Vozy Citroën v hlavních rolích nového filmu
Společnost Citroen se stala partnerem nového českého filmu Teorie tygra, který se v kinech objeví již v březnu příštího roku. Ve filmu proto uvidíme jezdit hlavní hrdiny vozy Citroën, a to vozem C4 Aircross, který řídí postava ztvárněná Táňou Vilhelmovou a C4 Picasso – vůz hlavního protagonisty, legendárního Jiřího Bartošky.
Teorie tygra je road movie o úspěšném veterináři, který si ve svých šedesáti letech vzpomene, že míval sny i vlastní vůli a že chce zpátky vládu nad svým životem. Vydá se na riskantní cestu navzdory tomu, že tím přichází o vše. Film je též o jeho ženě, která to prostě myslela dobře: za manželství i za svého muže obětavě převzala zodpovědnost, protože muži toho nejsou schopni. Mužova revolta rozkolísá zavedené pořádky i v rodinách jejich dětí. Mladí by si to rádi zařídili lépe, ale zničující rodinná strategie pomalé přeměny z tygrů na králíky má hluboce zapuštěné kořeny.
Jiří Bartoška a Eliška Balzerová vytvořili role manželů ve filmu, který bude celovečerním debutem režiséra a scenáristy Radka Bajgara. První klapka padla 4. 8., natáčení skončilo koncem září. Na scénáři komedie „pro muže, kteří mají zkušenost s manželstvím, a pro ženy, které mají zkušenosti s muži“ spolupracovala i Mirka Zlatníková. V dalších rolích se objeví Táňa Vilhelmová, Jiří Havelka, Pavla Beretová, Jakub Kohák, Iva Janžurová, Arnošt Goldflam, Lucia Siposová, Milan Lasica a Klára Melíšková.
Radek Bajgar má za sebou v roli producenta řadu televizních projektů, například Ulici, Expozituru, Kriminálku Anděl, Okresní přebor, Comeback, Dokonalý svět a Soukromé pasti. S Mirkou Zlatníkovou napsal scénář 13dílného seriálu Neviditelní, který také režíroval. K realizaci Teorie tygra přizval kameramana Petra Koblovského, zvukaře Radima Hladíka ml., producentem je Petr Erben.
„Útěková roadmovie dovoluje komediální pohled na tak vážné téma, jako je svoboda v manželství. Zatímco v minulosti obvykle trvalo manželství sotva jednu generaci, dnes v něm máme prožít 60 i více let. Abychom mohli být v manželství tak dlouho spokojeni, neřkuli šťastni, měli bychom si ho nově definovat, humanizovat ho a možná i trochu rozvolnit. A hlavně o tom mluvit. Nedorozumění oběma partnerům zbytečně ničí život. Než přijdou na to, kde je chyba a co by jim naopak vyhovovalo, je konec. Přesně to se stalo některým našim postavám,“ podotkl k filmu Bajgar.