Ale klidne, klidne se podel. To same delam prece ja. Kdyz pouzivas leteckou hydrauliku, tak potom se podel o jeji zkusenosti. Kdyz si do BXa lil LDS tak rekni jestli to po 10-20.000 funguje bez problemu... Ja mluvim nejen ze sve zkusenosti, ale ze znalosti odborniku ohledne kapalin (ze michat/nahrazovat ruznou chemii ci ruzne specifikace je hloupost), a taky jsem se nejednou presvedcil, ze do auta patri to, co mu vyrobce predepsal... U aut zpravidla nefunguje system novejsi=lepsi nahrada za starsi.. Stejne jako do dieseloveho BXa davat 0W30 apodobne.. Jednou rikal pracovnik Ustavu paliv a maziv, ze radoby lepsim olejem starsimu motoru pomoct nemuzes - protoze na nej neni staveny... patri tam to, co mu vyrobce predepsal...
Ja sem treba drive nevedel, ze hydraulika se ma doplnovat nouzove motorovym olejem a ne hydraulickym olejem. (uviznul jsem na slovensku v Tatrach s prasknutou prepadovou hadickou bez LHM... a nikde pobliz ji nemeli). Ted uz vim, ze to tam nepatri, protoze tim nicim cepradlo... kvuli viskozite a mnoha dlasim jinym specifikacim...