Frankfurtský salon 2015: Kreativita, komfort a technologie. Citroën využívá své přednosti
Citroën již více než 95 let překvapuje a svou odvahou a kreativitou převrací zažité automobilové principy. Nabízí pohodlná auta jedinečného stylu, která odpovídají duchu doby a jsou velmi sympatická. Představuje jiný způsob přístupu, který se neomezuje jen na výrobek, ale věnuje se i službám a síti a svým zákazníkům nabízí příjemný a klidný zážitek. Prezentuje jedinečného ducha, jehož rozvoji se dnes Citroën naplno věnuje.
Citroënu se nedaří jen při jeho vítězném tažení ve WTCC, ale i celkově. A letošní frankfurtský autosalon bude příležitostí, jak ambice značky představit:
ODVÁŽNÉ A KREATIVNÍ KONCEPČNÍ VOZY
Citroën na mezinárodním frankfurtském veletrhu představuje svou vizi automobilové budoucnosti a vystavuje dva koncepční vozy výrazného stylu:
Světová premiéra: koncepční vůz CACTUS M. Citroën nabízí svěží a energickou reinterpretaci vozu C4 Cactus, který je jedinečný svým designem a svou osobitostí. Zde se představuje ve formě optimistického outdoorového konceptu, který do centra zájmu klade trávení volného času a přebírá ducha slavného modelu Méhari a dokonale vyhovuje hodnotám značky Citroën.
Evropská premiéra: koncepční vůz Aircross, v němž Citroën ukazuje svůj způsob interpretace SUV. Vůz se v Evropě představuje poprvé a svým tvarem, jenž může oslovit celosvětové publikum, ilustruje potenciál posunu značky směrem k luxusnějším kategoriím automobilů.
Citroën tak potvrzuje svou identitu a kreativitu, které nepřestávají překvapovat.
OBNOVENÁ A JEŠTĚ PŘITAŽLIVĚJŠÍ MODELOVÁ ŘADA
- Modernizovaná řada
Citroën v posledních měsících uvedl na trh několik modelů, které plně vyjadřují hodnoty značky. Nejprve to byl C4 Cactus: crossover nového typu, jedinečná osobitost v městském prostředí, vůz, který je technologický a současně pohodlný. Vůz získal více než 35 ocenění, především prestižní cenu „World Design Car of the Year“, která mu byla předána 2. dubna v New Yorku. C4 Cactus se při příležitosti frankfurtského autosalonu obohatil o novou výbavu (zejména lavice dělená v poměru 2/3 – 1/3), o nové motory (BlueHDi 100 S&S ETG6) a o nový odstín červené (Jelly Red), takže je ještě více žádoucí. Rovněž Citroën C1 je vystaven s novou výbavou (Active City Brake, systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu) a s novými kombinacemi odstínů karoserie, jako je modrá Lagoon, dodávající vozu ještě výraznější osobitost.
- Obnovené „bestselery“
Vystaveny jsou i dva „bestselery“, které byly nedávno modernizované, aby ještě lépe odpovídaly očekávání zákazníků: Nová řada C4 a nové Berlingo Multispace, spolehlivé hodnoty ve svých segmentech.
- Společný jmenovatel: komfort
Společným jmenovatelem této moderní řady je komfort. Citroën disponuje spolehlivým know-how v oblasti koncepce vozů, které všechny nabízejí globální jednotný komfort. Značka tak přináší nový způsob přístupu ke komfortu, aby dokázala odpovědět na nová očekávání a nové způsoby používání automobilů.
TECHNOLOGIE, KTERÉ MAJÍ SMYSL
- Stále účinnější motory
Citroën znamená rovněž to nejlepší z technologií pro zákazníka. Projevuje se to nabídkou motorů nejnovější generace, jako jsou dieselové motory BlueHDi 150 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou a BlueHDi 180 S&S s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6, kterými jsou v současnosti vybaveny vozy Citroën C5, nebo řada benzínových PureTech, do níž spadá i tříválcový přeplňovaný motor PureTech, který byl zvolen „Motorem roku“ a je v nabídce vozů C3, C3 Picasso, C4 Cactus, C4, C4 Picasso a Grand C4 Picasso.
- Služby mobilního připojení
Značka přináší rovněž kompletní nabídku služeb mobilního připojení Citroën Connect pro větší klid a snadné každodenní fungování. Nabídka se nyní obohacuje s příchodem služeb Citroën Connect Pack.
KOMPLEXNÍ SLUŽBY PRO ZÁKAZNÍKY
Ambicí značky Citroën je nabízet celkovou spokojenost, zajistit zákazníkům pohodový zážitek bez stresu, který se opírá o transparentnost a důvěru, s jediným cílem být značkou, kterou budou její zákazníci nejvíc doporučovat. Tento zážitek se netýká jen produktů v nabídce, ale i služeb, jejichž cílem je zjednodušit vztah k automobilu. Jde například o službu Citroën Service Racing spočívající v zajištění servisu během 1 hodiny, a to bez příplatku. Pro posílení tohoto přístupu Citroën přijal celou řadu závazků vůči zákazníkům v rámci služby Citroën & Vy, mimo jiné je to interaktivní internetová stránka Citroën Advisor, kde zákazníci sdělují své názory. Mezi výrobci automobilů jde o premiéru.
Frankfurtský autosalon bude pro veřejnost otevřen od čtvrtka 17. září 2015. Stánek Citroënu návštěvníci naleznou v hale 8. Dny určené pro novináře proběhnou v úterý 15. a ve středu 16. září.
Tisková konference se bude konat v úterý 15. září 2015 ve 14:20.
Budete mít možnost vést rozhovor s těmito osobami:
- Linda Jackson, generální ředitelka společnosti Citroën
- Xavier Peugeot, produktový ředitel společnosti Citroën
- Alexandre Malval, šéfdesignér společnosti Citroë
- Piloti WTCC (kontaktujte prosím Marie-Pierre Rossi)
S naplánováním rozhovorů se na nás prosím obraťte.
Lenka Martinová
PR manager Citroën Česká republika
(+420) 724 025 566