

CITROËN A LE COQ SPORTIF: KREATIVNÍ SETKÁNÍ U PŘÍLEŽITOSTI 70. NAROZENIN VOZU TYPE H
Na autosalonu v Birminghamu, který bude zahájen 25. dubna, představí Citroën výsledek úžasného setkání s jinou kreativní a odvážnou francouzskou značkou: le coq sportif . V rámci oslav 70. výročí furgonu Type H se obě značky spojily, aby vytvořily původní Type H a Nový Jumpy v barvách le coq sportif. Jde o přirozené setkání dvou francouzských značek, které kladou důraz na kvalitu moderních technických výrobků a hlásí se k charakteristice lidový v ušlechtilém slova smyslu, což znamená s ohledem na lidi a jejich život. Cílem obou značek je oslavit legendární model Type H a spojit ho s jeho důstojným nástupcem, známým svým stylem, pohodlím a praktičností, vozem Citroën Jumpy. Tyto dva jedinečné exempláře, přestavěné na pojízdné dílny pro jízdní kola, bude provázet akce značky le coq sportif v průběhu celého roku.
SMYSLUPLNÉ SETKÁNÍ DVOU IKONICKÝCH FRANCOUZSKÝCH ZNAČEK
Citroën na birminghamském autosalonu představí ve světové premiéře 2 „showcars“ na bázi vozů Type H a Nové Jumpy, které znamenají pojítko mezi 70 lety historie a ilustrují sílu značky Citroën v segmentu lehkých užitkových vozů. Tyto 2 koncepční vozy s výrazným charakterem prošly náročnou úpravou jak exteriéru, tak interiéru a nyní hrdě nesou barvy značky le coq sportif. Představují designérskou vizi mobilních dílen pro jízdní kola a symbolizují jednotu krásy a funkčnosti:
- Type H v původním stylu plném nostalgie a příjemých materiálů;
- Jumpy v moderním duchu bez příkras, v prostém bílém stylu.
Oba showcars