Neskusali ste to niekto? ja viem, ze clovek pride o pohodlie, ale odpadne tym plno problemov. dalo by sa tam dat nejake tlmice napr. z peugeota? sedeli by uchytky? po namontovani klasiky by malo stacit len zaslepit hadicky ktore viedli do tlmicov.
Neskusali ste to niekto? ja viem, ze clovek pride o pohodlie, ale odpadne tym plno problemov. dalo by sa tam dat nejake tlmice napr. z peugeota? sedeli by uchytky? po namontovani klasiky by malo stacit len zaslepit hadicky ktore viedli do tlmicov.
07.10.2010 20:09 -
Re: Hydraulika za klasicke tlmice
no neviem ako si predstavujes prerabku a obycajne tlmice tym zahodis výnimočný charakter celeho auta ale dajme tomu
1redne tlmice by sa dali uchitit do ramien ked odrezes spodny uchit na tlmici ale zadny mozno len ak vimenis napravu
2:co sa tyka cerpadla ak mas posilovac ta si radsej vimen cerpadlo z ineho auta s posilovacom neviem ako chces zaslepit vys.tlak.potrubie tak aby netieklo
3:ak posilovac nemas a podarilo sa ti tlmice prehodit tak cerpadlo odpoj od motora alebo ho vyhod uplne aj s trubkami
no neviem ako si predstavujes prerabku a obycajne tlmice tym zahodis výnimočný charakter celeho auta ale dajme tomu
1:predne tlmice by sa dali uchitit do ramien ked odrezes spodny uchit na tlmici ale zadny mozno len ak vimenis napravu
2:co sa tyka cerpadla ak mas posilovac ta si radsej vimen cerpadlo z ineho auta s posilovacom neviem ako chces zaslepit vys.tlak.potrubie tak aby netieklo
3:ak posilovac nemas a podarilo sa ti tlmice prehodit tak cerpadlo odpoj od motora alebo ho vyhod uplne aj s trubkami
07.10.2010 22:30 -
Re: Hydraulika za klasicke tlmice
1) ked sa ti nepaci hydraulika tak to auto zahod a zozen si peugeot 405, to je bxo bez hydro.
2) prerobit bxo na pruziny je takmer nemozne a peniaze co do toho vrazis mozes dat kludne do toho aby si si tu hydrauliku dal do normalneho stavu
3) inak ked sa o hydro trocha staras ziadne problemy to nerobi - to je fakt taka investicia 500,- do inej piestnice ?
1) ked sa ti nepaci hydraulika tak to auto zahod a zozen si peugeot 405, to je bxo bez hydro.
2) prerobit bxo na pruziny je takmer nemozne a peniaze co do toho vrazis mozes dat kludne do toho aby si si tu hydrauliku dal do normalneho stavu
3) inak ked sa o hydro trocha staras ziadne problemy to nerobi - to je fakt taka investicia 500,- do inej piestnice ?
08.10.2010 17:15 -
Re: Hydraulika za klasicke tlmice
jak řika tief, to radši to auto zahod, tycoon kamoš prodavá pistnice za 400 , a dejme tomu já mam 2 slušné za 500
jak řika tief, to radši to auto zahod, tycoon kamoš prodavá pistnice za 400 :P, a dejme tomu já mam 2 slušné za 500 :D
10.10.2010 18:47 -
Re: Hydraulika za klasicke tlmice
taky mám přední pístnice do BX, kdybys měl zájem. Nicméně dopředu sedí tlumiče ze 405ky, dozadu náprava z C15ky. Hydraulikou BX taky brzdí a tlak zadního pérování se používá pro zadní brzdy, když zrušíš hydrauliku, co s brzdama??? Jde tam už dost o hubu jak tvoji tak ostatních účastníků provozu - ale vždy budeš na vině ty (auto s neschválenými úpravami podvozku a brzd)
taky mám přední pístnice do BX, kdybys měl zájem. Nicméně dopředu sedí tlumiče ze 405ky, dozadu náprava z C15ky. Hydraulikou BX taky brzdí a tlak zadního pérování se používá pro zadní brzdy, když zrušíš hydrauliku, co s brzdama??? Jde tam už dost o hubu jak tvoji tak ostatních účastníků provozu - ale vždy budeš na vině ty (auto s neschválenými úpravami podvozku a brzd)
10.10.2010 19:04 -
Re: Hydraulika za klasicke tlmice