to sice né , ale už není století páry a plynových lamp ,takže 41 tisíc bez DPH za rozvodovku od Citroenu na 4wd je již minulost .Dnes repasovaná firmou 5tisíc peněz z kraje razoviteho ,prý pán říkal ,že někdy i skladem,není nutno donést protikus .....Povídal jsem mu o raritnosti těhle fosílií ,ale říkal ,že to ví ,ale tady to nikdo neocení.Dělá dify a rozvodovky prakticky na vše co jezdí ....jinak zajímávé přeskládání dílů z 4wd na 2wd , jen jednu chybu to má ,měl jsi to dělat na kombi ,na sedanu je málo místa ,to mi tam tak chybí ...... též jsem se dobral ke skládačce 3 aut kvůli jedné 4wd .
to sice né , ale už není století páry a plynových lamp ,takže 41 tisíc bez DPH za rozvodovku od Citroenu na 4wd je již minulost .Dnes repasovaná firmou 5tisíc peněz z kraje razoviteho ,prý pán říkal ,že někdy i skladem,není nutno donést protikus .....Povídal jsem mu o raritnosti těhle fosílií ,ale říkal ,že to ví ,ale tady to nikdo neocení.Dělá dify a rozvodovky prakticky na vše co jezdí ....jinak zajímávé přeskládání dílů z 4wd na 2wd , jen jednu chybu to má ,měl jsi to dělat na kombi ,na sedanu je málo místa ,to mi tam tak chybí ...... též jsem se dobral ke skládačce 3 aut kvůli jedné 4wd .
Tak 4x4 s gti proste nie je na zavodenie, aj ked sa to spravi stale to bude slabe miesto ... asi by som to nechal na povodnom motore ...
Tak 4x4 s gti proste nie je na zavodenie, aj ked sa to spravi stale to bude slabe miesto ... asi by som to nechal na povodnom motore ...
kééécy prdy beďary ,frantíci mi z bxworldu poslali link na hi-tech firmu ,chrom molybden ocel na tisíc hran ,cena cca 35 tisíc na naše ,zesílené stěny ,větší gramáž hřídelí z cca 500 na 800 gramů,plno vychytávek na klíčové hřídele do rozvodky ,difů,kloubů na kardan , montážní sady na turbo na motory od PSA staršího vydání ,ceny astronomické až 2500 E..ale existuje to
jedno jestli je 4wd s motorem DDZ nebo Gti,obě při plným plynu žerou i trávu kolem cest pravidlo je jen jedno plynule-nechávat rozjet ,bo prokluz je jen na spojce ,ne plně na kolech ,viz subaru club apod ....vše už je vymyšlené a pitvané
co T16 P405 s identickým podvozkem -198 koní v základu ,leckdy vyhoňené na 300 kobyl ....?to je vosk? 100 kusů omezené výroby kamsi do Itálie - Bx 1.9 16 v T 198 to samé ......se děly věci
kééécy prdy beďary ,frantíci mi z bxworldu poslali link na hi-tech firmu ,chrom molybden ocel na tisíc hran ,cena cca 35 tisíc na naše ,zesílené stěny ,větší gramáž hřídelí z cca 500 na 800 gramů,plno vychytávek na klíčové hřídele do rozvodky ,difů,kloubů na kardan , montážní sady na turbo na motory od PSA staršího vydání ,ceny astronomické až 2500 E..ale existuje to
jedno jestli je 4wd s motorem DDZ nebo Gti,obě při plným plynu žerou i trávu kolem cest pravidlo je jen jedno plynule-nechávat rozjet ,bo prokluz je jen na spojce ,ne plně na kolech ,viz subaru club apod ....vše už je vymyšlené a pitvané
co T16 P405 s identickým podvozkem -198 koní v základu ,leckdy vyhoňené na 300 kobyl ....?to je vosk? 100 kusů omezené výroby kamsi do Itálie - Bx 1.9 16 v T 198 to samé ......se děly věci
nevidim ziadnu suvislost s existujucim 4x4 ... a co s tym ma turbo ? subaru ? a t16 co ma uplne inu 4x4 ?
Proste 4wd z bxa v kombinacii s 16v chcipne na 1000hrane, to su fakty a prax ....
nevidim ziadnu suvislost s existujucim 4x4 ... a co s tym ma turbo ? subaru ? a t16 co ma uplne inu 4x4 ?
Proste 4wd z bxa v kombinacii s 16v chcipne na 1000hrane, to su fakty a prax ....
S potěšením můžu říct, že jsem úspěšně absolvoval technickou, žádné vůle, brzdy v pořádku, jenom trochu ujetá geometrie...
K problému se silnějším motorem - trochu jsem se koukal po internetu a skutečně to vypadá, že jedinou možností je pohon z P405 MI16x4, který by měl být zaměnitelný - navíc nemá vzadu samosvor, ale mívá servem ovládanou uzávěrku difu. Zatracený problém ale bude tuhle verzi sehnat, takže o tom budu nejspíš dál jenom snít, do velkých investic s nejistým výsledkem se pouštět nebudu
Jinak pro upřenění: Motor mám DKZ - 88kW (původní DDZ 80kW)
Odpověď pro mišákaZX - Díly pocházejí právě z kombíka, byl to cíl udělat hatchback, už kvůli TP. Jediný problém, co mě trochu štve, je to, že tam nedám rezervu, ale moderní doba si žádá moderní technologie - ať žije sprej na opravu pneu
S potěšením můžu říct, že jsem úspěšně absolvoval technickou, žádné vůle, brzdy v pořádku, jenom trochu ujetá geometrie...
