Tak že v těle zadní pístnice (obal) jsou 3 drážky - zápichy. od kraje v 1 je ten O kroužek, druhá drážka s dírkou ven je volná na odtok prosakující LHM a 3 drážka ta nejhloub je na ty dva spešl těsnísí s tím, že do jedné drážky dáš to gumové hranaté O kroužek a na to ten teflon, ten pak běhá po tom pístu.
Jinak považuji výrobu pístnice za pěknou blbost, Pracovní píst pístnice je velmi tvrdě zakalen a dokonale zabroušen ... když na vrakáčích je jich hafo, a aby netkla , tak na to je potřeba pořádně zatěsnit tím teflon kroužkem , který se ovšem na zadní pístnice nedodává jako náhradní díl Dá se ale vyrobit .... udělají to ve fifmě kde vyrábí těsnění. Normálka se to vytočí na NCčku, a stojí to cca 80 - 100,- peněz.
Ještě má být na pístnici mazací stírací filcový kroužek, a ten je vně na tom pístu na kraji pod gumovou manžetou a krajem pístnice.