Zdravím vás všechny kolegové,ač je to k nevíře,poslední investice do mého Žofreje zaokrouhlila sumu na 135000,-Protože jsem po tohle součtu krapet znejistěl,zajímalo by mě,kolik padlo do vašeho auta.Najde se tu nějákej podobnej magor?Samo,pár jich znám,nicméně zkuste se připojit pro větší klid mé duše.Díky Kotik
Zdravím vás všechny kolegové,ač je to k nevíře,poslední investice do mého Žofreje zaokrouhlila sumu na 135000,-Protože jsem po tohle součtu krapet znejistěl,zajímalo by mě,kolik padlo do vašeho auta.Najde se tu nějákej podobnej magor?Samo,pár jich znám,nicméně zkuste se připojit pro větší klid mé duše.Díky Kotik
Presnou castku ti asi nikdo nerekne, ale jsou tu taci.. Jirka Sec, Instalater, a dalsi blazni.
Vydaje nesmis pocitat, to se proste neda... Ja treba ani nechci vedet, kolik me co stalo, ani matus nechce Je to tak lepsi Nevedomost je sladka
Presnou castku ti asi nikdo nerekne, ale jsou tu taci.. Jirka Sec, Instalater, a dalsi blazni.
Vydaje nesmis pocitat, to se proste neda... Ja treba ani nechci vedet, kolik me co stalo, ani matus nechce :-) Je to tak lepsi :-) Nevedomost je sladka :-D
Myslim ze v soucasne dobe jsem na tom jeste lip nez ty A to tam nemam muziku jako ty
Myslim ze v soucasne dobe jsem na tom jeste lip nez ty ;) A to tam nemam muziku jako ty :D
No vidis, medo, tebe jsem zapomnela...
Jinaaac se musis stavit zase nekdy
No vidis, medo, tebe jsem zapomnela... :-D
Jinaaac se musis stavit zase nekdy :-)
tak to jste frajeři.já jsem,tak na 30 000kč ,ale pravdou je,že spousta věcí byla grátis,pak slevy,výměnej obchod,takže jsem jen na těch 30 000kč
tak to jste frajeři.já jsem,tak na 30 000kč :-),ale pravdou je,že spousta věcí byla grátis,pak slevy,výměnej obchod,takže jsem jen na těch 30 000kč
ted jsem doplnil par veci ktere mi tam za posledni dobu chybeli a abych byl presnejsi, moje castka se jiz prehoupla pres 200tis
Citroenu zdar a BX zvlast!!
ted jsem doplnil par veci ktere mi tam za posledni dobu chybeli a abych byl presnejsi, moje castka se jiz prehoupla pres 200tis ;)
Citroenu zdar a BX zvlast!! :D
Když už tu padlo moje jméno, tak bych se za blázna ani magora nevydával. Je to nadšení a chuť něco dělat. Někdo chlastá, kouří, hraje bedny a nebo utrácí peníze jinak než já, určitě má z toho stejný pocit. A co se týče investic, tak velké, rozhodně to není to, čím bych se chtěl chlubit. Zážitek z jízdy je mi odměnou.
Když už tu padlo moje jméno, tak bych se za blázna ani magora nevydával. Je to nadšení a chuť něco dělat. Někdo chlastá, kouří, hraje bedny a nebo utrácí peníze jinak než já, určitě má z toho stejný pocit. A co se týče investic, tak velké, rozhodně to není to, čím bych se chtěl chlubit. Zážitek z jízdy je mi odměnou.
Částky to jsou slušné, užil jsem si to s tím kabrioletem a s tou terénní kawou. Kdybych měl všechno, co jsem do ní dal, měl kupovat úplně nové, nedoplatil bych se... Jen modul zapalování 16000, zapal cívka 3500, zadní centrál 15000.... Takže nové dostává jen náplně a filtry a každé dvě sezony gumy a řetězovou sadu. A letos nový píst a výbrus....Možná by bylo i zajímavé, jak by asi vypadaly náklady jen na vlastní provozní opravy a údržbu za určité období, nikoliv na vylepšování typu "supermuzika" ,různý "tuning" a pod. Protože stačí se "shlédnout" v nějakých pěkných kolech a je 20 táců v háji... A sto litrů bez problémůl utopíš i ve staré škodovce,nebo tuningovém trabantu,když to má za něco stát...Já měl nejmenší náklady na opravy na obou prvních sierrách, kdy mne stály dohromady na obou opravy cca 15 tis a trochu práce za celkem asi 12 let provozu, na první kotouče (kolem pětistovky kus), zadní ložiska,pakny a spojku (cca 10.000 peněz), na druhé kotouče a přední ramena (1010 Kš/ks). Obě hodně přes 200 tis. km.Prostě nezmaři... A vlastně i stařeček Fiat 125 P 1300 byl spolehlivý držák, ale papal víc jak patnáctka ...
