NOVÝ CITROËN BERLINGO ZÍSKAL CENU AUTOBEST 2019
V poslední fázi soutěže Autobest 2019 se utkalo šest finalistů a titul „Best Buy Car of Europe“ (Nejlepší auto ke koupi) získal Nový Citroën Berlingo.
Porota Autobest nejprve udělila cenu MANBEST (MANager BEST) za rok 2018 generální ředitelce značky Citroën Lindě Jackson a poté vyhlásila výsledky o nejlepší auto ke koupi za rok 2019. Cenu „Best Buy Car of Europe“ získal Nový Citroën Berlingo, který zvítězil po boku s vozy Peugeot Rifter a Opel Combo Life.
Autobest oceňuje každoročně od roku 2001 automobil, který získá nejvíce hlasů. Vozy hodnotí 31 novinářů motoristického tisku ze 31 zemí na základě 13 kritérií, jako je poměr kvalita-cena, design, komfort a technologie, dále kvalita služeb a dostupnost náhradních dílů v distribučních sítích.
Je to poprvé, kdy porota Autobest udělila toto prestižní ocenění jedné značce dva roky po sobě. Nový Citroën Berlingo stejně jako loňský vítěz kompaktní SUV Citroën C3 Aircross dokázal porazit své konkurenty a ovládl 18. ročník tohoto hodnocení. Porotu přesvědčil svým výrazně zmodernizovaným designem, technologiemi a motory poslední generace. Do segmentu „ludospace“ vnáší čerstvý vzduch a impuls. Tato nová generace inspirovaná očekáváním zákazníků je dokonalým příkladem nového podpisu „Inspired by you“. Všestranný Nový Citroën Berlingo představuje šikovný nákup pro rodiny nebo seniory, kteří v něm nacházejí ideálního partnera svého aktivního života a kteří si na voze cení především jeho prostornost a funkčnost.
Cena udělená novému Berlingu ve verzi osobního vozu se přidává k prestižnímu ocenění „International Van Of The Year 2019“, které bylo v září letošního roku uděleno na hannoverském veletruhu užitkové verzi (Nový Citroën Berlingo Van).
Berlingo, který byl v roce 2017 nejprodávanějším vozem Citroën v téměř 17 zemích, je dnes po modelu C3 nejprodávanějším vozem značky Citroën. Od zahájení prodeje v roce 1996 se ho již vyrobilo více než 3,3 milionů kusů. Nové Berlingo, které je modernější a používá stylistické prvky posledních modelů Citroën, je součástí obnovy značky. Od uvedení na trh v září 2018 registruje tento nový model již více než 13 000 objednávek a značce Citroën se díky němu daří pokračovat ve své obchodní dynamice.
Značka Citroën, která registrovala na konci října v Evropě více než 690 000 nově registrovaných vozů (rekord za posledních 7 let), tak vykazuje v Evropě růst 6 %, tj. více než třikrát více, než byl růst trhu.