Ahoj ve spolek.Konečně jsem se naprosto a absolutně hecnul a chystám se rozběhat svoje BX.Mám do něj motor TD 66kW.Hodně jsem uvažoval o benzínu,který tam původně právem patřil,ale stejně nemám origo noty,takže je rozhodnuto.Jde tedy o kastli Gti 4x4,nyní s D a do budoucna s TD.Na budíku je nakrouceno necelých 120 000km a podle servisní knížky,která celé ty roky jezdila poctivě v kaslíku je to zdá se pravda.Prahy jsou netknuté a zbytek podlahy uvidím až na heveru.Ovšem výfuk je samozřejmě v pánu,to je bohužel vidět už teďNěco jsem pohledal na netu a i kdybych ho sehnal,tak nekoupím Bosal,jeden díl za 1600 peněz,to zase nejsem blázen.Takže mě patrně čeká kompletní manufaktura.Jen doufám,že nebude moc napaden kutilem a že se podle něj bude dát zkroutit nový.
Koule zkusím nechat dofouknout,ale nebudou asi v nejlepší kondici.V podstatě jsem to viděl jezdit naposledy někdy před sedmi lety a odpružení byl tenkrát jeden z důvodů,proč to bylo odstaveno.
Rozhodně to neběželo dva roky a teď,po bezproblémovém nastartování se to bez námitek zvedlo a to okamžitěMoje první XM se už takhle ochotně ke konci svých dnů rozhodně nezvedalo
Protože jsem BX nikdy neměl,přivítám každé upozornění na každý špek.
Díky a držte palce.
Ahoj ve spolek.Konečně jsem se naprosto a absolutně hecnul a chystám se rozběhat svoje BX.Mám do něj motor TD 66kW.Hodně jsem uvažoval o benzínu,který tam původně právem patřil,ale stejně nemám origo noty,takže je rozhodnuto.Jde tedy o kastli Gti 4x4,nyní s D a do budoucna s TD.Na budíku je nakrouceno necelých 120 000km a podle servisní knížky,která celé ty roky jezdila poctivě v kaslíku je to zdá se pravda.Prahy jsou netknuté a zbytek podlahy uvidím až na heveru.Ovšem výfuk je samozřejmě v pánu,to je bohužel vidět už teď:-dNěco jsem pohledal na netu a i kdybych ho sehnal,tak nekoupím Bosal,jeden díl za 1600 peněz,to zase nejsem blázen.Takže mě patrně čeká kompletní manufaktura.Jen doufám,že nebude moc napaden kutilem a že se podle něj bude dát zkroutit nový.
Koule zkusím nechat dofouknout,ale nebudou asi v nejlepší kondici.V podstatě jsem to viděl jezdit naposledy někdy před sedmi lety a odpružení byl tenkrát jeden z důvodů,proč to bylo odstaveno.
Rozhodně to neběželo dva roky a teď,po bezproblémovém nastartování se to bez námitek zvedlo a to okamžitě:-)Moje první XM se už takhle ochotně ke konci svých dnů rozhodně nezvedalo:-d
Protože jsem BX nikdy neměl,přivítám každé upozornění na každý špek.
Díky a držte palce.
Díky,sám jsem na to zvědavJeště pro zajímavost,ta cívka na uzávěrku pod autem po přepnutí přepínače cvaká,takže to snad i chodí.Snad se ve středu dostanu na hever,tak něco vyfotím.
Díky,sám jsem na to zvědav:-)Ještě pro zajímavost,ta cívka na uzávěrku pod autem po přepnutí přepínače cvaká,takže to snad i chodí.Snad se ve středu dostanu na hever,tak něco vyfotím.
