Kde nechat provest prestavbu na plyn? Doporucite? A samozrejme kolik to stoji? Citroen BX1,6i Magneti Marelli G6 jednobod. dekuju
Kde nechat provest prestavbu na plyn? Doporucite? A samozrejme kolik to stoji? Citroen BX1,6i Magneti Marelli G6 jednobod. dekuju
DObra skusenost HL Plyn Praha, cena bude odhadujem neco medzi 20 - 30 tisic ...
Skusenost s LPG priazniva jezdis zhruba za 1/2 az 2/3 ceny benzinu.
LPG rulez
DObra skusenost HL Plyn Praha, cena bude odhadujem neco medzi 20 - 30 tisic ...
Skusenost s LPG priazniva :) jezdis zhruba za 1/2 az 2/3 ceny benzinu.
LPG rulez :)
Podla typu systemu, vykon mierne klesne, cim lepsi ( a drahsi ) system LPG tym nizsia je strata vykonu ...
Podla typu systemu, vykon mierne klesne, cim lepsi ( a drahsi ) system LPG tym nizsia je strata vykonu ...
tief : to by som netvrdil, spotreba zavisi scasti aj od kvality plynu. Inak, pri cene plynu a benzinu ten liter plynu je zanedbatelny
tief : to by som netvrdil, spotreba zavisi scasti aj od kvality plynu. Inak, pri cene plynu a benzinu ten liter plynu je zanedbatelny
s tym, ze spotreba zavisi od kvality splynovaca. kde berieme do uvahy bezne splynovace, najpouzivanejsi je lovato, tak ta kvalita je viac menej rovnaka. cize podla mna vysoka cena sa nerovna niskej spotrebe. spotreba plynu vychadza zhruba rovnako. zatial som sa stretol s zvysenim spotreby o cca 1 liter co je vzhladom na cenu lpg zanedbatelne.
s tym, ze spotreba zavisi od kvality splynovaca. kde berieme do uvahy bezne splynovace, najpouzivanejsi je lovato, tak ta kvalita je viac menej rovnaka. cize podla mna vysoka cena sa nerovna niskej spotrebe. spotreba plynu vychadza zhruba rovnako. zatial som sa stretol s zvysenim spotreby o cca 1 liter co je vzhladom na cenu lpg zanedbatelne.
Nejde len o splynovac ale o cele riadenie LPG systemu. Mechanicka podtlakova regulacia ma vyssiu spotrebu, vyssiu citlivost na kvalitu plynu a vyssi ubytok vykonu.
Elektronicky ovladane lpg ( najlepsie napojene priamo na lambdu ) je na tom citelne lepsie jak
co sa tyka spotreby, tak vykonu a v urcitej dost rozumnej miere je schopne taktiez kompenzovat kvalitu plynu ...
Nejde len o splynovac ale o cele riadenie LPG systemu. Mechanicka podtlakova regulacia ma vyssiu spotrebu, vyssiu citlivost na kvalitu plynu a vyssi ubytok vykonu.
Elektronicky ovladane lpg ( najlepsie napojene priamo na lambdu ) je na tom citelne lepsie jak
co sa tyka spotreby, tak vykonu a v urcitej dost rozumnej miere je schopne taktiez kompenzovat kvalitu plynu ...
TycoonX - možná na mikrosekundu, potom se definitivně ztratí... Ale je mi jasný, že jsi to myslel jako žert, a taky mě to dost rozesmálo.
TycoonX - možná na mikrosekundu, potom se definitivně ztratí... Ale je mi jasný, že jsi to myslel jako žert, a taky mě to dost rozesmálo. :-)
nie nemyslel veď autobusy prerábajú na plyn..vodiči tvrdia že výkon stúpne
nie nemyslel :D veď autobusy prerábajú na plyn..vodiči tvrdia že výkon stúpne
To dall001-není to žert,ale nevím zda na LPG,ale třeba v Prostějově jezdí městské autobusy býv.čsad,nyní FTL na plyn..Jinak dýzly se předělávaj na CNG,myslím,že je to zemní plyn.
To dall001-není to žert,ale nevím zda na LPG,ale třeba v Prostějově jezdí městské autobusy býv.čsad,nyní FTL na plyn..Jinak dýzly se předělávaj na CNG,myslím,že je to zemní plyn.
Měl jsem 1,4 jednobod na LPG, spotřeba okolo 7,5/100 Jinak u nás v PV skutečně poulička jezdí na CNG. Jen škoda, že investice do pořízení je vysoká / cca 30-40 tis. , při ceně okolo 16-17 kč za m3 což je jeden litr klasického paliva.... návratnost asi dlouhá....
Měl jsem 1,4 jednobod na LPG, spotřeba okolo 7,5/100 Jinak u nás v PV skutečně poulička jezdí na CNG. Jen škoda, že investice do pořízení je vysoká / cca 30-40 tis. , při ceně okolo 16-17 kč za m3 což je jeden litr klasického paliva.... návratnost asi dlouhá....
Jasně, neuvědomil jsem si, že přímo u nás se vyrábějí autobusy na zemní plyn a pár jich po městě jezdí, omlouvám se.
Jasně, neuvědomil jsem si, že přímo u nás se vyrábějí autobusy na zemní plyn a pár jich po městě jezdí, omlouvám se.
dall ja som hovoril o prestavbe..z diesloveho busu na plynový..vtedy vykon stupa
dall ja som hovoril o prestavbe..z diesloveho busu na plynový..vtedy vykon stupa
a este cital som clanok..tak vykon klesá priblizne o 3 až 5 % pri prestavbe z benzínmu na plyn
a este cital som clanok..tak vykon klesá priblizne o 3 až 5 % pri prestavbe z benzínmu na plyn
"3 az 5%" je pekne cislo, take meratelne ... ale ubytok vykonu je citelny takze to bude hodne cez "3 az 5%" ... povedal by som skorej tak 15 - 30%
"3 az 5%" je pekne cislo, take meratelne :) ... ale ubytok vykonu je citelny takze to bude hodne cez "3 az 5%" ... povedal by som skorej tak 15 - 30% :)
to je moc... neprerábajú sa autá aj na urán alebo niečo kde neklesá výkon?
to je moc... neprerábajú sa autá aj na urán alebo niečo kde neklesá výkon? :D