S novým rokem nám přibudou starosti a kdo má na sebe auto a chce z něho díly bude muset dát auto zlikvidovat a následně si díly koupit od vrakoviště. Vše jen proto aby nemusel za každý den platit 75kč, nebo kolik, tak lobistický zákon co si prosadila Škoda Mladá Boleslav. Mám možnost dokladu ekolikvidace s likvidačním číslem, je to jednoduché, podle velkého tp mi vystaví doklad a s ním , velkým, malým a spz auto zruší během desíti minut. Za vystavení platím 1000kč. K vystavení mi stačí napsat SPZ, VIN KASTLE,ČÍSLO VELKÉHO TECHNIČÁKU, TYP A VÝROBCE VOZU, ADRESA POS: MAJITELE Z T.P., ROK VÝROBY A PRVNÍ REGISTRACE. Vystaví mi jaké koliv množství, jaké budu moci zaplatit Zítra tam jedu, tak jestli je zájem, dejte vědět, ať tam nemusím jet ještě jednou. ČERT
S novým rokem nám přibudou starosti a kdo má na sebe auto a chce z něho díly bude muset dát auto zlikvidovat a následně si díly koupit od vrakoviště. Vše jen proto aby nemusel za každý den platit 75kč, nebo kolik, tak lobistický zákon co si prosadila Škoda Mladá Boleslav. Mám možnost dokladu ekolikvidace s likvidačním číslem, je to jednoduché, podle velkého tp mi vystaví doklad a s ním , velkým, malým a spz auto zruší během desíti minut. Za vystavení platím 1000kč. K vystavení mi stačí napsat SPZ, VIN KASTLE,ČÍSLO VELKÉHO TECHNIČÁKU, TYP A VÝROBCE VOZU, ADRESA POS: MAJITELE Z T.P., ROK VÝROBY A PRVNÍ REGISTRACE. Vystaví mi jaké koliv množství, jaké budu moci zaplatit Zítra tam jedu, tak jestli je zájem, dejte vědět, ať tam nemusím jet ještě jednou. ČERT:palec
Jo jeste se zeptejte na evidenčce na moznost odhlasit na to, abyste mohli z auta brat nahradni dily. Prej tenhle formular na evidenci maji, ale nikde ho moc nevystavuji.
Jo jeste se zeptejte na evidenčce na moznost odhlasit na to, abyste mohli z auta brat nahradni dily. Prej tenhle formular na evidenci maji, ale nikde ho moc nevystavuji.
bylo mi na tento dotaz sděleno, vůz do likvidace, potřebné díly odkoupit, ze zákona prý jedině kompletní vůz, tak jak opustil výrobní závod.
bylo mi na tento dotaz sděleno, vůz do likvidace, potřebné díly odkoupit, ze zákona prý jedině kompletní vůz, tak jak opustil výrobní závod. :-(
Bezva, mám v tom hokej a brajgl, protože jsem si nepsal jména a požadavky. Na koho jsem zapomněl, ozvěte se na mejl na seznamu. Dikes Čertes
Bezva, mám v tom hokej a brajgl, protože jsem si nepsal jména a požadavky. Na koho jsem zapomněl, ozvěte se na mejl na seznamu. Dikes Čertes;-)
tak pry vuz, ktery neni prepsany do roku 2004 jde na cestne prohlaseni na evidence zrusit a tim ziskat nahradni dily...tak uz nevim
tak pry vuz, ktery neni prepsany do roku 2004 jde na cestne prohlaseni na evidence zrusit a tim ziskat nahradni dily...tak uz nevim:-)
Na upřesnění, vozidlo, které bylo hlášeno na pana XXXX v době před 1.5.2004 lze zlikvidovat na čestné prohlášení a to tak, že se s úředníkem sepíše čestné prohlášení o tom jak bylo vozidlo zlikvidováno. Úředník zahájí správní řízení, kde se musí svědecky prokázet, kde skončily komponenty toho vozu a provozní náplně. Dále úředník zjistí, jestli nebylo po datu 1.5.2004 vozidlo pojištěno a tím pádem provozováno. Poté komise ve své blahovůli rozhodne o odstranění vozidla z registru a nebo, o potrestání hříšníka. Hrozící pokuta může být vyměřena ve výši 5000 až 50000Kč. Takže záleží asi na tom, zda konkrétnímu úředníku ráno stará dala, či jestli měla migrénu.