Částky to jsou slušné, užil jsem si to s tím kabrioletem a s tou terénní kawou. Kdybych měl všechno, co jsem do ní dal, měl kupovat úplně nové, nedoplatil bych se... Jen modul zapalování 16000, zapal cívka 3500, zadní centrál 15000.... Takže nové dostává jen náplně a filtry a každé dvě sezony gumy a řetězovou sadu. A letos nový píst a výbrus....Možná by bylo i zajímavé, jak by asi vypadaly náklady jen na vlastní provozní opravy a údržbu za určité období, nikoliv na vylepšování typu "supermuzika" ,různý "tuning" a pod. Protože stačí se "shlédnout" v nějakých pěkných kolech a je 20 táců v háji... A sto litrů bez problémůl utopíš i ve staré škodovce,nebo tuningovém trabantu,když to má za něco stát...Já měl nejmenší náklady na opravy na obou prvních sierrách, kdy mne stály dohromady na obou opravy cca 15 tis a trochu práce za celkem asi 12 let provozu, na první kotouče (kolem pětistovky kus), zadní ložiska,pakny a spojku (cca 10.000 peněz), na druhé kotouče a přední ramena (1010 Kš/ks). Obě hodně přes 200 tis. km.Prostě nezmaři... A vlastně i stařeček Fiat 125 P 1300 byl spolehlivý držák, ale papal víc jak patnáctka ...
to KANYZA ja som mal 125p 1500 a ten papal trávu a kríky tak insvesticie do 19D 50 000,do GTi 8V 19000,do 16V 600sk
to KANYZA ja som mal 125p 1500 a ten papal trávu a kríky :-) tak insvesticie do 19D 50 000,do GTi 8V 19000,do 16V 600sk :-)
Tak kdo je teda lepší??? Ten kdo investuje hodně nebo ten, kdo neinvestuje vůbec...???
Tak kdo je teda lepší??? Ten kdo investuje hodně nebo ten, kdo neinvestuje vůbec...??? :)
Asi oba.Protože když investuješ do úprav,tak řekneš:vypadá podlé mého gusta,ale když investuješ do toho,že z vraku děláš auto,tak můžeš říct:tohle jsem posatvil z ničeho.
Asi oba.Protože když investuješ do úprav,tak řekneš:vypadá podlé mého gusta,ale když investuješ do toho,že z vraku děláš auto,tak můžeš říct:tohle jsem posatvil z ničeho.
To pajator: tady nešlo o investice jako takové, jak jsem říkal, dá se do toho narvat třeba meloun, když ho máš a máš do toho chuť, spíš mi šlo o porovnatelné holé náklady na opravy x let starého auta (bez náplní, filtrů a destiček, ty musíš měnit všude a takové závratné rozdíly tam zase nejsou), tak, aby bylo vozidlo stále ve slušném technickém stavu ( měřítko třeba schopno projít ofiš STK) a bezpečné.
To pajator: tady nešlo o investice jako takové, jak jsem říkal, dá se do toho narvat třeba meloun, když ho máš a máš do toho chuť, spíš mi šlo o porovnatelné holé náklady na opravy x let starého auta (bez náplní, filtrů a destiček, ty musíš měnit všude a takové závratné rozdíly tam zase nejsou), tak, aby bylo vozidlo stále ve slušném technickém stavu ( měřítko třeba schopno projít ofiš STK) a bezpečné.
To Tycoon X: ... k fiatu 125 - to musíš jezdit po silnici a ne příkopem..... doufám, že to bereš jako srandu, tak je to také myšleno...
To Tycoon X: ... k fiatu 125 - to musíš jezdit po silnici a ne příkopem..... doufám, že to bereš jako srandu, tak je to také myšleno...
to KANYZA ja som ho dostal za odvoz..+ nekonecno ND jazdilo to asi 3 mesiace potom som dal zasoferovat kamaratovi...vybehol bycikel a papalo jarok..motor mal aj tak byt na traktor ..5 rokov stál a za 400sk ho zobrali cigáni
to KANYZA ja som ho dostal za odvoz..+ nekonecno ND jazdilo to asi 3 mesiace potom som dal zasoferovat kamaratovi...vybehol bycikel a papalo jarok..motor mal aj tak byt na traktor ..5 rokov stál a za 400sk ho zobrali cigáni :-)
Tak jsem po extempóre se vstřikovacím čerpadlem a nějákýma drobnostma zase zvednul laťku o deset...
Tak jsem po extempóre se vstřikovacím čerpadlem a nějákýma drobnostma zase zvednul laťku o deset...
Možná tě to uklidní možná jsem další blázen (asi jsem) ale já dal do svého za tři roky komplet s koupí, LPG nové 120 000,-Kč a prodal za 18000,- a slušně poděkoval. Teď mám SEATA TOLEDO 1,9TD, no a pánové a dámy teď v neděli jsem si přivezl CITROEN CX 1985 ). Cena? 1,-Kč! Nemělo to SPZ, pojistku ani technickou ale přijel jsem po vlastní ose 30km Tak to považuji za výkon. Věřím, že jak to zprovozním (kromě podlahy musím zaklepat) tak se uvidíme na nějakém srazíku opět. Má to LPG zapsané 2,0 obsah, a chytá to na půl otáčky motoru - zkrátka okamžitě!!
Možná tě to uklidní možná jsem další blázen (asi jsem) ale já dal do svého za tři roky komplet s koupí, LPG nové 120 000,-Kč a prodal za 18000,- a slušně poděkoval. Teď mám SEATA TOLEDO 1,9TD, no a pánové a dámy teď v neděli jsem si přivezl CITROEN CX 1985 :-))). Cena? 1,-Kč! Nemělo to SPZ, pojistku ani technickou ale přijel jsem po vlastní ose 30km :-) Tak to považuji za výkon. Věřím, že jak to zprovozním (kromě podlahy musím zaklepat) tak se uvidíme na nějakém srazíku opět. Má to LPG zapsané 2,0 obsah, a chytá to na půl otáčky motoru - zkrátka okamžitě!!