Zdravím v 4WD clube A gratulujem k rarite..jednej z 715 kusov na svete (Hatchback). Pls daj vedieť viac info, či sa ti zástavba TD do 4x4 podarila. Mne sa vidí že tam nieje miesto na turbo lebo na tom mieste je rozvodovka.. Ja som zatiaľ spokojný s 1.9 DDZ..ale možnosť použiť 1.9TD z peugeota alebo 1.7 z citrona by bola vítaná
Tiež zverejňujem info čo som doteraz o 4x4 nazbieral na moj web :: .link. -postupne budem pridávať
Zdravím v 4WD clube :-p A gratulujem k rarite..jednej z 715 kusov na svete (Hatchback). Pls daj vedieť viac info, či sa ti zástavba TD do 4x4 podarila. Mne sa vidí že tam nieje miesto na turbo lebo na tom mieste je rozvodovka.. Ja som zatiaľ spokojný s 1.9 DDZ..ale možnosť použiť 1.9TD z peugeota alebo 1.7 z citrona by bola vítaná :)
Tiež zverejňujem info čo som doteraz o 4x4 nazbieral na moj web :: http://hydrocitro.besaba.com/4x4.html -postupne budem pridávať
Díky
Bude to dost práce,ale jak vidím,mám zastání,takže díky chlapi.Auto jsem zdědil po tátovi,už ho bohužel nestačil dát dohromady.Byly drobné tlaky na sešrotování,to jsem ale ustál
Motor TD koupil táta za celkem dost peněz a provedl na něm kompletní GO,také za nemalý peníz.Takže jsem přesvědčen,že věděl co dělá a měl to nějak vykoumáno,nebo změřeno a prostě tam musíMotor je1.9TD 66kW Xantia,nuže uvidíme.
Chtěl bych auto prvořadě rozpohybovat,takže instalovat motor a nevyhnutelně zrepasovat zadní ramena.Pak po kouscích vyplave to ostatní.Bohužel nemám čas,prostor,ani finance,abych to oholil na kost a poctivě zrestauroval najednou.Ale všechno se teprve uvidí zespoda.Škoda jen těch originál dokladů,ale na ty to nejezdí...
Tycoonx,gratuluji ke stránkám,vypadají velmi dobře.
Díky;-)
Bude to dost práce,ale jak vidím,mám zastání,takže díky chlapi.Auto jsem zdědil po tátovi,už ho bohužel nestačil dát dohromady.Byly drobné tlaky na sešrotování,to jsem ale ustál:-p
Motor TD koupil táta za celkem dost peněz a provedl na něm kompletní GO,také za nemalý peníz.Takže jsem přesvědčen,že věděl co dělá a měl to nějak vykoumáno,nebo změřeno a prostě tam musí:-dMotor je1.9TD 66kW Xantia,nuže uvidíme.
Chtěl bych auto prvořadě rozpohybovat,takže instalovat motor a nevyhnutelně zrepasovat zadní ramena.Pak po kouscích vyplave to ostatní.Bohužel nemám čas,prostor,ani finance,abych to oholil na kost a poctivě zrestauroval najednou.Ale všechno se teprve uvidí zespoda.Škoda jen těch originál dokladů,ale na ty to nejezdí...
Tycoonx,gratuluji ke stránkám,vypadají velmi dobře.
Diky, snazim sa Aj keď niesom si istý výkonom diesla..preto som skôr uvažoval o GTi DKZ motore, ak by si chcel ten bez tlakov vyhadzovať..počkaj na mna Teda ak nemas D6D verziu..ktorá sa tam tiež dávala.
Diky, snazim sa :-d Aj keď niesom si istý výkonom diesla..preto som skôr uvažoval o GTi DKZ motore, ak by si chcel ten bez tlakov vyhadzovať..počkaj na mna :D Teda ak nemas D6D verziu..ktorá sa tam tiež dávala.
Bohužel původní motor zůstal kdesi a s největší pravděpodobností skončil ve štotě.Měl pravděpodobně najeto něco kolem 100 000km.Tehdejší majitel přihlásil auto na dieslové papíry,jak jinak,než z důvodu spotřeby a na původní převodovku nabastlil motor 1.9D.To samozřejmě znamenalo zbytečné vytáčení při standardních rychlostech a v podstatě nemožnou jízdu po dálnici,jelikož maximální rychlost se pohybovala kolem 140km/h.
Poptával jsem motor GTi a asi bych ho i sehnal,ale cena se pohybuje kolem 10 000kč a stav je samozřejmě neznámý.Navíc bych musel investovat do LPG a to už jsou pro mě astronomické náklady.
Chci to auto na běžné ježdění,zatímco C5 dám manželce.Vzpomínám si na bráchovo BX 1.7TD a to doslova letělo-ale možná jsme tenkrát měli jiné srovnávací rozmezí výkonu,je to už víc než deset letNějakých devadesát koní by mělo stačit na celkem svižné poježdění a na druhé straně nebudou trpět díly náhonu a podvozku.Možná je to rozumný kompromis.
