíc 16V verzi GTI motoru ?
mam doma pisty a cast sani ... jinak ne ... ale bacha, urves 1000hran na pridavce, nevydrzi to
mam doma pisty a cast sani :) ... jinak ne ... ale bacha, urves 1000hran na pridavce, nevydrzi to
O tom tisícihranu jsem slyšel, že to je slabina. Otázkou je, jak to mají řešený u těch origo GTI 16V 4WD ?
Ale asi zůstanu při zemi, ani těch 120 koní není špatných
O tom tisícihranu jsem slyšel, že to je slabina. Otázkou je, jak to mají řešený u těch origo GTI 16V 4WD ?
Ale asi zůstanu při zemi, ani těch 120 koní není špatných :)