K problému se silnějším motorem - trochu jsem se koukal po internetu a skutečně to vypadá, že jedinou možností je pohon z P405 MI16x4, který by měl být zaměnitelný - navíc nemá vzadu samosvor, ale mívá servem ovládanou uzávěrku difu. Zatracený problém ale bude tuhle verzi sehnat, takže o tom budu nejspíš dál jenom snít, do velkých investic s nejistým výsledkem se pouštět nebudu :-((((
Jinak pro upřenění: Motor mám DKZ - 88kW (původní DDZ 80kW)
Odpověď pro mišákaZX - Díly pocházejí právě z kombíka, byl to cíl udělat hatchback, už kvůli TP. Jediný problém, co mě trochu štve, je to, že tam nedám rezervu, ale moderní doba si žádá moderní technologie - ať žije sprej na opravu pneu :)
mám pocit,že máš málo info, Mičko je samosvor,jak Bx.
Standa ze Zplzně Mi16,co ho má,Capy u Kladna.Mi16...samosvory ,jen poloosy mají trochu tlustší 3.75 cm ,Sri Gri Bx mají 3.5 cm .Oba měli venku vše ,i rozvodovky repase ,visco spojky.
Uzávěry zadek se dávaly na Sri Gri X4,což není neřešitelné,ten zadek jen prohodíš ,vše do sebe sedá jak zadek do gatí ,hodina práce ..Pokud nechceš dál snít ,písni sz nahoď mejl ,tel ...,Můj samosvor zadek z 'Bx je už půl roku prodaný na stavbu P205 X4,kamsi na Kladno.Mám tam vzadu dif z SriX4,s mechanickou uzávěrou ,a druhý dif s uzávěrou mám navíc,myslel jsem ,že to využiju ,ale když jsem je kuchnul ,jsou jak z fabriky ,na to že jsou 20 let starý,jsem to dodnes nepochopil...........mám i elektromotor,ten na kruh na zadní rámové konzoli zadku ,tam je to umístěné ,je to funkční ,ale přepákování na manul je vhodnější .Mám hafo fotek
a když pojedu v pondělí směr Ostrava Praha a počkáš mě někde ráno nebo po obědě u pumpy někde u dálnice na Vysočině ,můžeš odpoledne prohazovat
mám pocit,že máš málo info, Mičko je samosvor,jak Bx.
Standa ze Zplzně Mi16,co ho má,Capy u Kladna.Mi16...samosvory ,jen poloosy mají trochu tlustší 3.75 cm ,Sri Gri Bx mají 3.5 cm .Oba měli venku vše ,i rozvodovky repase ,visco spojky.
Uzávěry zadek se dávaly na Sri Gri X4,což není neřešitelné,ten zadek jen prohodíš ,vše do sebe sedá jak zadek do gatí ,hodina práce ..Pokud nechceš dál snít ,písni sz nahoď mejl ,tel ...,Můj samosvor zadek z 'Bx je už půl roku prodaný na stavbu P205 X4,kamsi na Kladno.Mám tam vzadu dif z SriX4,s mechanickou uzávěrou ,a druhý dif s uzávěrou mám navíc,myslel jsem ,že to využiju ,ale když jsem je kuchnul ,jsou jak z fabriky ,na to že jsou 20 let starý,jsem to dodnes nepochopil...........mám i elektromotor,ten na kruh na zadní rámové konzoli zadku ,tam je to umístěné ,je to funkční ,ale přepákování na manul je vhodnější .Mám hafo fotek
a když pojedu v pondělí směr Ostrava Praha a počkáš mě někde ráno nebo po obědě u pumpy někde u dálnice na Vysočině ,můžeš odpoledne prohazovat
Přílohy: difff.JPG ( 68602b ) - diff.JPG ( 69575b ) -
koleovia zdravim vas chcem sa spitat ako mam napojit dieselovy otackomer do dieseloveho auta predtim tam boli hodiny ale chcem tam otackomer su tam uz pre pripravene kable nato alebo nie ? diki za rady
koleovia zdravim vas chcem sa spitat ako mam napojit dieselovy otackomer do dieseloveho auta predtim tam boli hodiny ale chcem tam otackomer su tam uz pre pripravene kable nato alebo nie ? diki za rady
Funkce hledej vpravo nahore, je o tom napsana hromada prispevku, napriklad tady: .link. a kabelaz pripravena neni, musis to natahnout.
Ahoj
Funkce hledej vpravo nahore, je o tom napsana hromada prispevku, napriklad tady: http://www.bxclub.cz/diskuze/elektrika/13838118-ako-zapojit-otackomer/ a kabelaz pripravena neni, musis to natahnout.
a z cidla idu tri kable cez koncovku v motorovom priestore uz len dva ale do budikou idu styri kam sa tie dva stratily ?
a z cidla idu tri kable cez koncovku v motorovom priestore uz len dva ale do budikou idu styri kam sa tie dva stratily ?
Necitas Je to tam napisane, pozor benzinovy a dieslovy otackomer nie su zamitelne - ani cidlo ani budik !!!
Necitas :) Je to tam napisane, pozor benzinovy a dieslovy otackomer nie su zamitelne - ani cidlo ani budik !!!
spravl som to tak a nejde to ako to mam zmerat ci je to cidlo vlastne funkcne ?
spravl som to tak a nejde to :nevim ako to mam zmerat ci je to cidlo vlastne funkcne ? :-(