Ku..va,těším se až zase po takové době vypadnu z té servrovny(C5) a budu zase šoférovat auto,které má charisma,je sakra pohodlné a dělá sakra co já řeknu a né co mu naprogramovali!!!Když se ve 120km/h rozhodnu změnit světlou výšku,tak prostě chci a nápis "PŘÍKAZ NEPOVOLEN" se zamítá!(To byl jen příklad)
Bohužel původní motor zůstal kdesi a s největší pravděpodobností skončil ve štotě.Měl pravděpodobně najeto něco kolem 100 000km.Tehdejší majitel přihlásil auto na dieslové papíry,jak jinak,než z důvodu spotřeby a na původní převodovku nabastlil motor 1.9D.To samozřejmě znamenalo zbytečné vytáčení při standardních rychlostech a v podstatě nemožnou jízdu po dálnici,jelikož maximální rychlost se pohybovala kolem 140km/h.
Poptával jsem motor GTi a asi bych ho i sehnal,ale cena se pohybuje kolem 10 000kč a stav je samozřejmě neznámý.Navíc bych musel investovat do LPG a to už jsou pro mě astronomické náklady.
Chci to auto na běžné ježdění,zatímco C5 dám manželce.Vzpomínám si na bráchovo BX 1.7TD a to doslova letělo-ale možná jsme tenkrát měli jiné srovnávací rozmezí výkonu,je to už víc než deset let:-dNějakých devadesát koní by mělo stačit na celkem svižné poježdění a na druhé straně nebudou trpět díly náhonu a podvozku.Možná je to rozumný kompromis.
Ku..va,těším se až zase po takové době vypadnu z té servrovny(C5) a budu zase šoférovat auto,které má charisma,je sakra pohodlné a dělá sakra co já řeknu a né co mu naprogramovali!!!Když se ve 120km/h rozhodnu změnit světlou výšku,tak prostě chci a nápis "PŘÍKAZ NEPOVOLEN" se zamítá!(To byl jen příklad);-)
Mám doma 2 kusy C5 a zatial nesklamali oproti BXku hlavne jazdia, neotravujú so závadami a to najdolezitejsie..nikde ziadne plasty nevrzgajú
Stránku som updatol, dole v stranke 4x4 pribudli údaje o pôvode, výrobe.
P.S ukáž tú 4WD
P.S2 : ten bosal za 1600, mozes dat link? Ja som nasiel len IMASAF komplet za 300€
P.S3: Diely budú trpieť práveže pri TDčku viac..,má vyšší krútiaci moment ako 16V.. pri troche ladenia turba..a bosch pumpy je TDčko zázrak, v pohode letí ako 110 koňové a zvládne 180km/h
Mám doma 2 kusy C5 a zatial nesklamali :) oproti BXku hlavne jazdia, neotravujú so závadami a to najdolezitejsie..nikde ziadne plasty nevrzgajú :-d
Stránku som updatol, dole v stranke 4x4 pribudli údaje o pôvode, výrobe.
P.S ukáž tú 4WD
P.S2 : ten bosal za 1600, mozes dat link? Ja som nasiel len IMASAF komplet za 300€
P.S3: Diely budú trpieť práveže pri TDčku viac..,má vyšší krútiaci moment ako 16V.. pri troche ladenia turba..a bosch pumpy je TDčko zázrak, v pohode letí ako 110 koňové a zvládne 180km/h
Tak ten výfuk už nemůžu znovu najít,ale snad se kněmu propracuji.Fotky nejsou bohužel moc kvalitní.Ani původní VIN jsem nenašel,není ani v servisce.Škoda,zajímalo by mě kolikátý kus to je.Prodán byl v létě 1990,to je vše co vím o původu.
Tak ten výfuk už nemůžu znovu najít,ale snad se kněmu propracuji.Fotky nejsou bohužel moc kvalitní.Ani původní VIN jsem nenašel,není ani v servisce.Škoda,zajímalo by mě kolikátý kus to je.Prodán byl v létě 1990,to je vše co vím o původu.
Přílohy: IMG0013A.jpg ( 39368b ) - IMG0014A.jpg ( 35087b ) - IMG0015A.jpg ( 43478b ) -
Tak nápis 4WD znamená že je to najskôr vývoz, takže najskôr nemecko, rakúsko, švajc. Záleží od pôvodného motora. Výbavou to vyzerá na TRi. GTi by malo mať štandardne ABS takže verzia s torsenom a uzávierkou medzinápravového diferenciálu. Ja mám breaka, TZi výbava , ABS, klíma (prázdna hehe..). Najskôr švajc / rakúsko.
