Kacířská vzpomínka: na bývalém autě (Renault) jsem měl obuté zimní protektory (!) a vydržely všechno: denně jsem rajtoval 180 km/h a v zimě to vyjelo i zasněženej kopec, kde jiní museli nasazovat řetězy....
Asi si podobné pneu za pár šušňů zase seženu
Kacířská vzpomínka: na bývalém autě (Renault) jsem měl obuté zimní protektory (!) a vydržely všechno: denně jsem rajtoval 180 km/h a v zimě to vyjelo i zasněženej kopec, kde jiní museli nasazovat řetězy....
Asi si podobné pneu za pár šušňů zase seženu :)
Nazdárek tak sem zatím přezul jen předek protože mám nějak zatuhlou hydru a nemohu to hodit do servisky a po sundání letňáků jsem tam zimáky nenarval bo to jsou 185 a byl jsem rád že jsem tam dal po námaze ty letní 165 teď o víkendu jedu na zvedák a musím to rozhýbat.
Nazdárek tak sem zatím přezul jen předek protože mám nějak zatuhlou hydru a nemohu to hodit do servisky a po sundání letňáků jsem tam zimáky nenarval bo to jsou 185 a byl jsem rád že jsem tam dal po námaze ty letní 165 teď o víkendu jedu na zvedák a musím to rozhýbat.
No, já ještě nepřezul, páč teď mé BXo odpočívá v garáži...S první vánicí jsem si půjčil od manželky VWPolo, které je přezuté na zimu a jelikož zimní gumy ještě nemám, tak jsem při tom šílenství venku nechtěl riskovat...Teď se zase oteplilo a v Polu zatím jezdím pořád a BXo odpočívá - navíc, když jsem měnil chladicí kapalinu, vyteklo (vykapalo) mi až nebývalé množství LHM a druhý den dokonce za jízdy problikávala kontrolka LHM, musel jsem trochu dolít...Musím na to mrknout, jde to někde od prostoru centrální koule, ale přesně nemohu identifikovat, kde, sem tam vždy malý flíček byl, ale teď jsem nechal pod autem vanku a mapa už byla velká...Jinak jsem si sehnal druhé disky, i zimní gumy snad brzy budou (co říkate na Sava 175/60 ?) - takže už to bude jednodušší..Mimochodem - již rok či déle jezdím vpředu s protektorama, vzadu mám teď 3 měsíce Klebery.. Zatím bez problémů...Po zimě přehodím kola zpředu dozadu - ty gumy měly větší vzorek, dobrý záběr, i když měkčí, než by bylo zvykem, po tom roce a půl se sjely asi napolovic, takže hodím dozadu, kde ještě v pohodě něco km najezdí...
No, já ještě nepřezul, páč teď mé BXo odpočívá v garáži...S první vánicí jsem si půjčil od manželky VWPolo, které je přezuté na zimu a jelikož zimní gumy ještě nemám, tak jsem při tom šílenství venku nechtěl riskovat...Teď se zase oteplilo a v Polu zatím jezdím pořád a BXo odpočívá - navíc, když jsem měnil chladicí kapalinu, vyteklo (vykapalo) mi až nebývalé množství LHM a druhý den dokonce za jízdy problikávala kontrolka LHM, musel jsem trochu dolít...Musím na to mrknout, jde to někde od prostoru centrální koule, ale přesně nemohu identifikovat, kde, sem tam vždy malý flíček byl, ale teď jsem nechal pod autem vanku a mapa už byla velká...Jinak jsem si sehnal druhé disky, i zimní gumy snad brzy budou (co říkate na Sava 175/60 ?) - takže už to bude jednodušší..Mimochodem - již rok či déle jezdím vpředu s protektorama, vzadu mám teď 3 měsíce Klebery.. Zatím bez problémů...Po zimě přehodím kola zpředu dozadu - ty gumy měly větší vzorek, dobrý záběr, i když měkčí, než by bylo zvykem, po tom roce a půl se sjely asi napolovic, takže hodím dozadu, kde ještě v pohodě něco km najezdí...
Reaguji na ty savy .Kolega má obuté Sava eskymo S3 a nemůže si je vynachválit a našel někde srovnání s michelinkama alpine a vyšly savy lépe na vlasnosti a samozdřejmě i na love.
Reaguji na ty savy .Kolega má obuté Sava eskymo S3 a nemůže si je vynachválit a našel někde srovnání s michelinkama alpine a vyšly savy lépe na vlasnosti a samozdřejmě i na love.
ja přezul konečně dnes,cizich jsem udělal za poslednich 14dní asi 130(dělám v pneuservisu),ale kovářova kobyla chodí bosá.,dal jsem předlonské zimní (lasy-turecké),byly naprosto dobré.díky hydraulice jsem projel i neprohrnutým sněhem
ja přezul konečně dnes,cizich jsem udělal za poslednich 14dní asi 130(dělám v pneuservisu),ale kovářova kobyla chodí bosá.,dal jsem předlonské zimní (lasy-turecké),byly naprosto dobré.díky hydraulice jsem projel i neprohrnutým sněhem