Zdaleka ne vše v Citroenu ... ale věci které nejsou nějak diametrálně odlišné cenou a nebo nevěřím druhovýrobě (popř taková ani není) tak samozrejme v citroenu (v poslední době horní pavučina)
Zdaleka ne vše v Citroenu ... ale věci které nejsou nějak diametrálně odlišné cenou a nebo nevěřím druhovýrobě (popř taková ani není) tak samozrejme v citroenu (v poslední době horní pavučina)
Zdaleka ne vše v Citroenu ... ale věci které nejsou nějak diametrálně odlišné cenou a nebo nevěřím druhovýrobě (popř taková ani není) tak samozrejme v citroenu (v poslední době horní pavučina)
Zdaleka ne vše v Citroenu ... ale věci které nejsou nějak diametrálně odlišné cenou a nebo nevěřím druhovýrobě (popř taková ani není) tak samozrejme v citroenu (v poslední době horní pavučina)
Takže po zralé úvaze a zjištění, že měď se rozumně sežene 30 km daleko. jsem si řek, že zkusim origo - Nákup v citroenu : Hardy spojka 470 peněz, palivové přívodní 136,80 a vracečka 102,10 objednány uchytky na palivové trubky 12 kč (údajně je třeba 7 kusů) a jeden silenblok. Preventivně se tam ještě poptám na některé hadice, které jsme minulý majitel ani já neměnili ...
Resume výměna palivového potrubí 102,10+136,80+84=323 korun (z toho 239 trubky) - je tam origo a pokud by to vydrželo o5 cca 400 000 km tak je to ve stavu kdy jsem ochoten se s tím smířit
jinak Citroen Slavík Poděbrady
Takže po zralé úvaze a zjištění, že měď se rozumně sežene 30 km daleko. jsem si řek, že zkusim origo - Nákup v citroenu : Hardy spojka 470 peněz, palivové přívodní 136,80 a vracečka 102,10 objednány uchytky na palivové trubky 12 kč (údajně je třeba 7 kusů) a jeden silenblok. Preventivně se tam ještě poptám na některé hadice, které jsme minulý majitel ani já neměnili ...
Resume výměna palivového potrubí 102,10+136,80+84=323 korun (z toho 239 trubky) - je tam origo a pokud by to vydrželo o5 cca 400 000 km tak je to ve stavu kdy jsem ochoten se s tím smířit
jinak Citroen Slavík Poděbrady