Je mi to docela hloupé to sem psát .....
Já teda asi neumím číst, proto že sem si přečet, že Tief napsal: "Mimochodom LDS nie je urcena do posilovacov riadenia! C5 pouziva LDS len na brzdy a podvozok"
a Alx napsal:"ale C5 ma pro brzdy nadobku zvlast, primo nad posilovacem"
a Tief napsal:"Vazne som mlzil, ja som zil v omyle ze je to nadobka na kapalinu do posilovaca."
a z toho mi opravdu nebylo jasné, že LDS se používá ze společné nádobky odpružení i pro posilovač řízení.
nevím teda , co si měl na mysli tím " to uz napisal alx ...
Tak sem si na to dovolil upozornit, aby to věděli i ostatní, ne jen vyvolení ...
Je mi to docela hloupé to sem psát .....
Já teda asi neumím číst, proto že sem si přečet, že Tief napsal: "Mimochodom LDS nie je urcena do posilovacov riadenia! C5 pouziva LDS len na brzdy a podvozok"
a Alx napsal:"ale C5 ma pro brzdy nadobku zvlast, primo nad posilovacem"
a Tief napsal:"Vazne som mlzil, ja som zil v omyle ze je to nadobka na kapalinu do posilovaca."
a z toho mi opravdu nebylo jasné, že LDS se používá ze společné nádobky odpružení i pro posilovač řízení.
nevím teda , co si měl na mysli tím " to uz napisal alx ...
Tak sem si na to dovolil upozornit, aby to věděli i ostatní, ne jen vyvolení ... :-)
No.. ono je to stále nejako nejasné... mohol by to niekto zosumarizovať.. na čo všetko sa teda používa LDS v C5-tke ???
No.. ono je to stále nejako nejasné... mohol by to niekto zosumarizovať.. na čo všetko sa teda používa LDS v C5-tke ???
Podvozok a riadenie. Brzdy maju vlastny okruh ( kompletne zhodne s peugeotom ).
Podvozok a riadenie. Brzdy maju vlastny okruh ( kompletne zhodne s peugeotom ).
no já bych problém neviděl v záměne LHM za LDS jen by bylo vhodné uvážit a porovnat bod varu obou kapalin (kvuli brzdám), mazací schopnost (nechat otestovat ve zkušebně kvul mazaní jednotlvých dílů třeba C5 bude mít lepší materiály použité i když o tom pochybuju), a další věc otestovat jak jednotlivé kapaliny rozpouští ruzné materiály tzn hlavně materiál NBR ze kterých jsou všechny hadičky a vratná potrubí a těsnění apod, i když tady myslím že ten stejný materiál bude i v C5kách. Myslím si jestli je olej minerální nebo syntetický nemá na podstatu věci vliv záleží na tom co je v těch olejích za přísady a složení oleje a vlastnostech oleje potřebných pro provoz systému. Chce to porovnat filtrační systém Bx a C5. U BX jsou pouhá sítka s nejakou hustotou u C5 nevím. Další faktor je že u BX sice je LHM použita v brzdách čímž se část zatěžuje teplem, nicméně tu LHM stojí tak celé množství se asi tak neznehodnotí teplem od brzd. A další věcí je porovnat použité materiály no a pak někdo může objektivně říct jestli to lze bez problémů nebo ne, jestli to bude mít výhodu nebo ne.
No a pak případně otestovat v reále na autě kde bude repas těsnění apod a uvidíte rozdíl po pár desítkách tisíců km tzn rozdělat a porovnat. No a potom bych zvážil jestli výměna za LDS má smysl a případné prodloužení intervalu výměny nebo ne.
Tak kdo to bude testovat nehlaste se všichni
Ale jinak si myslím že pokud LDS bude mít bod varu podobný LHM tak to bude jedno jestli se použije to nebo to. Sice asi větší cena za tu stejnou věc ale proč ne.
no já bych problém neviděl v záměne LHM za LDS jen by bylo vhodné uvážit a porovnat bod varu obou kapalin (kvuli brzdám), mazací schopnost (nechat otestovat ve zkušebně kvul mazaní jednotlvých dílů třeba C5 bude mít lepší materiály použité i když o tom pochybuju), a další věc otestovat jak jednotlivé kapaliny rozpouští ruzné materiály tzn hlavně materiál NBR ze kterých jsou všechny hadičky a vratná potrubí a těsnění apod, i když tady myslím že ten stejný materiál bude i v C5kách. Myslím si jestli je olej minerální nebo syntetický nemá na podstatu věci vliv záleží na tom co je v těch olejích za přísady a složení oleje a vlastnostech oleje potřebných pro provoz systému. Chce to porovnat filtrační systém Bx a C5. U BX jsou pouhá sítka s nejakou hustotou u C5 nevím. Další faktor je že u BX sice je LHM použita v brzdách čímž se část zatěžuje teplem, nicméně tu LHM stojí tak celé množství se asi tak neznehodnotí teplem od brzd. A další věcí je porovnat použité materiály no a pak někdo může objektivně říct jestli to lze bez problémů nebo ne, jestli to bude mít výhodu nebo ne.
No a pak případně otestovat v reále na autě kde bude repas těsnění apod a uvidíte rozdíl po pár desítkách tisíců km tzn rozdělat a porovnat. No a potom bych zvážil jestli výměna za LDS má smysl a případné prodloužení intervalu výměny nebo ne.
Tak kdo to bude testovat nehlaste se všichni :))))
Ale jinak si myslím že pokud LDS bude mít bod varu podobný LHM tak to bude jedno jestli se použije to nebo to. Sice asi větší cena za tu stejnou věc ale proč ne.
FLUIDE DA : .link.
jestli chce někdo bádat, tak vše je tady ...
http://www.lubadmin.com//Restitution.aspx?Marque=2&Famille=4&Type=2&Language=1&Site=4&Parametre1=33
a tady jednotlivé odkazy
LHM PLUS : http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/4308.pdf
FLUIDE LDS : http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/4003.pdf
HYDRAURINCAGE : http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/4469.pdf
FLUIDE DA : http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/4002.pdf
na tý červený je napsaný bod varu ještě vyšší než u zelený, v tom bych problém neviděla. jinak XMko zatím jezdí, houpe, brzdí i servo v pohodě.
V BXku mám celkem novej minerál ....
na tý červený je napsaný bod varu ještě vyšší než u zelený, v tom bych problém neviděla. jinak XMko zatím jezdí, houpe, brzdí i servo v pohodě.
V BXku mám celkem novej minerál ....