Na upřesnění, vozidlo, které bylo hlášeno na pana XXXX v době před 1.5.2004 lze zlikvidovat na čestné prohlášení a to tak, že se s úředníkem sepíše čestné prohlášení o tom jak bylo vozidlo zlikvidováno. Úředník zahájí správní řízení, kde se musí svědecky prokázet, kde skončily komponenty toho vozu a provozní náplně. Dále úředník zjistí, jestli nebylo po datu 1.5.2004 vozidlo pojištěno a tím pádem provozováno. Poté komise ve své blahovůli rozhodne o odstranění vozidla z registru a nebo, o potrestání hříšníka. Hrozící pokuta může být vyměřena ve výši 5000 až 50000Kč. Takže záleží asi na tom, zda konkrétnímu úředníku ráno stará dala, či jestli měla migrénu.:-(
Jsou tu poslední likvidační protokoly, tak kdo chce ještě se něčeho,,zbavit,,,
Jsou tu poslední likvidační protokoly, tak kdo chce ještě se něčeho,,zbavit,,,
... ty vole Karkulko čerte, to já měla vědět džív...
Min. týden jsem vezl k likvidaci "ouldcita" do Děčína, a přitom jsem potřeboval nechat nějaké díly na traktůrek.
Jak jsem tak pátral, co a jak k likvidaci bez poplatku a vystavení dokladu o ekol.likvidaci, došel jsem k tomuto: kompletní vozidlo = min. 1/3 karoserie podmínka je část s VINem, všechny agregáty motor, převodovka, nápravy... pokud z agregátů něco chybí, je to již za poplatek cca 1500 Kč (různé v jednotl. provozovnách). Bohužel je všude tak přeplněno, že skoro nikde už vám vozidlo, byť kompletní, zdarma nevezmou. PS: pokud by měl někdo doma zbytečnou jakoukoli převodovku ( co nejmenší) se zpátečkou, dejte vědět. Dík.
... ty vole Karkulko čerte, to já měla vědět džív...
Min. týden jsem vezl k likvidaci "ouldcita" do Děčína, a přitom jsem potřeboval nechat nějaké díly na traktůrek.
Jak jsem tak pátral, co a jak k likvidaci bez poplatku a vystavení dokladu o ekol.likvidaci, došel jsem k tomuto: kompletní vozidlo = min. 1/3 karoserie podmínka je část s VINem, všechny agregáty motor, převodovka, nápravy... pokud z agregátů něco chybí, je to již za poplatek cca 1500 Kč (různé v jednotl. provozovnách). Bohužel je všude tak přeplněno, že skoro nikde už vám vozidlo, byť kompletní, zdarma nevezmou. PS: pokud by měl někdo doma zbytečnou jakoukoli převodovku ( co nejmenší) se zpátečkou, dejte vědět. Dík.
ČERTe mám tu u nás jeden protokol taky slíbený, ale nějak na mě serou, tak jestli mi ho zítra nedají, tak bych se ozval a poprosil Tě o jeden jo??? Díky
ČERTe mám tu u nás jeden protokol taky slíbený, ale nějak na mě serou, tak jestli mi ho zítra nedají, tak bych se ozval a poprosil Tě o jeden jo??? Díky ;)
Kanyzo, chceš z 1.4ky 55KW, nebo z 1,9ky 85KW obě pětifofr se zpátečkou, kdyžtak mi zavolej, ju.
sakra, vono se to už vložilo, co sem to zmáčk???
Kanyzo, chceš z 1.4ky 55KW, nebo z 1,9ky 85KW obě pětifofr se zpátečkou, kdyžtak mi zavolej, ju.:-d
sakra, vono se to už vložilo, co sem to zmáčk???:-d;-)
Zdravím všechny BXáky, já jsem zase slyšel,že od 1,1,09 si auto můžete ponechat doma,když dáte čestné prohlášení,že nebude nikde překážet na veřejné komunikaci,a můžete si ho ponechat doma třeba na hraní pro děti, nebo jako králíkárnu,tak nevím co je na tom pravda.
