platit se bube pouze 1. prevod po 1.1.2009 a ten dalsi nebo ty dalsi uz ne e
platit se bube pouze 1. prevod po 1.1.2009 a ten dalsi nebo ty dalsi uz ne e
Tak jsem se dns v arbajtu dohadoval s kolegou jak ten poplatek bude.On tvrdil,že zákon nestanoví ty popl. Euro 3=1000;E2=3000;E1=5000,neplní=10000,ale jen poplatek v rozmezí 0-10000kč,to odstupňování dle něj je od novinářů.tak nevím.až dopíšu zkusím vyhledat jak to tam je.
Tak jsem se dns v arbajtu dohadoval s kolegou jak ten poplatek bude.On tvrdil,že zákon nestanoví ty popl. Euro 3=1000;E2=3000;E1=5000,neplní=10000,ale jen poplatek v rozmezí 0-10000kč,to odstupňování dle něj je od novinářů.tak nevím.až dopíšu zkusím vyhledat jak to tam je.
Zdravíčko! To co tady všechno čtu je moc zajímavý. Mě by ale spíš zajímalo, jestli se to v praxi bude řídit "jen" papírama, tedy úaji v techničáku, což by znamenalo že jde o prachsprosté obírání lidí o peníze a zneužití moci. A nebo jestli se to bude určovat podle skutečných aktuálně naměřených hodnot na EMISÍCH. To by podle mě bylo totiž spravedlivý. K čemu potom máme povinný Technický prohlídky, když by se rozhodovalo podle techničáku a ne podle skutečného stavu vozidla??? Jedno totiž popírá druhý. Může se totiž lehce stát, že auta , který podle techničáku něco splňujou to ve skutečnosti nesplňujou a naopak. A všichni víme, že mnohdy to tak je.
Zdravíčko! To co tady všechno čtu je moc zajímavý. Mě by ale spíš zajímalo, jestli se to v praxi bude řídit "jen" papírama, tedy úaji v techničáku, což by znamenalo že jde o prachsprosté obírání lidí o peníze a zneužití moci. A nebo jestli se to bude určovat podle skutečných aktuálně naměřených hodnot na EMISÍCH. To by podle mě bylo totiž spravedlivý. K čemu potom máme povinný Technický prohlídky, když by se rozhodovalo podle techničáku a ne podle skutečného stavu vozidla??? Jedno totiž popírá druhý. Může se totiž lehce stát, že auta , který podle techničáku něco splňujou to ve skutečnosti nesplňujou a naopak. A všichni víme, že mnohdy to tak je.
z toho vyplívá další věc, zaplatit při přepisu za změření emisí, což třeba u nafty není zrovna levná záležitost....
z toho vyplívá další věc, zaplatit při přepisu za změření emisí, což třeba u nafty není zrovna levná záležitost....
Zaplatit u prepisu 600 za emise a mit na dva roky pokoj, nebo 10 000 a jit na emise casem? Jasna volba
Zaplatit u prepisu 600 za emise a mit na dva roky pokoj, nebo 10 000 a jit na emise casem? Jasna volba:palec
Dnes jsem dal řeč s kamarádkou od policie, ujistila mě že naše přepisy končí ve čtvrtek a až do ledna nic. Tak jsem si ještě narychlo domluvil že mi přepíše toho ropáčka, a 1,9Gti, bude duplicit k 1,4 Tge Liberecko se pose.......
Dnes jsem dal řeč s kamarádkou od policie, ujistila mě že naše přepisy končí ve čtvrtek a až do ledna nic. Tak jsem si ještě narychlo domluvil že mi přepíše toho ropáčka, a 1,9Gti, bude duplicit k 1,4 Tge :-p Liberecko se pose....... :-(
taky jsem to takhle pochopila. Jinak emisní normy jsou podle roku výroby a do 92, kam spadá většina BX je emisní norma 1 a to je 10 000, takže se taky snažim zbavit pár aut, protože podle další skvělý novinky se musí na každý auto od 1.1. dělat pojistka a to prostě u lidí, který to maj jako koníčka nejde. A od ledna budou naše auta prakticky neprodejný ...
Tu je malý omyl: Pokud auto splňuje Euro1 neplatí se už 10.000,- ale 5000,-Kč.