Výbava: ABS, 4x el. okna, Klimatizace, Posilovač řízení, El. zpětné zrcátka, Central, CD Autoradio, 6x repro, Alarm, Dálkové ovládání, Kůže, Odkdy vlastním toto auto: 15let
Popis: Modročerná metal, top19ka, rv.92, kde se ukrývá motor z Xantie rok 99, 1,9 TD, velký nářez pro sportovnější jízdu, po výměně pátého kolečka max 200km/hod, spotřeba nízká u manželky, u mě o něco vyšší. Už čtvrtá a nejpodařenější přestavba na stejné papíry, za nerozumnou cenu. No a největší nářez je 19gti 16v r.92 v plné náloži, včetně kůže a klimy, barva černá. Nová max po výměně pětky, pouze teoreticky i se samosvorem, je 270km/hod, spotřeba do 9ti litrů. Auto droga!!!! Stále se vylepšuje.
Osobní galerie
Klikněte na obrázek pro zobrazení plné velikosti
Mí miláčkové, manželka chybí!
Sedačky z Xantie v turbo dieslu
Motor z Xantie turbo diesel 1.9, vejde se do BX.
16V v plné náloži.
nový box sání 16v vypůjčené ze závodního bavoráku
V pozadí redukce z bavoráku na 16v, náročná práce.
Hydrostavy pryč a štelování s podložkami. Nudná práce. Finanční rujnování. Výměna jednoho hydrostavu za prototyp 900,-
Odlehčení ventilů 2 400,-
Nastavitelné rozvody, v pozadí redukce sání.
Rozvodová kola 5 000,-
Redukce 3 000,-
Zmenšená a lehká řemenice na alternátor a klimu, materiál je z pístu tatry 148!
Pro zajímavost -1kg oproti původní.
No a toto je člověk, který mě s tím vším pomáhá, v pozadí "jeho" dílna, kde trápí učně a já zase trápím jeho. Pavle díky.
Tento pán zase brousí kliky, uhluje ojnice, vyrábí vložky, brousí hlavy i ventily a vše okolo toho, velmi přesná a levná! práce. Vlastní také prodejnu s náhradními díly. Když potřebujete poradit, jste na správném místě. 777 822 544, 327315030 pan Smetana.
takto vypadají klapky namontované na 16v
Protokol 16v na brzdě ze dne14.3.05.
Na brzdě v Kyjově 19.10.05.
Tak toto je na srazech téměř to nejlepší.
Na brzdě v Kyjově 19.10.05. 16v.
Zatím poslední stav úprav r. 2005
Před přestavbou r. 2005 - 123kw / 6690ot., 180Nm / 5880ot.