Zdravím všechny BXáky, já jsem zase slyšel,že od 1,1,09 si auto můžete ponechat doma,když dáte čestné prohlášení,že nebude nikde překážet na veřejné komunikaci,a můžete si ho ponechat doma třeba na hraní pro děti, nebo jako králíkárnu,tak nevím co je na tom pravda.:-)):-o
Systém je nastaven přímo debilně, ano, můžeš si jej ponechat, ale za každý den zaplatíš pojišťovnám do fondu (kanceláře pojistitelů) 50, 70 nebo kolik peněz, protože ti jej nezruší v registru, na druhou stranu jej z registru vytáhneš jen přepisem, či likvidačním protokolem. Podle mne, je toto jednání státu nezákonné, jelikož stát manipuluje, nebo se snaží, s osobním majetkem, což odporuje základům ůstavy a základním principům demokracie. Někde se výslovně píše, něco o nedotknutelnosti osobního vlastnictví, ale zapomněl jsem, kde jsem to tam četl. Toto jednání našeho státního aparátu,je likvidační, hlavně vůči sběratelům, vždyť tímto jednáním zmizí ze světa spousta modelů motorových vozidel a jejich mutací, a to ty, které by byly za pár let již sběratelsky atraktivní, a nynější majitelé by za tyto mohli dostat slušný balík, podle originality a stavu. Je až nepochopitelné, že těm debilům z vlády vadí, stará auta, spousta jich je uložených někde v garážích, po stodolách, na silnice to nejezdí, protože jejich majitelé mají čas a čekají až se vozidlo dostane za zákonnou hranici, kdy je na toto vozidlo pohlíženo jako na veterána. Vemte si, kdyby byla kterákoliv z předcházejících vlád, taková tlupa debilů, jako stávající, na vozy jako je tatra aero, bugatti, tatra 12 a podobné, chodili dívat jen na obrázcích a nikdy bychom je neviděli v reálu při akcích veterán klubu a spanilých jízdách.
Systém je nastaven přímo debilně, ano, můžeš si jej ponechat, ale za každý den zaplatíš pojišťovnám do fondu (kanceláře pojistitelů) 50, 70 nebo kolik peněz, protože ti jej nezruší v registru, na druhou stranu jej z registru vytáhneš jen přepisem, či likvidačním protokolem. Podle mne, je toto jednání státu nezákonné, jelikož stát manipuluje, nebo se snaží, s osobním majetkem, což odporuje základům ůstavy a základním principům demokracie. Někde se výslovně píše, něco o nedotknutelnosti osobního vlastnictví, ale zapomněl jsem, kde jsem to tam četl. Toto jednání našeho státního aparátu,je likvidační, hlavně vůči sběratelům, vždyť tímto jednáním zmizí ze světa spousta modelů motorových vozidel a jejich mutací, a to ty, které by byly za pár let již sběratelsky atraktivní, a nynější majitelé by za tyto mohli dostat slušný balík, podle originality a stavu.:-( Je až nepochopitelné, že těm debilům z vlády vadí, stará auta, spousta jich je uložených někde v garážích, po stodolách, na silnice to nejezdí, protože jejich majitelé mají čas a čekají až se vozidlo dostane za zákonnou hranici, kdy je na toto vozidlo pohlíženo jako na veterána. Vemte si, kdyby byla kterákoliv z předcházejících vlád, taková tlupa debilů, jako stávající, na vozy jako je tatra aero, bugatti, tatra 12 a podobné, chodili dívat jen na obrázcích a nikdy bychom je neviděli v reálu při akcích veterán klubu a spanilých jízdách.:-(
jelikož někdo má strach, tak kdo už prošel s likvidační protokolem vepište jak. nemíním stále odepisovat , co, jak proč, je to únavné.
jelikož někdo má strach, tak kdo už prošel s likvidační protokolem vepište jak. nemíním stále odepisovat , co, jak proč, je to únavné.:palec