Tak nápis 4WD znamená že je to najskôr vývoz, takže najskôr nemecko, rakúsko, švajc. Záleží od pôvodného motora. Výbavou to vyzerá na TRi. GTi by malo mať štandardne ABS takže verzia s torsenom a uzávierkou medzinápravového diferenciálu. Ja mám breaka, TZi výbava , ABS, klíma (prázdna hehe..). Najskôr švajc / rakúsko.
Přílohy: 4wd1.jpg ( 83434b ) - BX 4WD Break 16V.jpg ( 110762b ) - BX GTi 16V
Pravý přední blatník je původně červený,takže i nárazník je pravděpodobně po výměně.Plastové nápisy mám sundané v kaslíku,jsou GTi.V jednom z papírů je adresa pobočky servisu,takže země se dá zjistit poměrně snadno.Pokud by měl někdo přední nárazník,případně vícero dílů bodykitu,může mi je dát k Vánocům
Pravý přední blatník je původně červený,takže i nárazník je pravděpodobně po výměně.Plastové nápisy mám sundané v kaslíku,jsou GTi.V jednom z papírů je adresa pobočky servisu,takže země se dá zjistit poměrně snadno.Pokud by měl někdo přední nárazník,případně vícero dílů bodykitu,může mi je dát k Vánocům:-d
Nápis z pátých dveří vypadá takto a nápis ABS je na pravé straně vedla SPZ.Sundal jsem to,než to za mě udělá sluníčko.Nebudu to tam vracet,protože to už nebude pravda.Majitel přede mnou udělal velmi rychlou přestavbu,i přístrojovka je benzínová.
PS: Zadní náhon není originál,ale originál mám.Původní majitel ho dal k autu očesaný s tím,že ukazoval před hospodou,jak to hrabe všemi čtyřmi na asfaltě
Nápis z pátých dveří vypadá takto a nápis ABS je na pravé straně vedla SPZ.Sundal jsem to,než to za mě udělá sluníčko.Nebudu to tam vracet,protože to už nebude pravda.Majitel přede mnou udělal velmi rychlou přestavbu,i přístrojovka je benzínová.
PS: Zadní náhon není originál,ale originál mám.Původní majitel ho dal k autu očesaný s tím,že ukazoval před hospodou,jak to hrabe všemi čtyřmi na asfaltě:-)
Přílohy: IMG0017A.jpg ( 30843b ) - IMG0016A.jpg ( 30615b ) -
CO JE TEN BUDÍK PŘED SPOLUJEZDCEM...? i mě to tam někdo zprasil držákem na mobil,je tam prolis do palubky a dírra po samořerce ,vraždil bych za to. Do budoucna tam budu muset něco implantovat ,protože bych musel jinak měnit celou palubku .
CO JE TEN BUDÍK PŘED SPOLUJEZDCEM...? i mě to tam někdo zprasil držákem na mobil,je tam prolis do palubky a dírra po samořerce ,vraždil bych za to. Do budoucna tam budu muset něco implantovat ,protože bych musel jinak měnit celou palubku .
Je to historický teploměrNaštěstí na suchý zip na samolepku.Taky jsem se zděsil,že je pod tím vrut
Je to historický teploměr:-dNaštěstí na suchý zip na samolepku.Taky jsem se zděsil,že je pod tím vrut:-d
O nápis mám záujem ak nechceš Nálepky 4x4 bočné sa dajú kúpiť .link.
Ja mám komplet palubku domontovanú šamorezkami..prichytili aj stredný zlomený kastlík, aj tú priehradku napravo Čaká ma komplet výmena palubky vďaka tomu.. najlepšie je že som dobrú palubku vyhdzoval pol roka dozadu z 16V na ND
O nápis mám záujem ak nechceš :-d Nálepky 4x4 bočné sa dajú kúpiť http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/155216037.htm?ca=19_s
Ja mám komplet palubku domontovanú šamorezkami..prichytili aj stredný zlomený kastlík, aj tú priehradku napravo :( Čaká ma komplet výmena palubky vďaka tomu.. najlepšie je že som dobrú palubku vyhdzoval pol roka dozadu z 16V na ND :-((((